CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Zal ik dan voor Tsjechië gaan.
-
@wooper_NL China
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Hoppa 3 CC titels op rij voor LFS!
Van harte LFS, buitengewoon goede prestatie!
-
LET OP: DE CREW CUP START MORGENAVOND, NIET VANAVOND!
-
@wooper_NL Thanks for the reminder
-
Hup GF
-
Gefeliciteerd met jullie tweede CC-winst op rij, Art of Soccer.
Proficiat aan alle crews die verder nog gepromoveerd zijn.
-
@Silvester-J_NL Dankjewel!
-
Gefeliciteerd AOS! LFS kwam helaas net tekort. Een winst i.p.v. een gelijkspel en de winst was binnen geweest.
-
Gefeliciteerd AoS
-
Thanks! Ik dacht dat we er al waren, maar het scheelde niks of LFS had gewonnen.
-
Een heel seizoen aan de leiding dus sta mij toe om de zege terecht te vinden.
Ben trots op de prestatie van mijn crew die in 2019 een hoger niveau is gaan spelen of de rest is zo hard gezakt dat kan ook/
-
Gefeliciteerd AoS, volkomen terecht gewonnen. Sterk seizoen van jullie kant. Voor ons helaas zuur dat we op één punt na geen kampioen geworden zijn. Het was misschien ook teveel van het goede na een lange strijd tegen degradatie. Tot volgend seizoen AoS, GFS en Imperium. We gaan er weer een machtig seizoen van maken.
Voor nu fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling gewenst
-
Mag je bij de crewcup wel een speler van een crewgenoot kopen en ook eentje verkopen aan dezelfde crewgenoot?
-
@Master-Guido_NL weten dat wel maar voor jou
-
@Master-Guido_NL Ik moet jou nog meer uitleg geven denk ik.
Je mag Zoveel je maar wilt spelers overnemen van jouw crewgenoten en naar van jou, Maar, Wanneer je eenmaal een speler van jouw crewgenoot gekocht hebt mag je die niet, zoals de regel dat zegt, niet aan een ander crewgenoot geven!
Dus: Je mag bijvoorbeeld Neymar kopen van Frituurpannekes maar diezelfde Neymar mag je niet aan Youtube geven, je verkoopt die aan de engine.
-
@Yassin-Mansousri_NL ah oké tnx man, vraag me alleen af waarvoor die regel er is?
-
@Master-Guido_NL Dat heeft de organisatie ooit besloten, geen idee waarom.
-
De Crew Cup competities zullen tussen 20.30 en 21.30 open gaan. (gelieve dit onderling met elkaar af te spreken).
-
Zo een welverdiende 10e CrewCup eindzege voor LFS!