Inschrijftopic: CrewCup74
-
@wooper_NL said in Inschrijftopic: CrewCup74:
@timeenennaam_NL Zoals ik al eerder in m'n gedownvote post zei, ik probeer rekening te houden met zo'n dagen.
Een weekje uitstel, dat zal wel iedereen overleven.
Nu, dat lijstje met de feestdagen, voor secretaresse dag en dag van de arbeid ben ik toch van plan om de CC normaal te laten starten.
Dat hier commentaar op ging komen, dat wist ik al van voordien. Je kan nooit voor iedereen goed doen met zo'n beslissingen.
Als er mensen zich geroepen voelen om het over te nemen van mij, be my guest.
Dat ben ik wel met je eens. Welke beslissing je ook neemt, er is altijd wel iemand te vinden die het niet met je eens is en kan je het nooit voor iedereen "goed" doen.
-
@wooper_NL ik vraag me hierbij 1 ding af als je van te voren al weet dat er commentaar komt waarom beslis je dan een paar dagen voor de cc het als nog te verschuiven ? Dan zeg je toch ivm met de caraval beginnen een week later als.je dat al van te voren aan geeft. heb je dit gezeik of niet lijkt me toch of zeg ik nou iets stoms ?
-
@badboy198512_NL Feit is, in België is carnaval niet zo populair als in Nederland.
Van toch wel een groot aantal managers kreeg ik de vraag of het mogelijk zou zijn om de CC uit te stellen. Uit elke CC divisie kwam die vraag.
Nadat ik wat meer info gekregen heb over het NL carnaval, en hoorde dat mensen al van vrijdag 21 februari gaan vieren, heb ik beslist om het een week uit te stellen.
-
@wooper_NL
Ik wens helemaal niets van je over te nemen, want ik vind je dat je inzet voor de Crew Cup zeer bewonderenswaardig is.
Maar dan blijft de redenatie om dit uit te stellen om zo'n arbitraire reden wel bizar. De data voor de CC waren al lang bekend (iedereen houdt ook netjes een slotje vrij) en als er managers zijn die hun prioriteiten bij het carnaval leggen, dan hebben ze mijn zegen, maar dan slaan ze de CC toch gewoon een keer over als dat niet te combineren is? Net als managers die bijvoorbeeld op vakantie gaan of een festival bezoeken als de CC begint deze weleens verstek moeten laten gaan. -
Ik snap de ophef niet zo, een weekje bijkomen is voor ieder soms wel eens fijn geniet daarvan en laat die zuiderlingen lekker de polonaise lopen als ze dat leuk vinden. Volgende week lekker knallen en ik denk dat je deze week dan niks gemist hebt Geniet ze met zijn allen en have a nice holiday
-
@timeenennaam_NL Akkoord, maar als Belg kan ik moeilijk inschatten hoe het in Nederland eraan toe gaat.
Ik hebt dit nagevraagd bij een aantal mensen en daar was men er toch over eens dat heel veel Nederlanders voor 5 dagen niet zullen weten dat ze in Nederland zullen zijn.
In de vakantie periodes passen wij ons ook aan. In de zomervakantie hebben we de summer cup, tussen kerst en nieuwjaar is er zelf geen CC.
-
Ondanks dat ik zelf weinig carnaval vier, sta ik volledig achter de keuze van Wooper. Voor bijna alle Brabanders en Limburgers is dit HET feest van het jaar en worden er zelfs 9 maanden van tevoren al repetities gehouden, carnavalswagens gebouwd en dergelijke activiteiten georganiseerd in deze eerdergenoemde provincies. Deze managers nemen zelfs vakantiedagen op om dit feest volledig te kunnen vieren. En zoals met alle grote gebeurtenissen rekening wordt gehouden qua crewcup, is het terecht dat deze daar bijhoort, ondanks dat het geen officiële Nederlandse feestdag is, zijn het voor deze mensen veruit de belangrijkste feestdagen.
Dat managers uit Belgie of van boven de rivieren dit niet begrijpen, was te verwachten maar aangezien deze aanvraag vanuit de meerderheid van de deelnemers kwam, is een beetje begrip op zijn plaats.
Mocht je het er niet mee eens zijn, raad ik je aan naar Den Bosch of Maastricht tijdens carnaval, dan zul je zien wat ze bedoelen!
Succes allemaal volgende week, en ALAAAAFF!!!! -
@unleashed696_NL said in Inschrijftopic: CrewCup74:
Ondanks dat ik zelf weinig carnaval vier, sta ik volledig achter de keuze van Wooper. Voor bijna alle Brabanders en Limburgers is dit HET feest van het jaar en worden er zelfs 9 maanden van tevoren al repetities gehouden, carnavalswagens gebouwd en dergelijke activiteiten georganiseerd in deze eerdergenoemde provincies. Deze managers nemen zelfs vakantiedagen op om dit feest volledig te kunnen vieren. En zoals met alle grote gebeurtenissen rekening wordt gehouden qua crewcup, is het terecht dat deze daar bijhoort, ondanks dat het geen officiële Nederlandse feestdag is, zijn het voor deze mensen veruit de belangrijkste feestdagen.
Dat managers uit Belgie of van boven de rivieren dit niet begrijpen, was te verwachten maar aangezien deze aanvraag vanuit de meerderheid van de deelnemers kwam, is een beetje begrip op zijn plaats.
Mocht je het er niet mee eens zijn, raad ik je aan naar Den Bosch of Maastricht tijdens carnaval, dan zul je zien wat ze bedoelen!
Succes allemaal volgende week, en ALAAAAFF!!!!In Den Bosch is het geen ALAAAAFF!! @unleashed696_NL
-
@wooper_NL is het dan mogelijk om de loting mss reeds midweeks te doen? bv. woensdagavond.
Zoals je hierboven al ergens aanhaalde, dat er al wel wat volk vanaf vrijdag gaat feesten, is het mss handiger om loting daarvoor te doen. -
@killing-spread_NL said in Inschrijftopic: CrewCup74:
@wooper_NL is het dan mogelijk om de loting mss reeds midweeks te doen? bv. woensdagavond.
Zoals je hierboven al ergens aanhaalde, dat er al wel wat volk vanaf vrijdag gaat feesten, is het mss handiger om loting daarvoor te doen.Geen probleem. Dan doe ik de loting woensdag voormiddag als iedereen er akkoord mee is.
-
Ik ben nog steeds voor uitstel want bij ons is er volgens mij 1 van de deelnemers een duel begonnen inmiddels omdat de crew cup uitgesteld zou worden.
-
@wooper_NL prima
-
De Verlenging FC
-
De musketiers