Just Relax: Café
-
@dikketuur_nl Omdat ik het nut er niet meer inzie.
-
Jammer iig, maar begrijpelijk. Fora zullen nooit meer worden wat ze geweest zijn
-
Iemand mag de toto overnemen maar daar ga ik niet vanuit dat iemand dat gaat doen.
-
Moet ik me aangesproken voelen?
-
Mag oude fora terug? @staff-supportt
-
Nee case closed
Hier kan een slotje om
-
Op algemeen verzoek zal deze topic op 1 april gesloten worden.
-
Op algemeen verzoek zal '' dit '' topic op 1 april gesloten worden.
-
Ik weet nergens van.
-
@furrax_nl Zoveel heb je nog te zeggen over je eigen crew waarschijnlijk..
-
Inderdaad.
-
@patje1afca_nl normaal zeggen ze klant is koning, behalve bij OSM
-
Jezus man wat een dooie boel hier
-
@meneer-speksnijder_nl Rustig aan. We leven nog. Er is net een crisis geweest in JR. Paar dagen terug zeg maar. We hebben duels, Crewcup etc... We leven nog. Vorig jaar in mei alle inactieve gekickt waaronder Leon, Daan & Joey en toen terug beginnen met opbouwen. Dimi kwam zelfs terug en ook als Vice. Begon hij laatst Dieter te kicken en is zelf nu alweer vertrokken. Hij wildr zijn crew terug als vaste beheerder. Ik had eerst toegezegd maar alsnot geweigerd. Resultaat, paar aanwinst van de zomer zijn nu ook weg. Maargoed, zoals ik al zei: we leven nog. Bart is er ook nogsteeds en Erwin.
-
@furrax_nl Ja ik zat net voor de gein die tekst van je te lezen op t profiel. The fuck is er allemaal gebeurd man
-
Veel te veel... Nu kan tot 24 leden gaan als crew. Het maximum. We zaten eens aan 20. Nu 12. Liever het oude OSM.
-
Voor de sensatiezoekers en liefhebbers van drama; pak een zak popcorn, sit back and ejoy.
Gianni heeft keer op keer bij mij aangegeven te willen stoppen met de crew. De boel verwijderen, hij gaf er niks meer om etc. etc. Ik was enorm blij met hoe hij het de afgelopen jaren heeft gedaan en heb dus keer op keer op hem ingepraat waardoor hij de boel niet zou moeten aftikken. Tegelijkertijd zijn wij met een man of 7 á 8 enorm serieus bezig geweest, duel na duel gespeeld en enorm veel tij besteed om de neuzen dezelfde kant op te krijgen en onze kennis te delen binnen de crew. Het resultaat hiervan lijkt mij duidelijk; JR staat binnen zeer korte tijd in de top 20 en is weer een crew om trots op te zijn.
Helaas ontstonden er twee kampen binnen de crew. Aan de ene kant de personen die van zichzelf zeggen dat zij JR vooruit hebben gebracht en aan de andere kant de personen waarvan gezegd wordt dat zij er met hun pet naar gooien. Deze beschuldigingen zijn ivm het verliezen van duels, laat aanmelden voor duels, geen communicatie met andere teamleden en ook geen reacties wanneer de 'serieuze spelers' hun hulp aanboden. Kortom; twee stappen vooruit en telkens weer een stap terug.
Na weken zo niet maanden discussiëren gaf Furrax opnieuw aan met de crew te willen stoppen, mede omdat 'Kamp A' dreigde met te vertrekken. Om iedereen bijeen te houden heb ik toen voorgesteld het beheerderschap weer over te nemen, daar ik de crew 13 jaar geleden ook zelf heb opgericht. Gianni kon terugtreden tot vice-beheerder, iedereen zou blijven en we zouden mooi verder kunnen gaan met de ingeslagen weg richting de top 10.
Helaas stond Furrax hier niet voor open. In plaats daarvan heeft hij mij en 5 andere managers eigenlijk de crew uitgepest. Hierop hebben wij The New Saints FC opgericht. Wat ik wel enorm frappant vind is dat Furrax tot op de dag van vandaag mij blijft terugvragen als vice-beheerder en dreigt met het opdoeken van de crew zodra hij niet de gewenste antwoorden krijgt.
Gianni, ik vind het jammer dat je het continu op de man speelt. Als je niet in staat bent JR terug te geven aan mij en tegelijkertijd geen zin heb om ermee verder te gaan, stop dan gewoon met het schreeuwen om aandacht en doek de boel ook echt op. Vanuit mijn kant is er namelijk 0,0 interesse om terug te komen als iets anders dan beheerder en ik ben het ook zat iedere keer op WhatsApp naar je gehuil te luisteren dat je de boel gaat opheffen. Misschien is het wel een juiste beslissing om er helemaal mee te nokken, kun je je tijd misschien aan wat nuttigere dingen besteden. Het zoeken van een echte vriendin bijvoorbeeld, misschien zelfs wel ééntje die lijkt op een van die dames op al die halfnaakte foto's die je altijd doorstuurt. Veel succes en liefde toegewenst.
-
prachtig dit