Kanarifuglene: [KL] League
-
Chrysler 82 heeft met Moeskroen ook tegen AA Gent een oefenwedstrijd gespeeld.
-
@PíoPíoUDLP_NL Je moet een Screenshot laten zien, dan heeft de organisatie een bewijs om straf te geven.
-
@KC-the-Coach_NL als het goed is heb je een knop staan van een wolkje met een pijl naar boven.
Heb je die geprobeerd? Anders even proberen. -
-
Ik zal af en toe de Jaarranglijst tijdens dit seizoen bijwerken.
Let op: Alleen voor de huidige Top 10 van de KL1
Zo kunnen we zien wie nou echt Kampioen Kanarifuglene League 2019 wordt.
Wordt dat Alsnog @MikevanderHilst_NL of toch iemand anders?
-
Het lijkt er nu wel op dat alleen @PowerShot-Stef_NL de enige Concurrent is. Dit komt omdat het verschil is deze 2 minder dan 1000 sheetpunten bedraagt.
De huidige nummer 3, ik het goed is McWillam, heeft een verschil van meer dan 5000 punten op Mike, Mike zal iets stoms moeten doen mocht McWillam kampioen worden.
Hij zal dus, net als iedereen onder hem, buiten de boot vallen voor de KL 2019 kampioenschap.Nou, het mysterie begint, wie is de beste?
-
@Yassin-Mansousri_NL Sorry Yassin, maar ik denk dat iedereen wel wil weten wat hun eindscore is. Daarvoor speel je toch een heel jaar mee?
-
@wooper_NL
Zou iemand in het kort kunnen toelichten hoe deze puntentelling berekend wordt?
Alvast bedankt -
@wooper_NL Ja dat ga ik zeker doen.
Maar de andere komen Na het seizoen.
-
@Yassin-Mansousri_NL Wordt spannend ja. Heb weer een valse start zoals elk seizoen, maar komt wel weer goed haha
-
@Mr-Lok_NL net zoals de punten telling van de CrewCup
-
-
Telt de beker mee in de puntentelling? Zo niet, waarom wordt deze dan gespeeld?
-
@KC-the-Coach_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Telt de beker mee in de puntentelling? Zo niet, waarom wordt deze dan gespeeld?
ja die telt mee
-
-
-600 punten , weekje op vakantie en stijf onderaan..al heb ik ook het idee dat mijn 4-3-3 tacktiek niet echt werkt in de KL2 ..Krijg ik minder minpunten als ik de competitie verlaat dan hem helemaal afmaak, wat is de ondergrens?
-
-
Kan er nu eens eindelijk iemand duidelijkheid brengen over het puntensysteem ipv steeds te reageren met "zelfde als crewcup"?
-
@Jonathanissen_NL Iedereen start met 1000 punten.
Hoe meer plaatsen boven je doelstelling, hoe meer punten je krijgt.
Sta je ver onder je doelstelling, dan geraak je in de minpunten.
-
@Jonathanissen_NL de meeste hier uit de KL zitten in crews dat de CrewCup speelt.
Zij weten allemaal de puntentelling, dat in de topic CrewCup Regels & Opzet staat.Maar goed, voor jou:
Startpunten: 1000.
Punten competitie: aantal punten * 15
Punten competitie: aantal plekken boven/onder doel * 100(punten aftrek bij lager doel en extra punten boven doel)
Doelbonus: 200, hiervoor moet je minimaal op jouw doelstellingen staan.
Kwartfinale 50 - halve finale 100 - verliezend finalist 150 - winnaar 200.