Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic
-
@timeenennaam_NL said in Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic:
Is het een nieuwe opzet dat iedereen mee kan/mag doen? Dat was vroeger toch niet zo?
In 2017 is het NK ook gespeeld met een variant gebaseerd op open inschrijving. Voor NL worden beide varianten (meeste managerpunten en open inschrijving) tegenwoordig om en om toegepast. De variant met open inschrijving biedt o.a. voor managers uit de Community die niet (meer) fanatiek voor managerpunten spelen een gelegenheid om mee te doen aan een competitief evenement als het NK.
-
@Silvester-J_NL
Ah spijtig, oké. -
Mededeling:
In de afgelopen periode hebben maar liefst 100 managers zich succesvol ingeschreven voor het NK. Om een format te kunnen hanteren dat aansluit bij het aantal ingeschreven deelnemers is er besloten om de top 4 van de afgelopen NK-editie een walk-over te geven naar de halve finale. Dit zijn de volgende 4 managers: @Wiering_NL, @Genious18_NL, @renkie_NL, @steffan1985_NLDe overige 96 managers zullen in 8 competities gaan beslissen welke 32 managers de overige halve finale plekken zullen gaan bezetten, waarbij er per competitie van de 12 deelnemers 4 doorgaan naar de volgende ronde.
Loting:
Op donderdag 9 januari zal om 10:00 de indeling van de groepen voor ronde 1 bekend worden gemaakt.Link naar loting:
https://chooserandom.com/groups/f0020172-db1c-43a3-977e-3dfc28ccddb2Moderators:
Zodra de loting bekend is gemaakt, is er voor elke competitie een deelnemer benodigd die moderator wil zijn voor zijn of haar groep en op maandag 13 januari de overige 11 deelnemers van de competitie uit kan nodigen. Ben je bereid om dit te doen, laat het dan graag even weten! -
Ik ga sowieso een competitie openen @Silvester-J_NL
-
@Silvester-J_NL Ik kan een competitie wel openen.
-
Ik ben ook bereid om een competitie te openen
-
Leuke loting. Zitten een paar interessante groepen tussen!
-
@Silvester-J_NL goede avond, als het net zoals vorig jaar is dat ik niet zelf me bcs hoef te gebruiken om de compa te openen wil ik da ook wel doen. Heb ze hard nodig
-
Daarom
Maar die competitie zal niks kosten.
Het enige toernooi dat GB ze gratis geven. -
Uitslag loting - NK Ronde 1
Group 1
peter osm master
helliboy
JordyRCJr
the Beast94
Big Poapa
PíoPíoUDLP
RísingStar
Fc Baldadig
doodskoppen
andy vanmechelen-> Douwe Kooistra
Michelin04-> JOPIE1313
666Azazel666Group 2
grootegastking
HAMZA KALKAN
Braamsie
Carphunter79
Jourestyle
Daantjuh99
Brabanderrrr
Tygo Vande Putte-> aapje26
voetbalsupportersverenigingen
Striker67-> OSM Ombudsman
I Robot
sir.himselfGroup 3
maxaldinho
frituurpannekes
Robbiebb
Jeffrey tonder
Geert van h.
YouTube
Snertje09
timeenennaam
Coach-neverest
kevinraar-> Karel beterweter
SintMarkKerstJan
Chrysler 82Group 4
wooper
HakimS2002
Master Guido
Stelletje
Dragmire
Coachmaster7
MojitoStar
Versteeg14
Bjorn2321
The best manager in the world
unleashed696
Dave JansenGroup 5
Diederik115
Trikki Rikkie
gangstermow
Yassin Mansousri
Roxinator
TimoStrijen
Piermakker
Mr Lok
Mrtgll33 test
twannieeee-> Jessvdberg
Erwin van Nuland
DoelieroGroup 6
Dieuw nee
PowerShot Stef
desteeluitwehl
Fatleti
Moeyii20
Mestreech07022017
Dammy111
waterhoen19
Joost Sœter
maranello8
Jaimysky
WilfrieGroup 7
Hu_master
Kevin Wybo
Crazy.Jenas
medewerker van het jaar
OfficialSem
fc opa-> Maricja
goldie1
Pi1977
hijodelaplaya
Chris Albers
Johnny Dc
Jip HuijsGroup 8
the skippy
L.R. van Kessel
FC Eddie
Pietje Pannenkoek
Achillis82
Buen entrenador
Zork angels
Joost the best lol
The boss 68
Vundezz
bas_douma
jamieros -
@Carphunter79_NL said in Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic:
@Silvester-J_NL goede avond, als het net zoals vorig jaar is dat ik niet zelf me bcs hoef te gebruiken om de compa te openen wil ik da ook wel doen. Heb ze hard nodig
Natuurlijk, de competitie zal door Gamebasics worden aangemaakt en aan een vrij clubslot van de moderator worden gekoppeld. Er hoeven dus geen BCs te worden betaald om de competitie aan te maken.
-
Moderators
Groep 1: JordyRCJr
Groep 2: Carphunter79
Groep 3: timeenennaam
Groep 4: wooper
Groep 5: Yassin Mansousri
Groep 6: Joost Sœter
Groep 7: Jip Huijs
Groep 8: Vundezz -
@Silvester-J_NL mocht het nog nodig zijn wil ik wel mod zijn voor gr 8..
-
@Silvester-J_NL ok top
hoelaat word de competitie aan mijn account toegevoegd maandag?? Dan hou ik daar effe rekening mee ivm uitnodigingen versturen. Iedereen heel veel succes trwns dat de beste maar mag winnen!!
-
@Silvester-J_NL said in Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic:
Moderators
Groep 1: JordyRCJr
Groep 2: Carphunter79
Groep 3:
Groep 4: wooper
Groep 5: Yassin Mansousri
Groep 6: Joost Sœter
Groep 7: Jip Huijs
Groep 8: VundezzFix jij onze groep @timeenennaam_NL ? Vermoed dat 11 managers uitnodigen je best gaat lukken. Ik wil um ook wel openen maar de uitnodigingen zullen dan pas s'avonds komen (na de sim)
-
@Robbiebb_NL Ja hoor, is prima.
11 managers uitnodigen moet me na 11 jaar OSM inderdaad net wel lukken -
@timeenennaam_NL Ja mooi he, van Tim is geen optie naar Tim is de eerste optie! Je komt er nog wel. Ben benieuwd hoe mn gecontroleerde terugval gaat zijn, of die bejaarde 433's het nog doen
-
Alle competities zullen vanavond na de simulatie worden aangemaakt en iedereen dient een uitnodiging te krijgen van de moderator van zijn of haar groep. Aangezien elk team gelijkwaardig zal zijn, zal ook elk willekeurig team gekozen mogen worden.
-
Iedereen alvast succes toegewenst!
Mogen de kansen immers in je voordeel zijn.
-
Groep 6: uitnodigingen verzonden. Succes!