CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Helder. Volgend seizoen maar.
-
Normaal ging de CC starten op koningsdag. Doordat we dit veranderd hebben, hebben we de andere data ook moeten aanpassen.
2 van die 3 crews hebben zich intussen wel ingeschreven.
Dit heeft niks te maken met de grootte of reputatie van die crews.
Mochten deze 3 crews zich niet ingeschreven hebben, dan zou er sowieso een divisie minder geweest zijn.
Als osm legendz gepromoveerd was naar een hogere divisie, dan zou het helemaal geen probleem geweest zijn.
-
Hoe laat worden de competities vanavond aangemaakt?
Er zijn servers die pas om 21uur beginnen met simuleren. Dus voor 21uur aanmaken zou een dag voorbereiding kunnen kosten.
-
@desteeluitwehl_nl Inderdaad, tussen 21.15 en 21.30 is een mooi uur?
-
Waarom is de scout niet aangepast naar 16uur voor iedereen of naar 12 uur. Dit is namelijk van cruciaal belang in de Crew Cup zeker voor de eerste scout als je 4 uur langer moet wachten tov je concurrentie als je deze optie niet hebt?
-
@vayasmit_nl Ik begrijp niet wat je bedoeld. Een scout is voor iedereen 16 uur onderweg?
-
Er wordt al gescout in de CC, terwijl sommige nog 4 uur moeten wachten...
-
Oorzaak is bekend. Komt doordat GB het leuke heeft om alleen bij Android te testen of 12 uur scouts beter zijn. Ontzettend kut weer dit zeg.
-
Opdoeken maar..
-
Ik zal even overleggen met de mods wat we hieraan kunnen doen. Jammer genoeg denk ik dat er maar 1 oplossing is.
-
Beste Crew Cup spelers en crews
We hebben besloten om de CC door te laten gaan en geen restart te maken.
De testen die men uitvoert is niet de fout van ons. Wij kunnen daar helaas niks aan doen.
We hebben samen eens overlopen wie het voordeel heeft van een 12 uur durende scout. In sommige competities is dit 1 speler per crew.
Daarom wil ik ook vragen aan de spelers die een 12 uur durende scout hebben om de fair play regel toe te passen en 4 uur te wachten om de scout te openen.
Mijn oprechte excuses aan iedereen voor dit ongemak.
-
Gamebasics is momenteel de scout aan het testen door verschillende waardes toe te passen voor sommige gebruikers. Aangezien het in de praktijk onmogelijk is om concrete maatregelen tegen het gebruik van de scout te treffen, zal dit daarom ook niet gaan gebeuren.
-
Om hieraan toe te voegen, so far zijn er in de CL 4 gevallen:
- Ikzelf
- @YarynneL_NL
- Ola Schatkistje
- PP en Jan Jaap
Als we het echt recht willen trekken, moeten we het op de volgende manier aanpakken: wij 4 zetten een timer van 16 uur vanaf het punt dat de anderen hun scout kunnen openen. Dan kunnen we tegelijkertijd dus ongeveer onze tweede scout pakken. Vanaf dat punt zetten we dan gewoon timers zelf van 16 uur, zodat we altijd een richtlijn hebben wanneer we m moeten openen. Hopelijk kunnen de andere 3 in kwestie zich hier in vinden.
-
Het kwaad is al geschied, scout voordeel is er al geweest en daarbij is er ook nog het financiële voordeel hiervan.... Opnieuw zeg ik, voor iedereen beter
-
@doeliero_nl idd.. bij ons in de EL zijn er ook al die de scout hebben kunnen gebruiken..
-
Nee. Het probleem is gewoon dat we niet weten hoelang deze actie nog zal duren. Dus dan moeten we de cc mogelijk een hele week uitstellen aangezien we niet willen starten vlak voor een actie. Daarnaast krijg ik mijn BC niet terug want GB geeft daar niks om. Financieel voordeel is niet helemaal waar want volgensmij heeft iedereen nog genoeg meuk om te verkopen. Het is wat het is helaas... Het is kut maar wees blij dat de vroege scouts nog eerlijk verdeeld zitten (voor de CL dan)
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Nou, Cragno keeper die je gescout hebt en weer op de TL zet gelijk is geen financieel voordeel?
-
@doeliero_nl Als je wilt kan ik daar ook een andere speler neerzetten hoor. Ik heb keuze genoeg. Dat maakt voor mij verder niks uit.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Daar gaat het niet om , dat weet je best
-
Aangezien voor de meeste managers hun 1e scout nog niet terug is, lijkt het mij het beste om nu de CC gwn stil te leggen. Dit om het eerlijk te houden voor iedereen in elke divisie van de crewcup.. want dit voordeel wordt naar mate de competities vorderen enkel maar groter en is bijna niet te controleren.
Dus het eerlijkste voor iedereen lijkt ons gwn de crewcup nu te stoppen en te herstarten wanneer alles weer gelijk is voor iedereen.. In onze crew zijn er ook gwn managers die op deze manier er geen zin meer in hebben en dat lijkt me nu toch ook niet de bedoeling