Crew Cup74: Lotingen
-
@wooper_NL stuur maar een paar bcs deze kant op anders moet ik de kibbeling duurder maken!!! ;-))
-
@keestoet_NL komt in orde
-
Uitnodigingen verzonden!
-
Hoe laat wordt deze competitie aangemaakt?
-
@JordyRCJr_NL Zover ik kan zien is die al privé aangemaakt. Maar bij ons geen enkele uitnodiging of bericht nog..
-
@Brabanderrrr_NL @wooper_NL wij hebben nog altijd geen uitnodiging gehad, weet niet of de rest van de teams wat heeft gehad?
-
Ik heb gisteren om 00.45 een bericht van hem gekregen dat hij de verkeerde crew had uitgenodigd. Ik zie wel geen spelers in de competitie die er normaal niet moeten inzitten.
Ik heb hem een bericht gestuurd dat hij iedereen moet uitnodigen in jullie divisie.
-
@wooper_NL wij hebben geen van allen een uitnodiging nog bericht gehad. Wij hebben zelf aanvraag moeten doen, deze zijn vannacht om 00:30 geaccepteerd. Hierdoor konden wij er pas vanmorgen in en lopen we logischerwijs al minimaal 8 uur achter. Dit terwijl de jongens van Feyenoord Legioen er al wel in zaten. Lijkt me heel wat kwalijker dan dat spelertje kopen voor 00:00
-
@Brabanderrrr_NL Ja ik zal sowieso strafpunten geven. Op zo'n manier een competitie openen kan gewoon niet.
-
Sorry hoor maar dit is toch te amateuristisch voor woorden wat hier allemaal is gebeurd? Hoelang speelt Ffanatic (ik noem het beestje maar gewoon bij de naam) nu al OSM? Hoelang speelt zijn crew nu al de Crewcup?
Leuk dat er wordt gezegd dat de verkeerde crew is uitgenodigd (serieus?) maar waar waren onze uitnodigingen? Ik check voor 22:00 uur gisterenavond en zie dat de competitie is aangemaakt. Vervolgens wekt mijn verbazing dat geen van onze crewleden een uitnodiging heeft gekregen terwijl de volledige crew van Ffanatic al in de competitie zit. Enfin, verkeerde volgorde maar dat is te overzien. Ik doe voor de zekerheid op dat zelfde tijdstip dan maar een request om toegelaten te worden. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat ik om 24:00 nog steeds niet ben toegelaten? Sommige mensen slapen 's nachts gewoon.....
Vervolgens zie ik in de mail de volgende ochtend dat ik rond 00:30 ben toegelaten. Met andere woorden Ffanatic en zijn crew lopen een complete trainingsronde voor (waarvan extra progressie) + minimaal 3 verkooprondes waarin volle bak verkocht is vannacht. Kom dan asjeblieft niet aanzetten met 500 strafpuntjes want die punten zijn allang en breed verwerkt in de selecties bij betreffende crew. Overigens heb de hele god ganze dag nog geen speler verkocht, terwijl ze weer als warme broodjes gaan bij de tegenstander, maar daar zal ik het maar niet over hebben...
Wat ik wil zeggen; Toon ballen en ga er mee aan de slag. Dit heeft niks te maken met niet voldoen aan de regels. Een speler per ongeluk voor 00:00 kopen is niet voldoen aan de regels. Dit wat hier heeft plaatsgevonden is gewoon vals spelen. -500 staat dan ook TOTAAL niet in verhouding (er vanuit gaande dat dit de straf wordt) Echter een herstart is ook verre van ideaal gezien gebruikte coins, ontslag, tijd etc. Ik dacht dat de Crew Cup binnen OSM toch vrij hoog stond aangeschreven, echter op deze manier wordt er een potje van gemaakt en is de lol er bij mij gauw vanaf. Bovendien ' as we speak' is de competitie nog niet eens gevuld. Als ik al gefrustreerd ben met het missen van een halve dag kun je wel nagaan hoe die andere crew zich voelt op dit moment.
Overigens is dit absoluut geen aanval naar jou toe @wooper_NL , maar wil toch de situatie duidelijk maken. Als hier 'niets' aan gedaan wordt wil ik 'graag' de volgende Crewcup opstarten;)
-
Ik begrijp jullie frustraties maar al te goed. Maar dit gaat niet enkel om de eerste divisie, maar over heel de crew cup. Een restart wil zeggen dat de volgende crew cup een week later zal doorgaan. Dan moeten de andere divisies ook wachten.
Aangezien er zoveel discussie is over dit voorval heb ik besloten om een restart te maken.
Na de eerste speeldag kunnen jullie allemaal ontslag nemen en zal de competitie opnieuw geopend worden.Wat de compensatie voor BC betreft, dit zal ik overleggen met game basics wat we hiermee kunnen doen.
Feyenoord Legioen zal de 500 strafpunten behouden + ffantic moet de competitie openen tussen 20.30 en 21.30.
Wat betreft de volgende CC. Be my guest. Als jij het wil overnemen van mij, geen probleem. Hou er rekening mee dat er moet gecommuniceerd worden met game basics betreffende de crew cup competities.
-
Nogmaals, het is geen aanval op jou. Ik snap dat die laatste zin dat wel zo doet lijken. Ik bedoelde echter met 'Crewcup opstarten' enkel de competitie zelf. Om aan te geven dat ik -500 voor lief zou nemen als het op dezelfde manier zou gebeuren. Mijn welgemeende excuses daarvoor.
Wat betreft de herstart; Ik weet niet of dat DE oplossing is, maar zou een oplossing kunnen zijn. Echter zitten er natuurlijk ook zoals je aangeeft wat haken en ogen aan (vooral de tijd).
Nogmaals, mijn gal was niet bedoeld voor jou of de Crewcup. Ik moest wel mijn frustratie kwijt. Vind de Crewcup (dit geouwehoer niet meegerekend) de leukste versie van het spel. Bovendien is alles verder prima geregeld. Zou het absoluut niet beter kunnen of over willen nemen;)
-
Er komt sowieso een herstart, ik ga de crew beheerders op de hoogte houden wat betreft de compensaties.
Alsook stel ik jullie de vraag: willen jullie Ffanatic nog als mod?
-
@wooper_NL Wat mij betreft wel hoor, maar nooit meer op deze manier. Bedankt voor je werk Mathieu,
-
@wooper_NL een herstart en de straf is wat ons betreft akkoord, zal het doorgeven aan het team.
De mod maakt ons in principe niet uit wie het is, mits het allemaal goed en volgens de regels gebeurd.
Neem aan dat er ook wel van geleerd is door dezen en genen. -
ma echt, een herstart?
wij hebben ook geen invite message gekregen maar gewoon rond 21u gecheckt, aangemeld en begonnen (met scouten BC spenderen...)
Als je echt denkt te degraderen door de volgende ochtend maar te starten, dan onderschat je jezelf als managers... ge zit begot 1 scout ronde en misschien 2 verkopen achter. -
de teamleden zijn gebriefd.
we hopen op een positief resultaat in verband met bc compensatie (normaal gezien wel zeker? was vorige keer ook zo).
Is de nieuwe start dan terug op dinsdag? of onmiddellijk na het ontslag? -
De nieuwe start zal plaats vinden wanneer iedereen ontslag genomen heeft uit de competitie.
Er zal een BC compensatie komen MAAR dat is niet zo vanzelfsprekend.
Game-Basics moet dit niet doen voor ons. De fout ligt niet bij hen, maar ligt bij de speler die de competitie geopend heeft.Als dit nogmaals gebeurt, dan kan het goed zijn dat er geen compensatie komt.
-
@Crazy-Jenas_NL said in Crew Cup74: Eerste Divisie:
Ik check voor 22:00 uur gisterenavond en zie dat de competitie is aangemaakt. Vervolgens wekt mijn verbazing dat geen van onze crewleden een uitnodiging heeft gekregen terwijl de volledige crew van Ffanatic al in de competitie zit.
Wil de boel niet aanwakkeren, maar exact dit gebeurde bij het Crew Kampioenschappen ook al bij ons duel met die crew. Lijkt niet echt toeval te zijn...
-
Is het normaal dat we ondertussen 5 crews vertegenwoordigd zien?
Bovendien komt de line up van OSM Kings / OSM King talent niet met de teams die ze ingenomen hebben. Wat snappen ze eigenlijk niet aan de regels?