Kanarifuglene: [KL] League
-
1 winst 3 gelijk voor als nog. Maar die gelijk waren wel Sevilla uit 1-1 Villareal 0-0 en Celta uit 0-0 twee DS4 en één DS7 dus ben best tevreden.
-
@Reidar-Vågnes_NL Ahja ik hou mn mond nu wel hoor
-
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
-
@medard-sonneville_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
RT
-
Het gaat best aardig, maar eens zien of ik dat kan volhouden
-
Steal, Steal, Steal, Steal Lalalala! Zit nog niet bepaald mee zeg... :frowning2:
-
KL1 bouwschema
-
Hulde! De KL leageu bestaan nog.
-
@Nicolas-Joy_NL gelukkig wel
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Nicolas-Joy_NL gelukkig wel
Ben je alweer op weg naar KL1?
-
Tis alleen nog even afwachten of de definitieve jaarlijst van 2016 nog gaat komen... :angel_tone2:
-
@Nicolas-Joy_NL ik doe m'n best. Vorig seizoen was het dichtbij.
-
@Braamsie-_NL Zit in de pijplijn, verwacht hem voor het einde van de week te kunnen presenteren. Maar ik kan alvast verklappen dat jij je eerste plaats hebt vastgehouden.
-
@Petter-Inge-Skjølberg_NL Hahahaha pfffffiiiiieeeeeuuuuwwwww! Maar ben vooral benieuwd naar de rest vd top10, zat enorm dicht op elkaar.
-
Iemand interesse in Embolo (93 rated 19 jaar)? Mag weg voor 1.5 a 1.6x de waarde. Zit een beetje in spelersnood op de overige linies dus sla je slag zou ik zeggen
-
@Braamsie-_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Petter-Inge-Skjølberg_NL Hahahaha pfffffiiiiieeeeeuuuuwwwww! Maar ben vooral benieuwd naar de rest vd top10, zat enorm dicht op elkaar.
[spoiler]
- Braamsie
- The best manager in the world
- FC Roland United
- PieterPacolet
- Chris albers
hier alvast de top 5
-
Spoiler alerts!!!!!
-
In KL2 zijn de volgende spelers op te halen bij Barcelona:
- Luis Suarez 96A 29 jaar