GoodFellas: Crewcompetitie
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Ipswich Town (Memphis United) - Queens Park Rangers (Robbiebb)
Dave 0-0
Remco 2-0
Alex 8-1
Kyrill 5-0
Robbie 9-1
Matt: 5-0
Mike: 10-1( sorry kon het niet laten )
Ach ja als ie zelf al 9-1 neerzet :')
-
ongekend die die @Rubber890_NL verlies nou is een keer man, dit is niet normaal.
je bent echt super bezig man :muscle_tone1: -
Bouwen bouwen bouwen:)
-
Bedankt weer voor de stats Robbie.
Bouwen is niet eens extreem slecht bij mij dit seizoen zie ik. Nu nog wat betere resultaten.. -
@Dave-Jansen_NL haha het gaat uitstekend in deze sterke competitie. Maar ik zie jou dit niet weggeven Dave, jij bent bijzonder stabiel en hebt een geweldig sterk team gebouwd
-
[b]Tussenstand: GoodFellas crewcompetitie[/b]
[green]- Rubber890 (Nottingham Forest) 2830 [/green]
- Memphis United (Ipswich Town) 2530
- Dave Jansen (Aston Villa) 2270
- qsgyj (Blackburn Rovers) 2080
- Mark_van_V (Leeds United) 1960
- MikevanderHilst (Birmingham City) 1650
- Fc Roland Utd (Huddersfield Town) 1630
- Braamsie (Wolverhampton Wanderers) 1540
- Doeliero (Preston North End) 1450
- Fc DerroY (Newcastle United) 1430
- Kevin Wybo (Rotherham United) 1430
- lsalvador (Burton Albion) 1250
- Chris Albers (Sheffield Wednesday) 960
- Robbiebb (Queens Park Rangers) 950
- PowerShot Stef (Norwich City) 790
- Genious18 (Reading) 760
- I Robot (Bristol City) 710
- the Skippy (Brentford) 590
- Flougle92 (Brighton & Hove Albion) 580
- MILITO 77 (Cardiff City) 230
- fc kuijf (Wigan Athletic) -50
- gna gna gna (Barnsley) -80
- Glennevire (Fulham) -430
- daleythespartaan (Derby County) -970
-
Het bouwen gaat nog wel, maar verder is het weer een hopeloos seizoen zie ik wel :s
-
Top al die statistieken @Robbiebb_NL !
-
Prestaties zijn kut maar statistieken zijn dik in orde Hogere groei percentage dan alle anderen DS4 en 1, alleen Dave heeft hogere groei percentage.
-
@Rubber890_NL
Miss ook leuk om de KL weer op te pakken? Blijft toch altijd leuk om je over een heel jaar te meten met de allerbeste managers van osm. Ik verwacht dit jaar bijvoorbeeld veel tegenstand van Alex nu hij het jaar begint in de kl1, maar zou ook tof zijn als jij je weer bovenin komt melden daaro.(Hopelijk mag ik hier een btje reclame maken voor de vogeltjes...)
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Prestaties zijn kut maar statistieken zijn dik in orde Hogere groei percentage dan alle anderen DS4 en 1, alleen Dave heeft hogere groei percentage.
Je begon met het 6de team qua tw en je hebt nu het 15de team qua tw. Niet zo blindstaren op die percentages
-
@Braamsie-_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Rubber890_NL
Miss ook leuk om de KL weer op te pakken? Blijft toch altijd leuk om je over een heel jaar te meten met de allerbeste managers van osm. Ik verwacht dit jaar bijvoorbeeld veel tegenstand van Alex nu hij het jaar begint in de kl1, maar zou ook tof zijn als jij je weer bovenin komt melden daaro.(Hopelijk mag ik hier een btje reclame maken voor de vogeltjes...)
Als dat maar niet ten koste gaat aan zijn deelname hier
-
@Braamsie-_NL Ik mis de KL competities niet echt René. Ik heb dan ook niet de ambitie om daar aan mee te doen. Als het mag blijf ik graag nog even in deze competitie @Robbiebb_NL
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Je begon met het 6de team qua tw en je hebt nu het 15de team qua tw. Niet zo blindstaren op die percentages
Zijn mensen die nog flink veel beter bouwen
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Braamsie-_NL Ik mis de KL competities niet echt René. Ik heb dan ook niet de ambitie om daar aan mee te doen. Als het mag blijf ik graag nog even in deze competitie @Robbiebb_NL
Lijkt me dat je dat zelf afdwingt met zo'n debuutseizoen Remco
Matt is weer terug van weg geweest zie ik, en @Mark_van_V_NL doet het ook verrassend goed.
-
@vinnievuik_NL Kan ook juist daarom zijn dat ze zeggen :wave_tone2:
-
@Rubber890_NL Juist niet, hoe hoger het niveau van de comp hoe beter:)
-
@Rubber890_NL Zonde man, had graag weer eens op het hoogste niveau tegen je gespeeld. Maar wel leuk om te zien dat iemand van de oude garde weer lekker osm speelt.
-
@Braamsie-_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Rubber890_NL Zonde man, had graag weer eens op het hoogste niveau tegen je gespeeld. Maar wel leuk om te zien dat iemand van de oude garde weer lekker osm speelt.
Goodfellas Crewcompetitie is het hoogste niveau, toch ;)?