CK 2019 Overtredingen + tussenstanden
-
Overtreding match5: Golden Glory vs Het sterrenteam
Geen line up doorgegeven door het sterrenteam
-
2x Overtreding match7: Old Glory vs Real Gallo FC
Eerste overtreding:
Manager Gerardus Gallo heeft het verkeerde team ingenomen (Chikhura Sanckhere ipv Sioni Bolnisi)
Tweede overtreding:
Team Chikhura Sanchkere heeft voor 0:00 een speler gekocht
-
Overtreding match 10: S.V. Oikos Nomos - FEYENOORD LEGIOEN
Manager Ffanatic heeft een verkeerd team ingenomen (WIT Georgia ipv FC Rustavi)
-
Overtreding match 14... Just Relax vs BeNeCrew:
transfer voor 00u00 op de startdag door ploeg Dinamo Batumi van BeNeCrew
-
Overtreding match 3:
2 spelers gekocht voor 0:00 voor Cosa Nova speler eltjo1.
Akkoord door tegenpartij.
[link text]0_1557897391779_E37A4A76-8B3B-4294-9E09-6766E1A2A98F.jpeg(link url) -
Herhaling voor iedereen die hier zijn straf plaatst: Het is de bedoeling dat je met de captain van het andere team ervoor zorgt dat de straf geregeld wordt. Als jullie er niet uitkomen, dan komt de organisatie er naar kijken.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Had eerst akkoord van de kapitein voor ik het hier postte. Of is hier posten enkel nodig als we de organisatie moeten betrekken? -
Posten is in principe alleen maar nodig als de tegenstander niet akkoord gaat.
-
Speeldag1: Tussenstand Crew8 vs OSM Legendz
-
Speeldag 1: OnlineFootballFederation - Way2High
-
Speelronde 2:
Wedstrijd 8: FC Voetsiebal - Goal Diggers
-
Overtreding van crew 8
Wedstrijd wordt 9-0 en spelers staan op de verkeerde linie weet niet hoe ik afbeelding plaats -
@mestreech07022017_nl Probeer toch via het wolk icoontje een afbeelding te uploaden met het bewijs.
-
@joost-sœter_nl Bewijs heb ik ontvangen Joost.
-
Speeldag 2 van wedstrijd 9:
-
Speeldag2: Tussenstand Crew8 vs OSM Legendz
-
In overleg met de tegenstander heeft crew8 beslist om forfait te geven voor deze ronde. In de volgende ronde staan we terug klaar met een nieuwe line up. We vinden het jammer dat het op deze manier moet gebeuren.
-
In verband met enige vijandigheid van de captain van de tegenstander (overtredingen worden niet geaccepteerd), post ik de overtredingen hier:
Spelen oefenwedstrijd wedstrijd 10: S.V. Oikos Nomos vs Feyenoord Legioen
-
@wooper_nl vind het echt triest dat het zo is gelopen voor crew 8 en jullie daardoor de min punten hebben gekregen sluit dat goed de competitie af ipv de leden zo naaien. En denk dat dit al veel langer speelde dan jullie dachten.
Uit respect voor jullie crew spelen we na de ck nog eens een battle tegen elkaar