Inschrijftopic: CrewCup 67
-
Crew 8
-
Golden Glory
-
OSM Legendz
-
OSM Striker Ultras
-
Imperium
-
Fc Voetsiebal
-
Old Glory
-
Just Relax
-
Art of soccer
-
Same Vision
-
OnlineFootballFederation
-
OSM "De Zaak"
-
Looking For Silverware
-
Ik weet niet zeker of het kan maar
OSM Legendz Talents(Talentencrew OSM Legendz) -
@yassin-mansousri_nl Dat is toegelaten.
-
@wooper_nl Ik weet dat het kan, maar zowel OSM Legend Talents als Young Goal Diggers zullen dan bij de niveau spelen van hun Hoofdcrew bij de huidige inschrijvingen
-
@yassin-mansousri_nl Young Gold Diggers gaan sowieso mogen deelnemen omdat Goal Diggers promoveert naar een hogere divisie. Voor osm Legendz Talents zal ik dit even navragen.
-
OSM Striker Pro Squad
-
Even duidelijkheid in verband met de inschrijving van OSM legendz. @Mestreech07022017_NL tot onze spijt moeten wij 1 inschrijving weigeren. De hoofdcrew of talentencrew mag deelnemen aan de Crew Cup. Wij moeten de regels volgen en daarin staat dat de hoofdcrew en talentencrew niet in 1 divisie samen mogen zitten.
Aangezien het jullie 1e Crew Cup is zouden jullie crews samen in 1 divisie zitten. Dit is niet toegelaten. Ik hoop dat u ook begrijpt dat we niet zomaar een crew promotie kunnen gunnen zonder dat er voor gespeeld geweest is.
Daarom zullen we 1 van uw crews toelaten in de Crew Cup. Hopelijk kunt u promoveren met deze crew zodat in de volgende Crew Cup de talentencrew kan deelnemen.
-
@wooper_nl Dat is natuurlijk begrijpelijk we zullen dan alles er aan doen om dan te promoveren alvast bedankt voor u begrip tevens ligt het ook er aan hoeveel inschrijvingen toch en hoeveel moeten het dan zijn ?