NK 2018 - Discussietopic
-
@J-Shephard_NL
Vorig jaar hadden we 8 GoodFellas in de finale, maar ze moesten lijdzaam toezien hoe Renkie er met de titel vandoor ging. Hopelijk is het dit jaar andersom, en kaapt Dirk (@YarynneL_NL) de titel weg voor de neus van de duo's en trio's om hem heen -
Wat is het NK toch een leuke uitdaging!
De eerste ronde ging ik als nummer 4 door en nu ben ik in de tweede ronde kampioen geworden.
Nu op voor de finale! Ik heb er veel zin in en mag de beste manager winnen!
-
helaas zo vaak gezegd al het NK winnen heeft niks met beste manager te maken met deze teams.
Hoe simpel kan het zijn om teams te maken met allemaal dezelfde waardes en spelers in elke linie zodat iedereen zijn favoriete opstellingen kan spelen.
geen DS eraan hangen zodat je geen moraal problemen krijgt etc.Dus 3 aanvallers met hoge verd waarde
3 aanvallers met lage verd waarde3 aanvallende midjes
3 verdedigende midjes
2 controlerend4 verds met hoge aanvals rate
4 met lage
2 met allround3 keepers met zelfde waarde
zo kan je spelen met opkomende backs of wellicht aanvallers help verdediging etc.
maar gewoon alles hetzelfde zodat je je favo opstelling speelt en dan niks kan zeggen als het dan niet lukt.
dit is gewoon net geluk hebben dat je bijv 5 goede mids hebt en dan "jouw" favo tactiek 451 kan spelen.
als je dan 433 wilt spelen met 3 spelers van 60+ ben je dus genaaid. -
De 3 halve finales zitten er inmiddels op! Van de 108 deelnemers die twee maanden geleden aan het NK begonnen, blijven er nu nog maar 12 managers over die in de finale uit mogen maken wie zich tot de Nederlands Kampioen van 2018 mag laten kronen!
Eindstand NK SF1
Geplaatst voor de finale: J.Shephard, steffan1985, Sanderjep15, bas_doumaEindstand NK SF2
Geplaatst voor de finale: Bram Conjaerts, Genious18, Silvester J, WieringEindstand NK SF3
Geplaatst voor de finale: Stelletje, Renkie, migeil corretti, YarynneL
Daarnaast is het @J-Shephard_NL, @Bram-Conjaerts_NL en @Stelletje_NL ook nog eens gelukt om kampioen te worden in hun competitie! Van harte gefeliciteerd, jullie beloning zal spoedig jullie kant opkomen.
-
@vinnievuik_nl dankjewel,ik hoop idd met normale teams...
-
@silvester-j_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Daarnaast is het @J-Shephard_NL, @Bram-Conjaerts_NL en @Stelletje_NL ook nog eens gelukt om kampioen te worden in hun competitie! Van harte gefeliciteerd, jullie beloning zal spoedig jullie kant opkomen.
Thanks for coins
-
Hallo moderators,
Wanneer zal de finale starten?
bas_douma -
@bas_douma_nl We mikken op 11 maart, we stemmen dit nog even af met GameBasics. Meer info volgt asap.
-
@keejos_nl Ok prima, we wachten het af!
-
Start finale: maandag 4 maart, overdag
Moderator: Silvester J -
Prijzenpot NK Finale:
4e plaats: 150 BC
3e plaats: 350 BC
2e plaats: 600 BC
Winnaar NK: 1000 BCDe winnaar mag zich een jaar lang de beste manager van de Nederlandse versie van OSM noemen.
-
@Language-NL
Wie denken jullie dat het NK gaat winnen?Stemmen kan via de volgende link: poll: wie wordt de winnaar van het NK 2018?
-
Ik volg het niet maar heb stem uitgebracht.
-
Alle finalisten zijn zojuist uitgenodigd, veel succes allemaal!
Voorlopige uitslag van de poll:
Migeil corretti is tot nu de grote favoriet met 14 uitgebrachte stemmen. Stemmen kan nog tot morgenavond 20:00, want daarna zal de definitieve uitslag volgen.
-
@vinnievuik_nl @Dave-Jansen_NL @YarynneL_NL
De teams in de finale zijn volledig in balans. Het NK draait er trouwens wel om dat je je in verschillende situaties moet zien te redden als manager en je dus niet het hele NK met dezelfde tactiek speelt, dus daar horen ook teams met afwijkende ratings bij. -
@silvester-j_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Alle finalisten zijn zojuist uitgenodigd, veel succes allemaal!
Voorlopige uitslag van de poll:
Migeil corretti is tot nu de grote favoriet met 14 uitgebrachte stemmen. Stemmen kan nog tot morgenavond 20:00, want daarna zal de definitieve uitslag volgen.
Thanks Silvester, good luck everybody and may the best win!
-
Migeil Corretti had al 14 stemmen geronseld voor de poll goed en wel in de lucht was
-
@vinnievuik_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Migeil Corretti had al 14 stemmen geronseld voor de poll goed en wel in de lucht was
whahaha niemand kent die gast dus dit is sowieso of zelf stemmen of veel maatjes laten stemmen.
-
@dave-jansen_nl dat hele stemmen slaat nergens op. Maar dat er zo gereageerd word triest man. Met niemand kent die gast. Hoezo kent niemand die gast?? Jij kent hem waarschijnlijk niet nee omdat ie geen kl en crewcup speelt. Maar vind niet dat je dan moet doen alsof hij een leek is. Correti is een goeie manager andere sta je nie in de finale nk. Komop migeil
-
@carphunter79_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
@dave-jansen_nl dat hele stemmen slaat nergens op. Maar dat er zo gereageerd word triest man. Met niemand kent die gast. Hoezo kent niemand die gast?? Jij kent hem waarschijnlijk niet nee omdat ie geen kl en crewcup speelt. Maar vind niet dat je dan moet doen alsof hij een leek is. Correti is een goeie manager andere sta je nie in de finale nk. Komop migeil
Ik zeg alleen niemand kent hem en dat is denk bij de meeste zo hoor, ik heb niks gezegd over zijn manager kwaliteiten of dat het een leek is.
Als je wilt reageren prima maar lees dan wel wat er staat en ga me geen woorden in me mond leggen. maar goed verder boeit het me niet wie er wint al heb ik een voorkeur naar mijn Goodfellas medemaatje Yarynne.
dus calm your tits verder en we gaan het gewoon meemaken en als hij wint zal ik net zo goed de eerste zijn die hem feliciteerd