GoodFellas: Crewcompetitie
-
@PieterPacolet_NL Er zijn nu 34 van de 51 speelrondes gespeeld. De laatste speeldag is op 23 januari.
-
Hoe zit het met managers die het huidige seizoen meedoen...? Mogen die as seizoen ook weer meedoen? Vind het namelijk een erg leuke competitie om wat dingetjes te testen dus wil wss ook nog wel een seizoentje doorgaan.
-
@Braamsie-_NL Die krijgen een dag of 10 voor het eind een PM met de vraag of ze weer meedoen. Geen PM is dan slecht nieuws
-
Bedankt!
Hopelijk houden jullie alvast een plekje voor me.. Moest de huidige missen door CC deelname maar wil nu graag weer even knallen
-
@Robbiebb_NL aiii de spanning! Nu al niet te harden :radioactive:
-
Ik ga ook zeker overwegen om mee te doen!
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Braamsie-_NL Die krijgen een dag of 10 voor het eind een PM met de vraag of ze weer meedoen. Geen PM is dan slecht nieuws
Dan ben ik je alvast voor. Ik vond het meest uitdagende/leukste en moeilijkste crewcompetitie waar ooit aan heb meegedaan. Ik heb o.a geleerd dat steals toch zo slecht niet zijn en dat ik moet blijven door taktiek leren tot ik ze ook kan plegen. Oh en 433 uit bij 433 met laag moraal is KANSLOOS haha. Ik heb af en toe 451 gedaan maar niet veel. En ik ben goed blijven verkopen van speelronde 18 tot en met 34 alleen niemand verkocht in week 21 en 31 Bedankt voor deze geweldige competitie heren. En als zo doorgaat ga ik iig 15 punten innen voor de stand van toto met @Dave-Jansen_NL als kampioen. Shoutout ook naar mijn crewmattie's @Mark_van_V_NL en @fc kuijf_NL waar van zeker die 1e erg goed bezig is. Ik ga battle spelen op mijn 4e slot tegen jullie en vanaf 24 januari knallen richting top 100 op mijn HA. Maar zal graag in nabije toekomst weer eens meedoen maar dan op een sub account
-
Engine ver en aankopen
-
Haha, mijn verkoopmagie is weg sinds 3.0 #lol
-
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ipswich Town (Memphis United) - Queens Park Rangers (Robbiebb)
Dave 0-0
Remco 2-0 -
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1 -
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1
Kyrill 5-0 -
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1
Kyrill 5-0
Robbie 9-1 -
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1
Kyrill 5-0
Robbie 9-1
Matt: 5-0
Mike: 10-1( sorry kon het niet laten )
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1
Kyrill 5-0
Robbie 9-1
Matt: 5-0
Mike: 10-1( sorry kon het niet laten )
Ach ja als ie zelf al 9-1 neerzet :')
-
ongekend die die @Rubber890_NL verlies nou is een keer man, dit is niet normaal.
je bent echt super bezig man :muscle_tone1: