Tussenstanden CrewCup
-
De tussenstanden na speelronde 4
-
De tussenstanden na speelronde 5
-
-
-
-
-
-
-
-
Tussenstanden crewcup
-
-
-
-
-
-
De tussenstanden na speelronde 27
-
-
De eindstanden van de laatste CC in 2019.
Proficiat Art Of Soccer met jullie 2e zege op een rij, sterk gespeeld!
Proficiat aan alle crews die promoveren!Dit jaar hebben we enkele spannende CC-rondes gehad op alle niveaus.
Hebben we jammer genoeg enkele crews verloren zoals Old Glory en BeNeCrew.
Er waren crews die in lagere divisies een opmars maakten naar de top zoals Golden Glory2, Gio's Tribiute, Fenerbahcalex, ...
Crews die heel sterk gespeeld hebben zoals Looking for silverware en Art Of Soccer die dit jaar de meeste CC overwinningen hebben gehaald.OnlineFootballFederation, Imperium en Goodfellas die vaste waarden waren in de champions league.
Ik hoop dat we in 2020 hetzelfde, of zelf beter mogen meemaken.
Bedankt aan alle crews en managers die dit jaar deelgenomen hebben aan de CC.
Alsook bedankt voor de goeie samenwerking!Zalig kerst en een gelukkig nieuwjaar.
Tot 7 januari!Vergeet je niet in te schrijven voor de nieuwe editie in 2020 .
-
@wooper_NL Thanks Wooper!
Een correctie: "OnlineFootballFederation, Imperium en Goodfellas die telkens Champions League-Europa league speelden." is niet juist. Imperium heeft dit jaar helaas een keer EL gespeeld. De laatste keer daarvoor was begin 2018. Dus "telkens" gaat niet op, maar wellicht wat mierengen..k...
Dank voor de updates en de organisatie! Waar iedereen druk is en het enthousiasme voor oldschool osm wellicht nog steeds afneemt, hou jij de spirit erin en regel je alles erg professioneel.
Fijne dagen voor iedereen!
-
@Santheman11_NL said in Tussenstanden CrewCup:
@wooper_NL Thanks Wooper!
Een correctie: "OnlineFootballFederation, Imperium en Goodfellas die telkens Champions League-Europa league speelden." is niet juist. Imperium heeft dit jaar helaas een keer EL gespeeld. De laatste keer daarvoor was begin 2018. Dus "telkens" gaat niet op, maar wellicht wat mierengen..k...
Dank voor de updates en de organisatie! Waar iedereen druk is en het enthousiasme voor oldschool osm wellicht nog steeds afneemt, hou jij de spirit erin en regel je alles erg professioneel.
Fijne dagen voor iedereen!
Excuses. Dan heb ik het op een verkeerde manier gebracht. Ik heb het aangepast