Overtredingen cc73
-
In opdracht van alex7ander7 (GG2)
Manager: nilsinho010
Team: Rubin Kazan
Crew: Fenomia
Divisie: Hoofdklasse
Overtreding: transfer voor 00.00 uur
-
Manager: Andy K
Team: PFC Sochi
Crew: Young Goal Diggers
Divisie: Eerste klasse
Overtreding: transfer voor 00:00 uur -
Derde divisie, oefenwedstrijd gespeelt door Heuvelneus23 tegen andere crew
-
Tweede divisie oefenwedstrijd manager leijten77 crew vv kogelvangers tegen crew Rise Up
-
@peter-osm-master_NL said in Overtredingen cc73:
Tweede divisie oefenwedstrijd manager leijten77 crew vv kogelvangers tegen crew Rise Up
Dit moet tweede klasse zijn
-
Tweede klasse staat ingesteld met beker. Vandaag werd ‘achtste finale’ gespeeld.
-
Hoofdklasse:
medard sonneville heeft met zijn ploeg Rostov zijn zwakste spelers opgesteld tegen zijn crewgenoot en hierdoor verloren.
Opstelling Rostov tijdens de wedstrijd tegen crewgenoot alex7ander7, Krasnodar:
Selectie Rostov:
-
@Alfonzso_NL192 Dit zal in de volgende edities van de crew cup waarschijnlijk niet meer toegelaten worden. Als dit werkelijkheid zou worden, dan meld ik het wel.
-
@Gemilio_NL Dat heb ik gezien. Ik denk dat het nu wat laat is om een restart te maken. Je kan de beker gewoon spelen voor de eer
-
Update 18-01-2020
-
@wooper_NL said in Overtredingen cc73:
@Alfonzso_NL192 Dit zal in de volgende edities van de crew cup waarschijnlijk niet meer toegelaten worden. Als dit werkelijkheid zou worden, dan meld ik het wel.
Wooper, is dit niet een vorm van samenspelen? Waarom zou men dit gaan verbieden?
-
Als de spelers maar op hun positie spelen, mag je toch mindere spelers opstellen om ze rust te gunnen. De crewcup speel je als crew, dan ga je je beste spelers niet afmatten tegen een crewgenoot. Ik vind het prima zoals het nu is.
-
Ik ga daar nu nog niet teveel over zeggen. Als alle beslissingen vast staan, dan ga ik erover communiceren. Nu is het enkel afwachten (ik beslis daar niet over).
-
@wooper_NL ik hoop niet dat ze hier aanpassingen in maken. Dat is nou eenmaal deel van het spel. In real life zie je toch ook heel vaak een b-elftal in beker wedstrijden bijv.
-
Zat even naar de tussenstand bij mijn goede vrienden van GG2 te kijken en tot mijn verbazing zie ik dat er 2 clubs van 2 verschillende crews in het begin de verkeerde club hebben gepakt.
Wouter Mank van gio's tribute heeft fc Ufa gepakt met DS 13 terwijl hij FK Orenburg DS 10 hoorde te pakken.
Yentlinhooo van de crew Femonia heeft FK orenburg DS 10 gepakt terwijl het team van de andere crew, FC Ufa DS 13 hoort te hebben.
Dus heel de tussenstanden in hun poule kloppen ook niet aangezien daar wel de originele DS bij hun naam staan.
Bizar dat niemand van de desbetreffende crews dit heeft opgemerkt.
-
@unleashed696_NL said in Overtredingen cc73:
Zat even naar de tussenstand bij mijn goede vrienden van GG2 te kijken en tot mijn verbazing zie ik dat er 2 clubs van 2 verschillende crews in het begin de verkeerde club hebben gepakt.
Wouter Mank van gio's tribute heeft fc Ufa gepakt met DS 13 terwijl hij FK Orenburg DS 10 hoorde te pakken.
Yentlinhooo van de crew Femonia heeft FK orenburg DS 10 gepakt terwijl het team van de andere crew, FC Ufa DS 13 hoort te hebben.
Dus heel de tussenstanden in hun poule kloppen ook niet aangezien daar wel de originele DS bij hun naam staan.
Bizar dat niemand van de desbetreffende crews dit heeft opgemerkt.
Ik was al op de hoogte. Fenmonia heeft hiervoor strafpunten gekregen.
Wat de doelstellingen betreft blijven die gewoon hetzelfde.
-
@wooper_NL
Heb de melding nergens gezien hier..Dat is toch gewoon competitievervalsing? Nu heeft 1 van de 2 crews er een duidelijk voordeel aan... Heel de tussenstand is niet meer eerlijk zo.
Maar goed als het zo is opgelost en iedereen heeft er vrede mee dan begrijp ik deze keuze. Alleen jammer dat de andere 2 crews hier niet over zijn geïnformeerd. Of goedkeuring is gevraagd om door te gaan op deze manier.
Moet natuurlijk wel eerlijk blijven
Succes nog allemaal!
-
@unleashed696_NL said in Overtredingen cc73:
@wooper_NL
Heb de melding nergens gezien hier..Dat is toch gewoon competitievervalsing? Nu heeft 1 van de 2 crews er een duidelijk voordeel aan... Heel de tussenstand is niet meer eerlijk zo.
Maar goed als het zo is opgelost en iedereen heeft er vrede mee dan begrijp ik deze keuze. Alleen jammer dat de andere 2 crews hier niet over zijn geïnformeerd. Of goedkeuring is gevraagd om door te gaan op deze manier.
Moet natuurlijk wel eerlijk blijven
Succes nog allemaal!
Zowel Gio en femonia spelen met een factor zodat de tussenstand in niemand z'n voor of nadeel is.
-
@wooper_NL Oke, we wachten het af als er een wijziging komt op dit gebied.