CrewCup: Algemene Discussietopic
-
-
Als je je als crew opgeeft voor de Crewcup dan weet je ook dat de kans bestaat dat je de competitie moet aanmaken. Ik vind het niet eerlijk tegenover de andere crews dat iemand van de organisatie de kosten van het aanmaken van de competitie gaat betalen. Als je de competitie niet wil/kan aanmaken moet je je niet opgeven voor de Crewcup.
Misschien een regel invoeren dat als een crew weigert de competitie aan te maken een schorsing op te leggen, van het niet mee doen met de cc voor 1 jaar
-
1 jaar? Je moet nu ook niet overdrijven.
-
@fc-kuijf_nl ik ben er voorstander van, maar 1 jaar is wel een te lange straf
JR is ook een grote crew van 20 man, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is omdat 2/3 mensen klagen
-
De 4 leden van de cc hebben geen 320 bc staan en we vonden het allemaal gek om bc te kopen gezien geen van ons al geld in dit spel heeft gestopt en ook niet van plan waren dit ooit te doen.
Er werd nergens melding gemaakt dat we dit weigerden. Deze namiddag heeft iemand zich opgegeven om de competitie aan te maken. Problem solved dus.
Die grote baas hierboven mag mij trouwens ook 3€ opsturen nu die toch in zo'n gulle bui is
-
Mag hopen dat een ieder begrijpt dat de gulle geste vanuit de "grote baas" uit sarcasme bestaat. Zo interpreteer ik het in ieder geval
-
@joost-sœter_nl oei, heb net Jurgen gevraagd om ook een envelopje naar mij te sturen
-
Goh dan heb ik nog al wat envelopjes tegoed, zal maar vast een factuur aan gaan maken en voor de zekerheid een deurwaarder inschakelen voor als ze niet willen betalen
Maar goed de kans is grotendeels aanwezig dat je team mod word en dat er een competitie aangemaakt moet worden, dus niet klagen maar gewoon spelen
-
-
@peter-osm-master_nl Ze vonden het niet kunnen doordat we gedegradeerd waren en alsnog een competitie moesten starten. Nu, ik heb aangeboden dat ik de 320 BC terug ging betalen aan @LucasVeld_NL maar hij wilde dat niet. De mod is er nu dus laten we deze discussie afsluiten.
-
Handelsstatistieken 3e Divisie (VB4)
-
Hup GoodFellas
-
Hup Crew 8 en 9!!
-
Mogen wij een andere manager laten mee doen met de crewcup?
Er heeft zojuist iemand ontslag genomen van ons in CrewCup 67 Hoofdklasse (USM Alger - ham de hamburger)In de regels zag ik dat dat 500 strafpunten kost.
-
@29101996_nl Dat mag. Daar is inderdaad wel een straf aan verbonden.
-
@joost-sœter_nl oke top, bedankt.
Dan willen wij graag Biitch in plaats van ham de hamburger -
@29101996_nl Dan mag je inderdaad de moderator aanspreken van de competitie en hem vragen om deze speler uit te nodigen.
-
Wordt die straf meteen gedaan of pas in de eindstand ?