Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Nou mijn spel is dus al bijna afgelopen, dan zit er duidelijk iemand bij de wolven die me snel weg wil hebben. Minstens één van de wolven is dus redelijk ervaren. Doe je ding ermee zou ik zeggen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Jij solliciteert anders ook best wel naar mijn elixer des doods hehe.
-
@meneer-Speksnijder_NL Ik zei nog tegen Maris dat we Jesper moesten opeten maar ze kon je gewoon echt niet weerstaan.
-
@SIRclitjeslikker_NL 2015 belde...
-
Ik zou eerlijk gezegd nauwelijks weten wie we als ervaren deelnemers aan kunnen merken voor de rest.
vgm Maris, killing spread, jij, en verder weet ik het al niet meer. Ikzelf 2x meegedaan.
-
Mag ik trouwens zeggen dat ik t erg opvallend vind dat er al een prooi mag worden genuttigd terwijl het spel feitelijk nog moet beginnen?
-
Ok wolven, eet mij maar op. Doei :wave_tone1:
-
Matt kan je ook rekenen als ervaren in deze groep
Hmmm, hijs wel heel stil..... :thinking:Om op gedrag te kunnen oordelen, zou je de oude wolvenspellen ff door moeten lezen. Maar ik zie veel nieuwe namen voor het wolvenspel. Dus dat zou ook weinig nut hebben denk ik ergens. Ervaren mensen als @Bartje-Bergkamp_NL mis ik dan wel bij deze spellen.
-
Matt is nooit super actief geweest met wolvenspellen. Dus die rol moet hij natuurlijk vol zien te houden.
-
Nu ik als heks ben ontmaskerd: nu wel een oprechte oproep aan de ziener (of hoe die dit spel ook heet) om zichzelf te melden bij me. Kunnen we het in ieder geval een dagje over tactiek hebben, want het zal nodig zijn om snel een goede tactiek te hebben met een kort format als dit.
-
Dat is inderdaad een goed idee, benieuwd hoeveel mensen zich melden als ziener XD
Ook allemaal een beetje spammen please. Het leuke van dit spel is juist dat als je alles terugleest elke post op een gegeven moment verdacht lijkt. Als 10/16 deelnemers zich nauwelijks laten horen wordt het op een gegeven moment gewoon een gokspelletje.
-
@Glennevire_NL er staan geen hints in je verhaaltje toevallig?? Of gewoon puur op postgedrag?
-
Hoop het wel, anders beginnen de burgers -1 nog voordat het begint
-
Wat je zegt ben je zelf
-
@qsgyj_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Hoop het wel, anders beginnen de burgers -1 nog voordat het begint
Hoi wolf
-
Ik vind @Jip-Huijs_NL altijd verdacht.
-
@SIRclitjeslikker_NL 2 of 3 keer meegedaan
-
@killing-spread_NL Oh je hebt wel vaker meegedaan hoor Wim, haha. Het is dat de oude fora weg zijn...
-
@meneer-Speksnijder_NL Idd, en het is al even geleden, kan het me niet zo goed meer herrineren