Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Fijn dat mijn willekeurige stem op Memphis juist bleek
Sir himself er eerst uit stemmen? -
@meine-van-der-sluis_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Wij burgers moeten dus even beslissen wat we gaan doen.
Op sir,himself stemmen zodat we in ieder geval een wolf hebben. Of gewoon die 3de wolf zoeken met de gedachte dat we sir.himself later nog wel weg kunnen stemmen.Kwa stemmingen vind ik het lastig om naar te kijken want Memphis stemde afgelopen ronde op Jesper maar Sir.himself op de burgermeester (raar dat de wolven niet op het zelfde stemmen)
Badboy vind ik verdacht omdat hij net zoals Sir.Himself op de burgermeester stemde, Hetzelfde geldt voor JIP
Killerspread stemde op Jesper wat ik ook verdacht vind want Jesper blijkt een burger te zijn. verder heeft hij ook niet super veel inbreng
2 van deze 3 zie ik dus wel als wolf..
De 3 wolven, inderdaad
-
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself IVoor Sir.himself gestemd. Wegens verdachtmakingen die hiervoor zijn beschreven.
-
Begin eindelijk een beetje door te krijgen hoe het werkt en denk al 2 van de 3 wolven te weten. tevens ben ik begonnen te stemmen op Memphis en dat bleek de juiste keuze te zijn.
Misschien moeten we is kijken wie burgemeester wil zijn en dan bedoel ik niet
Badboy of Gishes -
Sir himself natuurlijk eruit stemmen als wolf, kunnen ze beter eerst proberen te verzwakken toch? Of iemand moet een sterk vermoeden hebben van andere wolven.
-
Stem op badboy
-
Goed gedaan wolven, chapeau! :clap_tone2: :thumbsup_tone2:
Hoe komen jullie er in godsnaam bij om mij op te gaan eten? Dat is werkelijk het domste wat je kunt doen. Oké, jullie willen natuurlijk het burgemeesterschap van mij overnemen om zo de rest uit te spelen, maar de vorige ronde was allang duidelijk dat ik bescherming had en dus niet vermoord kon worden. Jullie hadden veel beter een andere burger (van mijn lijstje) kunnen pakken om die te vermoorden. Dan was ik nog veel verdachter geweest dan ik al was. De andere burgers vertrouwden mij niet eens na afgelopen ronde.
Nu geven jullie mij de uitgelezen kans om mijn gram te halen en zo mijn status als burgervader in ere te herstellen, al had ik dat wellicht al gedaan door de beslissende stem aan wolf Memphis United uit te brengen in plaats van aan ooggetuige Jesperv95. Dank daarvoor!
Alleen zal deze triomf natuurlijk van korte duur zijn, aangezien de wolven er deze ronde wel in zullen slagen om mij op te eten.
-
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I IReden: De ooggetuige heeft gesproken
-
Beste medeburgers,
Aangezien ik na mijn dood niets inhoudelijks meer mag posten, zal ik hierbij de rolverdeling posten die jullie nodig hebben voor de aanstaande burgemeestersverkiezing:
Gishes; inwoner
Jarno Polfliet: inwoner
Dave Jansen: inwoner
killing spread: WOLF!
Badboy198512; WOLF!
meine van der sluis: inwoner
jesperv95: inwoner
Jip Huijs: inwoner
Silvester J: inwoner
sir.himself: WOLF!Succes nog in de jacht naar de wolven en ik reken op jullie.
Hoogachtend, jullie burgervader.
-
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I I I -
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I I I I -
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I I I I | -
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I I I I | l -
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself I I I I | l l -
Ik zit op mijn mobiel. Ik stem op sil
-
@sir-himself_NL :thumbsup_tone2:
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester I
Sir.himself I I I I | l l -
Lynch stemming bracht de dood van Weerwolf Sir.himself. De wolven op hun beurd doden Meine-van-der-sluis_NL de moeder Nu is dochter onbeschermd maar wel levend.
Wij gaan door met deze deelnemers;
Deadline zondag 8 januari 2017 22:30Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy
Jesper
Jip
Silvester -
:(:(:(:(:((
-
Gishes