The Online Soccer Crew: Historie en nostalgie, gegroet
-
Dat denk ik ook niet, er is een hele nieuwe generatie, maar zou wel leuk zijn
-
Tja Michiel.. die doelgroep is er sinds 3.0 klaar mee of was er al mee gestopt
Nieuwe generatie? Ik zie ze amper, dit forum trekt toch weinig tot geen nieuwe mensen?
-
TOSC! #king
-
Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens nagedacht over het feit of ik het spel wil openen. Wat mij betreft leefde OSM voor een groot deel vroeger op de community's van de fora. Iets wat blijkbaar nu niet meer het geval is, helaas.
-
@Sjinne_4_ever_NL Dit spel is ook niet gemaakt maar voor de Fora maar voor het geld. Fora levert geen geld op.
-
@Triple-444_NL said in The Online Soccer Crew: Historie en nostalgie, gegroet:
@Sjinne_4_ever_NL Dit spel is ook niet gemaakt maar voor de Fora maar voor het geld. Fora levert geen geld op.
Indirect wel, maar er is een groep die hierdoor OSM blijft spelen. Dat is in het verleden wel bewezen. Tel daar de competities die gespeeld worden bij op; CrewCup, KL, NK et cetera. Dan brengt het weldegelijk geld in je laatje, plus het belangrijkste is dat je in contact staat met je doelgroep. Iets wat sowieso nooit juist benut is, maar toch. Dat heeft geen waarde in de zin van geld, maar wel iets in de richting van visie en/of ideeën. Als je het juist benut voorkom je dus de verkeerde updates.
OSM 3.0 is in mijn ogen net als wanneer Lays bloemkool chips zou willen maken. Iedereen wilt updates, een nieuwe smaak, maar in plaats van iets lekkers krijg je die rotzooi voorgeschoteld. Hadden ze de opinie gepeild, op een fatsoenlijke en juiste manier, dan had flink wat bloemkool minder op ons bordje gelegen.
-
@Sjinne_4_ever_NL ja dat heb je mooi gezegd klopt ook wel gedeeltelijk maar het crew gebeuren is misschien maar 0.1% van de managers die in dit spelletje geld in steken. Dus waarom zo GB hier dan verbetering in gaan maken. Verbetering komt alleen in iets wat ook duidelijk geld gaat opleveren.
Korte termijn geld dat is waar GB nu naar kijkt. De meeste update's vind ik niet een verbetering maar het is wel weer € voor GB. -
@Sjinne_4_ever_NL ja dat heb je mooi gezegd klopt ook wel gedeeltelijk maar het crew gebeuren is misschien maar 0.1% van de managers die in dit spelletje geld in steken. Dus waarom zo GB hier dan verbetering in gaan maken. Verbetering komt alleen in iets wat ook duidelijk geld gaat opleveren.
Korte termijn geld dat is waar GB nu naar kijkt. De meeste update's vind ik niet een verbetering maar het is wel weer € voor GB.Er komt wel een crewupdate hoor, ben daar maar niet bang voor.
-
@Jip-Huijs_NL Nou ik hoop dat dat flinke boost gaat geven voor het hele crewgebeuren Jip
-
@Jip-Huijs_NL said in The Online Soccer Crew: Historie en nostalgie, gegroet:
Korte termijn geld dat is waar GB nu naar kijkt. De meeste update's vind ik niet een verbetering maar het is wel weer € voor GB.Er komt wel een crewupdate hoor, ben daar maar niet bang voor.
2018?
Btw Derwortel is op z'n pik getrapt of wie loopt hier te -1-en
-
@Dave-Jansen_NL Lol.
-
Die nieuwe crewupdate kan mij geen moer schelen.
-
@Vloemichiel_NL Pijnlijke, maar juiste constatering..
-
@Vloemichiel_NL said in The Online Soccer Crew: Historie en nostalgie, gegroet:
Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens nagedacht over het feit of ik het spel wil openen. Wat mij betreft leefde OSM voor een groot deel vroeger op de community's van de fora. Iets wat blijkbaar nu niet meer het geval is, helaas.
We moeten proberen nieuwe mensen naar het forum zien te krijgen. Omdat zoveel mensen tegenwoordig OSM via een app spelen en nergens op een forum worden gewezen, blijven zie hierover onwetend. Vroeger stond het forum overal.
Het forum gaat toegevoegd worden aan de app (vraag is alleen wanneer). Hopelijk geeft dat de juiste boost die nodig is.
-
Waar is ons oude forum gebleven?
Zie dat mijn hele profiel en alles wat opgeteld was qua posts enzo ook weg is. Ben benieuwd of iemand nog weet wie ik ben haha.
-
Nou, je bent dan al een tijdje niet online geweest, nieuwe forum is er al even!
-
Oude legendes vergeet men niet.
-
Ouwe held
-
@the-Skippy_NL Haha jij ook hier
Hoe is het met u? Maar zijn die oude forums echt verdwenen? Stond 10 jaar aan geweldige topics op! Had in mijn bladwijzerbalk nog een snelkoppeling naar forum nummer 41...barbaars dat dit is verwijderd.
-
@SSander._NL helaas wel ja. Van alle crews is alles weg