Inschrijftopic: CrewCup 67
-
@wooper_nl Ik weet dat het kan, maar zowel OSM Legend Talents als Young Goal Diggers zullen dan bij de niveau spelen van hun Hoofdcrew bij de huidige inschrijvingen
-
@yassin-mansousri_nl Young Gold Diggers gaan sowieso mogen deelnemen omdat Goal Diggers promoveert naar een hogere divisie. Voor osm Legendz Talents zal ik dit even navragen.
-
OSM Striker Pro Squad
-
Even duidelijkheid in verband met de inschrijving van OSM legendz. @Mestreech07022017_NL tot onze spijt moeten wij 1 inschrijving weigeren. De hoofdcrew of talentencrew mag deelnemen aan de Crew Cup. Wij moeten de regels volgen en daarin staat dat de hoofdcrew en talentencrew niet in 1 divisie samen mogen zitten.
Aangezien het jullie 1e Crew Cup is zouden jullie crews samen in 1 divisie zitten. Dit is niet toegelaten. Ik hoop dat u ook begrijpt dat we niet zomaar een crew promotie kunnen gunnen zonder dat er voor gespeeld geweest is.
Daarom zullen we 1 van uw crews toelaten in de Crew Cup. Hopelijk kunt u promoveren met deze crew zodat in de volgende Crew Cup de talentencrew kan deelnemen.
-
@wooper_nl Dat is natuurlijk begrijpelijk we zullen dan alles er aan doen om dan te promoveren alvast bedankt voor u begrip tevens ligt het ook er aan hoeveel inschrijvingen toch en hoeveel moeten het dan zijn ?
-
@mestreech07022017_nl Eerst krijgen de Crews van het vorige seizoen voorrang. Daarna de nieuwe
Dus het hangt er ook van af hoeveel van de 27 van de vorige keer nu gaan meedoen -
@mestreech07022017_nl Nee, gisteren hebben we beslist om niet naar het aantal inschrijvingen te kijken. Voor jullie is het de eerste deelname aan de Crew Cup, dan zouden jullie sowieso in dezelfde divisie zitten en dit is niet toegelaten.
-
Oke is ook vanzelf sprekend dat we niet samen in een competitie mogen.
Maar de hoofdcrew zal gaan deelnemen wie weet volgend seizoen. -
BeneCrew
-
NasKe's Fantastic Soccer Crew (NFSC)
-
Feyenoord legioen
-
PSV 4 Life
-
Kings Of Legends
-
The Royal Victoryans