CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Hup JR!
-
@vinnievuik_nl heb je nogmaals een keer een overzichtje van de tw??
-
@putse-boys_nl
Check de app voor een lijstje met teamwaardes
Verkopen houd ik wel af en toe bij. Gemiddelde verkopen per crew:Maximale verschillen tussen gemiddelde verkopen dus zo'n 100M. Ongeveer 25% daarvan komt tot uitdrukking in TW. Valt dus allemaal nog wel mee.
Sheetstand vind ik momenteel belangrijker, en daarin draaien we minder lekker. Gisteren rood in minuut 3
-
@vinnievuik_nl ja dat is kut... Heel je wedstrijd naar de klote . Maar je zo vroeg in de wedstrijd iemand van achter tackelen is ook niet nodig he..
Ja hehe.. Die verkoopstats bedoel ik ook uiteraard.. Je bent scherp!!
-
@vinnievuik_nl Leuk allemaal die kolommetjes met teamwaardes. Vraag me alleen af of er ook een kolom is wie hier de meeste bcs drin pompt. Ik vind scoute is leuk maar tot een bepaalde grens voor mij. Waarschijnlijk gaan mijn transfers daarom stroefjes. Ik bedoel er voor de rest niks mee hoor. Succes iedereen nog
-
@carphunter79_nl BC gebruiken is niet mogelijk in de CC
-
@yassin-mansousri_nl Tuurlijk wel.. hoe scout jij je spelers dan mss? je kan idd geen extra bc's inzetten voor spelers van de lisjt of timers af te kopen.. ma voor je scout moet je toch ook altijd 15 bc's geven voor een speler.. wai wai ^^
-
@maxaldinho_nl ja dat bedoel ik
-
@yassin-mansousri_nl beste yassin. Ik vind je een aardige kerel hoor. Maar nu snap ik waarom de computer boven je staat in de cc. Word denk is is tijd dat je is een paar spelers gaat verhandelen dan zul je merken dat je dan bcs kan gebruiken in de crewcup. Succes nog kerel
-
@carphunter79_nl Ik weet heus wel dat je bc kan gebruiken, maar stel dat je net te weinig geld hebt voor een speler, dan is een paar bc inzetten niet mogelijk. Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar bedankt nog, en jij ook Succes!
-
@carphunter79_nl
Terugkerend verhaal/ergernis dit. Tuurlijk heb je een punt. Blader maar wat terug in dit topic. Zal binnenkort wel weer een keer een schatting van aantal gescoute spelers pp plaatsen.@harry-poon
Kleine reminder... -
At your service @Carphunter79_NL. Jij scout redelijk gemiddeld zie ik.
-
@vinnievuik_nl Thnx voor de stats. Was wel is benieuwd naar hoe of wa. Het wel een stuk duidelijker zo.maar nogmaals bedankt
-
@vinnievuik_nl Maar ook lastig, zoals eerder gemeld, doordat steeds dezelfde spelers (lees Steven) op F5 aan het drukken zijn rond de worker. Dan hou je niet veel opties over. Scouten of niet scouten. Als je niet scout, dan vlieg je eruit zoals OSU vorige editie.
@HarryPoon_NL Zou echt wel fijn zijn als hier wat aan gedaan kan worden.
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_nl Maar ook lastig, zoals eerder gemeld, doordat steeds dezelfde spelers (lees Steven) op F5 aan het drukken zijn rond de worker. Dan hou je niet veel opties over. Scouten of niet scouten. Als je niet scout, dan vlieg je eruit zoals OSU vorige editie.
@HarryPoon_NL Zou echt wel fijn zijn als hier wat aan gedaan kan worden.
Alsof ik de enige ben die dit doet.
Vinnie, Stef en anderen doen dit gewoon ook.
Als er maar 1 interessante speler op tl komt per worker is het gewoon de snelste die hem heeft.
-
@a-touch-of-magic_nl
Het aanbod is gewoon te klein, zo simpel is het. Dat jij anderen te snel af bent, is een kwestie van skills. Het aantal workers waarop je online kan zijn, is wel bizar hoogDat event gooit het hele teambouwproces overigens wel gigantisch overhoop. Hier de verkopen tijdens het event:
-
@a-touch-of-magic_nl Sorry, was niet beoordelend bedoeld. Wel naar GB, niet naar jou. Het is jammer dat dit zo moet en dat GB hier niets mee doet (zelfs geen terugkoppeling van de status). Maar je bent gewoon steeds de snelste.
-
Beker Ere B
-
Een overzichtje van de ravage, zoals aangericht door het event.
Gemiddeld 430M verkopen in 2,5 dag...
Ter vergelijking: in de complete crewcup tot vóór deze actie werd gemiddeld 559M per team verkocht. Ik vind het waanzin.
-
Zelf totaal geen fan van al die events (en dan druk ik me nog zacht uit...), maar snap het vanuit GB opzich wel. Alleen waar sommige events wat extra golven veroorzaken, is oa dit event een enorme tsunami die alles op zijn pad vernietigt. Heb je toevallig die dagen weinig tot geen tijd voor osm dan kan in 2,5 dag je "werk" van bijna 2 weken ongedaan gemaakt worden. Even goed verkopen is wel lekker, maar nu verkoop je bijna iedere ronde al je spelers, plus er komt te weinig op de TL (ratio spelers op de TL is wel bij het oude gebleven ivm lekker veel scouten en inkomsten voor GB). Conclusie: Beetje minder zou wel mogen... (nogmaals een understatement!)