Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Volgens mij moeten er nog wel een aantal stemmen... lekker begin zo
-
Ik stem ook voor Vinnievuik als BM
-
Het was onrustig in Wakkerdam:OSM dorp. Het walhalla van topmanagers, vergane glorie, oude rotten en iconen waren vol in spanning en afwachting. De wolven waren op de hoek bij Bakker Piet 's avonds laat al gesignaleerd door een inwoner van het dorp. Vers van de pers gekozen burgermeester Silvester J hield zijn overwiningstoespraak...
Ineens kreeg hij een telefoontje. Het was een onbekende beller!!! Er was een lijk gevonden. Oh nee dacht Silvester dat is meneer speksnijder...
Er stond bij in geval van mijn dood ik meneer speksnijder De Heks dien mij dan het blauwe drankje toe in mijn mond. Niet 3 dagen zoals bij Jezus maar 3 minuten later stond Meneer Speksnijder de mooie lelijke heks weer op. Eigenlijk was hij totaal niet verrast. Immers hoge bomen, vangen veel wind. Hij vond wel zonde dat hij nu niet meer andere mensen tot leven kan brengen, maar het is niet anders.Silvester J de Burgermeester vroeg of alles goed was en haalde een dokter erbij.
De burgermeester zijn stem telt altijd dubbel in het geval van gelijkspel. Wanneer hij niet op een van de twee mogelijke lynch slachtoffers heeft gestemt en er is toch een gelijkspel zal hij zijn stem moeten veranderen naar één van beide om de knoop door te hakken.Lynch Lijst
PS ALLEEN stemmen die hele lijst meenemen worden meegeteld. Ben je niet instaat om te kopieeren en plakken omdat je op je mobiel zit misschien geef dit dan aan zodat iemand anders of ik het overzicht kan bewaren en je stem toevoegen. Er zal niet meer los gestemd kunnen worden want zo wordt het voor mij als organisator veels te chaotisch. En alle stemmen gebeuren hier in het topic. Je kan stemmen door een kleine l (el te typen) of een I(hoofdletter I)@gishes_NL
@vinnievuik_NL
@maricja_NL
@SIRclitjeslikker_NL
@Jarno-Polfliet_NL
@Memphis-United_NL
@Dave-Jansen_NL
@meneer-Speksnijder_NL
@killing-spread_NL
@badboy198512_NL
@qsgyj_NL
@meine-van-der-sluis_NL
@jesperv95_NL
@Jip-Huijs_NL
@sir-himself_NL
@Silvester-J_NL -
@Glennevire_NL
Deadline voor de Lynch is ; woensdag 4 januari om 18:30
-
@meneer-Speksnijder_NL Ja dat zijn al die wolven zoals @jesperv95_NL die op de achtergrond willen blijven
-
Ik vind het hartstikke leuk om redelijk actief mee te doen maar moet wel nu al stemmen omdat ik verder niet echt tijd heb vandaag en morgen (is zo'n klotegedoe op telefoon). De komende dagen kan ik dus wat beter beargumenteerde stemmen geven dan deze, al denk ik er zo ook wel eentje in de smiezen te hebben.
gishes_NL
vinnievuik_NL
maricja_NL l
SIRclitjeslikker_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
qsgyj_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLReden: extreem verdacht postgedrag
Mocht ik opgegeten worden is Marijca duidelijk een wolf, ze weet dat ik haar in de smiezen heb. Blijf ik leven is ze ook een wolf, ze will natuurlijk geen argwaan wekken. Blijk ik later in het spel een wolf te zijn is zij ook een wolf. Wel slim om meteen een medewolf te verdenken.
-
Nou mijn spel is dus al bijna afgelopen, dan zit er duidelijk iemand bij de wolven die me snel weg wil hebben. Minstens één van de wolven is dus redelijk ervaren. Doe je ding ermee zou ik zeggen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Jij solliciteert anders ook best wel naar mijn elixer des doods hehe.
-
@meneer-Speksnijder_NL Ik zei nog tegen Maris dat we Jesper moesten opeten maar ze kon je gewoon echt niet weerstaan.
-
@SIRclitjeslikker_NL 2015 belde...
-
Ik zou eerlijk gezegd nauwelijks weten wie we als ervaren deelnemers aan kunnen merken voor de rest.
vgm Maris, killing spread, jij, en verder weet ik het al niet meer. Ikzelf 2x meegedaan.
-
Mag ik trouwens zeggen dat ik t erg opvallend vind dat er al een prooi mag worden genuttigd terwijl het spel feitelijk nog moet beginnen?
-
Ok wolven, eet mij maar op. Doei :wave_tone1:
-
Matt kan je ook rekenen als ervaren in deze groep
Hmmm, hijs wel heel stil..... :thinking:Om op gedrag te kunnen oordelen, zou je de oude wolvenspellen ff door moeten lezen. Maar ik zie veel nieuwe namen voor het wolvenspel. Dus dat zou ook weinig nut hebben denk ik ergens. Ervaren mensen als @Bartje-Bergkamp_NL mis ik dan wel bij deze spellen.
-
Matt is nooit super actief geweest met wolvenspellen. Dus die rol moet hij natuurlijk vol zien te houden.
-
Nu ik als heks ben ontmaskerd: nu wel een oprechte oproep aan de ziener (of hoe die dit spel ook heet) om zichzelf te melden bij me. Kunnen we het in ieder geval een dagje over tactiek hebben, want het zal nodig zijn om snel een goede tactiek te hebben met een kort format als dit.
-
Dat is inderdaad een goed idee, benieuwd hoeveel mensen zich melden als ziener XD
Ook allemaal een beetje spammen please. Het leuke van dit spel is juist dat als je alles terugleest elke post op een gegeven moment verdacht lijkt. Als 10/16 deelnemers zich nauwelijks laten horen wordt het op een gegeven moment gewoon een gokspelletje.
-
@Glennevire_NL er staan geen hints in je verhaaltje toevallig?? Of gewoon puur op postgedrag?
-
Hoop het wel, anders beginnen de burgers -1 nog voordat het begint
-
Wat je zegt ben je zelf