Speciale Crew Cup competities + format (discussie)
-
Ik moet mijn besluit maken en doorgeven aan Game Basics:
- Fictieve of non fictieve competitie waar de pakketjes gelijk zijn qua teamwaarde. (Fantasy builder?)
4 maal DS 4
4 maal DS 7
4 maal DS 10
4 maal DS 13 - Geen doelstelling 1 teams maar doelstelling 4 teams
- In de mate van het mogelijke, de scout beperken. (halfweg de competities uitzetten of limiteren) INDIEN MOGELIJK
- Optie om de oefenwedstrijden aan/uit te zetten
- Geen weekend events INDIEN MOGELIJK
Andere opties zoals beker, timers, trainingskampen zullen sowieso aan/uit gezet kunnen worden.
- Fictieve of non fictieve competitie waar de pakketjes gelijk zijn qua teamwaarde. (Fantasy builder?)
-
@wooper_NL Top... ben benieuwd....
-
@wooper_NL damn beetje uit oog verloren. Zou ik vanavond nog paar zaken mogen meegeven hierrond? Meeste zie ik al wel in jou besluit tekst staan.
-
@killing-spread_NL tuurlijk. Ik wacht wel.
-
Namens Golden Glory en Golden Glory 2 wil ik volgende zaken melden wat we er over besproken hebben:
- Weekendevents moeten absoluut geweerd worden uit de crewcup.
- Onderlinge duels: Liever niet te spelen. Zoals reeds in de Appbattles het geval is.
- Beker: Punt 2 kan hiervoor problemen zorgen, daarom zouden we de beker willen uitgeschakeld zien.
- Gratis aan te maken competities, denk dat dit wel haalbaar moet zijn. Moderators moeten nu 360 bosscoins ophoesten zonder compensatie. Bekijk het maar vanuit de manier wat er in de competitie zelf kan gedaan worden met die bosscoins: een ton aan scoutspelers en transfers, ...
@wooper_NL Namens GG en GG2: Bedankt om even te wachten.
-
Ik kan hier echter wel al de kanttekening maken op de comment hierboven:
- Weekendevents zullen ze never nooit speciaal gaan uitzetten voor een paar competities. Is teveel moeite en ergens snap ik dat ook wel.
- Gratis een competitie aanmaken gaat er ook niet in zitten, en ook daar zit logica achter. Tuurlijk geven we veel BC uit, maar gratis een competitie maken gaat alleen gebeuren als we of compensatie vanuit GB krijgen, of dat iemand van GB de competities aanmaakt. Dat zie ik ook allebei niet zomaar gebeuren. In feite spelen we gewoon een competitie zoals ieder andere, alleen nemen wij het iets serieuzer.
Verder:
- Beker lekker uitlaten, competitie is er een stukje korter door en beker voegt ook weinig toe verder.
- Onderlinge duels ben ik neutraal over. Zitten ook voordelen aan in mijn optiek (strategische overwegingen).
Hopelijk kan GB ons verrassen met een mooi concept wat uiteindelijk naar iets moois uitgewerkt kan worden.
-
@TheBestManagerNL We kunnen alles maar voorstellen. Je weet nooit wat er allemaal uit de bus komt. De eerste cc competitie zal waarschijnlijk toch een test zijn waarover we onze feedback kunnen geven.
Ik ga vandaag het voorstel indienen.
-
@wooper_NL ben benieuwd ! Succes ermee... wordt vervolgd...
-
Een belangrijk punt wat hier nog niet vermeld is is de moeilijkheidsgraad om landenvoordeel te behalen.
Kan me die gare CC competitie van 2 seizoenen terug nog herinneren, toen had pakketje A Juventus - DS1 die bijna verplicht op Italie moest en een ander pakketje had
United - DS4 Met dezelfde teamwaarde en die kon op Engeland of Frankrijk. Beter dus en nog een lagere doelstelling ook. -
Mocht GB dit te lastig vinden dan lijkt het me een goed plan om de waardes van de hoge DS niet al eente hoog te maken. Zodat elk team een soort van vrije keuze heeft en niet gebonden zit aan een vreemdelingenlegioen boven de verkoopgrens.
150-200 mil voor de hogere ds
75-150 mil voor de lagere ds. -
@MikevanderHilst_NL Dat zijn de waarden die ik ook voorgesteld heb bij GB. Doordat we met een DS4 team zullen spelen zullen er vast en zeker nog een groot aantal spelers zijn die je kan scouten om het landenvoordeel te halen.