CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Als het aan mij ligt stoppen we gewoon en starten we maandagavond weer opnieuw. Dit verpest gewoon de hele competitie.
-
@MartijnFC_NL Ik sluit me hier ook bij aan. Dit is gewoon waanzin. Ik kan geen speler meer verkopen, mijn scout komt morgenochtend terug met spelers die nu niet meer interessant zijn en er is geen speler meer beschikbaar op de transferlijst.
-
Ik hou zeker rekening met jullie mening. Als er crews zijn die willen stoppen, dan wil ik het zeker bespreken met Dennis.
-
Gewoon laten door gaan starten morgen al als we nu vanaf dag 1 al dit event was dan was het anders geweest ik zeg gewoon door spelen.
-
@MartijnFC_NL ja true... hadden scout ook wel sneller mogen zetten
-
Na meerdere vragen over een mogelijke re-start ten gevolge van het huidige event is er in overleg met @wooper_NL besloten dat dit alleen mogelijk is als alle 4 crews van dezelfde divisie hiermee instemmen.
De crews die een re-start willen kunnen dit doorgeven aan wooper of aan mij.
-
Persoonlijk ben ik tegen een restart en voor het stoppen van dergelijke events. Dit soort events is geldklopperij van GB (hoewel ik het verdienmodel begrijp). Het is alleen voor de gemiddelde speler gewoon niet mogelijk met dit soort events het maximale eruit te halen omdat er ook een leven naast osm is. Dan komen er discussies met toernooien als deze. Maar om nu steeds na ieder event weer dat geneuzel van een restart moet komen word het spelletje niet aantrekkelijker van. Ik ga hierover communiceren met onze jongens.
Mijn visie:- stoppen met events in crew gerelateerde toernooien (in hoeverre dat mogelijk is)
- bij een mogelijke restart compensatie bc
-
In de EL hebben we onderling afgesproken dat we gedurende dit event max 3 spelers op de TL te zetten.
-
Top event dit! Thanks GB! Mensen kopen 8 spelers binnen 10 seconden anderen niks.... hoe dan Fun is er wel af. Afspraken maken heb geen zin.. crews gaan niet eruit als ze net honderden euro's hebben besteed lachwekkend dit ..... competitie vervalsing? tegenwoordig met osm mag je niet eens meer werken of een leven hebben.... wordt je genaaid
-
Zo maar even een greep uit de nacht workers van de EL
-
@Vundezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Top event dit! Thanks GB! Mensen kopen 8 spelers binnen 10 seconden anderen niks.... hoe dan Fun is er wel af. Afspraken maken heb geen zin.. crews gaan niet eruit als ze net honderden euro's hebben besteed lachwekkend dit ..... competitie vervalsing? tegenwoordig met osm mag je niet eens meer werken of een leven hebben.... wordt je genaaid
Een extra smiley had dit bericht nog net iets meer kracht kunnen geven.
-
@Vjenne-Rulezz_NL dus toch...
-
Volstrekt idioot dit, CC is nu ook naar de klote.
-
Bedankt GB, weer een CC verpest door een onnozel event. Wordt dit seizoen maar weer ff uitzitten met een kneuzenteampje
-
Ik teer zelf al jaren op de achievement/EV coins van vroeger, maar krijg echt respect voor de managers die gewoon nog betalen hiervoor.
-
Voor de fanatieke events is dit echt killing.
-
Ok, nu de crew cup 76 editie bijna voorbij is, zou ik graag eens wat feedback krijgen over de crew cup competities.
- Doorgaan of opnieuw naar de oude doelstellingen
- Teamkeuze
- Teamwaardes
-
Persoonlijk bevalt de huidige Crew Cup competitie mij wel prima. Doelstellingen zijn mooi verdeeld. Voor de afwisseling zou het misschien wel leuk zijn als we volgend seizoen met 16 andere teams kunnen spelen die net wat andere startwaardes hebben, maar weet niet in hoeverre dit realiseerbaar is
-
Eens met Alex!
-
Veel beter dit inderdaad. Indien mogelijk leuk om de teams een beetje te rouleren maar dat de competitie in beginsel eerlijk is blijft het belangrijkst.