Crewcup71: Eerste Klasse
-
We spelen de competitie in China.
In dit topic graag de deelnemende managers en teams opgeven. Alleen managers die in dit topic zijn opgegeven zullen worden toegelaten. In de eerstvolgende afbeelding staat welke crew welk team heeft geloot, alsmede welke OSM-clubs er aan dat team zijn gekoppeld. Later vindt je de printscreens van de loting. Geef vóór maandag 14 oktober om 23:59 uur de crewmembers door die namens jouw crew uit zullen komen!
Let op: Team 1 van elke competitie is ervoor verantwoordelijk om de moderator te leveren en dinsdagavond de competitie aan te maken. Geef dus niet alleen de namen door van welke managers je crew zullen vertegenwoordigen, maar geef ook de naam van de moderator door!
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/41543/crewcup-regels-opzet-nieuwOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan!
Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline maandag 23:59)
Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
Direct Sales is WEL toegestaan vanaf deze competitie.Veel succes allemaal!!
-
-
-
Line up The Future Legendz
Beijing sinobo guoan Tijmen_40
Shandong luneng taishan Janoebele
Shenzen FC Redbully
tianjin tianhai Robinmulder123 -
Line up: Feyenoord Legioen JR (team 3)
DS 1: Guangzhou Evergrande Taobao = Strijen14
DS 4: Jiangsu Suning = scf04
DS 10: Beijing Renhe = Julien-maas
DS 13: Henan Jianye = Shivan de Bom -
line up strijders
Ds4 dalian yifang: Danny Damwoude
Ds7 ghuangzhou R&F: The Silent Man
Ds7 Shanghai greenland shenhua: Ruberino5700
Ds10 wuhan zall: giftop -
Morgen zal de competitie aangemaakt worden door Robinmulder123.
Hij zal wel Ná 22:30 de competitie aanmaken. -
Ik heb geen line up ontvangen van Ajax Amsterdam Crew. Deze zullen vervangen worden door The Ottoman Republic.
-
This post is deleted!
-
Shanghai sipg: Uğur Elibol
Tianjin Teda: Yasin Aksu
Hebei China Fortune: Professor el Turco
Chongqing Dangdai Lifan: soktum sana goleri -
De competitie is aangemaakt(heet nu nog competitie van robinmulder123, dat gaat nog veranderen naar CrewCup71).
Succes iedereen!
(Mocht je geen invite gekregen hebben, meld dat aan mij) -
@Yassin-Mansousri_NL mocht je geen invite gekregen, dan moeten spelers dit aan mij melden yassin!
-
@wooper_NL oh oké.