OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal
-
Good luck mannen & dame!
-
Zomaar een vraagje maar hoe kom je nou in zo'n team? Waar moet je aan voldoen?
-
@Donkerblauw_NL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Zomaar een vraagje maar hoe kom je nou in zo'n team? Waar moet je aan voldoen?
@waterhoen19_NL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Oproep aan potentiële internationals!
Lees je al deze berichten en denk je, waarom zit ik niet bij Oranje? Dan is dit je kans!
Komende maand zal het Europees Kampioenschap starten op OFM. Naast de vaste groep van GLI en OSU (die al op deze server spelen) zijn wij opzoek naar topmanagers die eventueel ook interesse hebben om voor het Nederlands team uit te komen (5 tegen 5 battles).
Mocht je interesse hebben en denk je goed genoeg te zijn, stuur dan een berichtje naar Reinier ( @the-best-manager-in-the-world_NL) of mij ( @waterhoen19_NL).
-
Voor vragen, opmerkingen of suggesties over het 'selectiebeleid' kan je uiteraard ook altijd terecht bij een van ons. We lichten graag onze keuzes toe
-
Tussenstand België - Roemenië na speelronde 4
-
@wooper_NL Goede start zo. Op naar de winst!!
-
Helaas hebben verschillende managers een bericht ontvangen van de OFM staff met daarin het bericht dat ze de OSM Terms overtreden. Ook de halve finalisten van het WK hebben soortgelijke berichten ontvangen.
Dit komt vanuit GB omdat ze niet willen dat er competitie worden georganiseerd met winnings/losings (=samenspel). Een paar maanden geleden hebben ze het verbannen op het forum maar nu zijn ze op OFM dus actief bezig de betreffende managers te benaderen en waarschuwen/straffen.
De battle tussen Spanje en NL is gestopt (5 managers kregen bericht) en verschillende andere battles zullen ook gaan stoppen (dacht dat Roemenië-België ook gestopt is). Of het hele EK gaat stoppen en wat dit verder voor gevolgen gaat hebben voor de andere battle-toernooien is nog onduidelijk.
Wordt dus vervolgd, of het consequenties gaat hebben voor de evenementen op de Nederlandse server is ook nog onduidelijk. Laten we hopen van niet
-
Dit alles gaan we niet accepteren natuurlijk. Vanaf nu is het oorlog wat mij betreft en ga ikzelf er iig alles aan doen om een verandering te forceren.
-
@waterhoen19_NL erg kinderachtig, snap de “OSM terms”, maar je doet het verdorie in een competitie waar iedereen het weloverwogen doet.
-
Laten we hopen dat de Nederlandse server beschermd blijft van al deze onzin.
-
Rip OSM/OFM (2001-2020).
-
Heel erg jammer. Want die EK en WK toernooien waren heel leuk om mee te maken!
-
Het AWC 2020 mag gelukkig wel door blijven gaan.
Hierbij de laatst gedeelde tussenstand (exclusief strafpunten)
-
Leuk natuurlijk, maar ik ga die WK en EK toernooien wel missen hoor. Zonde!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Dat snap ik zeer zeker. Battles zijn toch leuker, zowel als land als in crewverband.
-
Absoluut!
-
De eerste ronde op het AWC toernooi is voorbij.
Zowel Nederland als Belgie, zijn overtuigend naar de halve finale door.
In de halve finale is de indeling als volgt:
Nederland
Een kleine rectificatie is nodig. Mexico is door, Tunesië niet.België
België speelt met dezelfde 3 spelers als de vorige ronde,
Nederland heeft wel 2 wissels doorgevoerd voor de halve finale.
@Maricja_NL en @unleashed696_NL krijgen rust en @joost-the-best-lol_NL en @zuenta1810_NL spelen in de halve finaleLaten we hopen dat Nederland en België door mogen naar de finale. Succes aan de mannen!
-
Helaas hebben Nederland en België de finale niet gehaald. Mede door het transferevent en straffen, was het gat te groot geworden om de achterstand weg te werken
Daarbij waren sommige simulatietijden van de competities ook niet bepaald op de fijnste tijden (16.30 uur).Iedere heeft z'n best gedaan, maar het was niet genoeg.
Hopelijk de volgende keer een beter resultaat.De landen die de finale wel gehaald hebben, zijn:
India
Saudi Arabie
Spanje
Nicaragua
Frankrijk
Bosnie
Verenigde Arabische Emiraten
KosovoHet was verder een leuk toernooi om te spelen
-
@waterhoen19_NL dank je wel voor jou berichtje. Is alleen jammer dat toen jij reageerde ik geen melding krijg dat jij iets had gestuurd
-
Na de 2e plaats in de Nations League is België op weg om misschien het wereldkampioenschap te winnen.