Overtredingen CC77
-
-Just legendz: doorgeven van een verkeerde line up: - 200 punten x coëfficiënt
-OnlineFootballFederation: Kiezen van het verkeerde team (Bjorn2321 Club Brugge - Zenit st.Petersburg)
-Royal loyalties - Aanmaken van competitie met verkeerde instellingen
-OSM Kings - Speler kopen voor middernacht
-Naskes - verkopen van speler onder waarde
-Cosa Nostra - Doorverkopen van 1 speler (2 maal) binnen crew (Felix) -
@wooper_NL De moderator van Royal Loyalties (Eerste Divisie) start de crewcup zonder de juiste settings in te stellen (bosscoins inwisselbaar).
-
Straf voor OKS, kopen voor 0:00 uur
Dank voor de melding. We zullen het nodige doen.
-
@The-Silent-Man_NL said in Overtredingen CC77:
@wooper_NL De moderator van Royal Loyalties (Eerste Divisie) start de crewcup zonder de juiste settings in te stellen (bosscoins inwisselbaar).
Dank voor de melding. We zullen het nodige doen
-
Verkoop speler voor de waarde (luiz felipe)? Crew Naskes.
-
@wooper_NL Is ondertussen al gewoon opgetraind door middel van training en oefenwedstrijden. Speler begint zelf aan 77 algemeen met een waarde van 4.7 miljoen. Doorverkoop was aan 4.9 miljoen.
-
@doodskoppen_NL Hoor net van Erwin dat jullie toch akkoord gaan. Klopt dat?
-
@wooper_NL Dat klopt! Was inderdaad een foutje langs mijn kant.
-
@doodskoppen_NL Ach kan gebeuren man!
-
Wanneer worden de straffen voor 'het kopen van spelers met bosscoins' bekend gemaakt? Volgens gegeven informatie zouden er dergelijke feiten gebeurd zijn.
-
@killing-spread_NL Ik ging dit morgen bekijken Wim.
-
@wooper_NL Super! Dank u!
-
Op vraag van onze managers van Golden Glory in de Europa League meld ik volgende overtreding:
Overtreding: het verhandelen van een speler binnen de crew nadat die al eens verhandeld werd binnen de crew.
crew: Cosa Nostra
1e transfer op 1 juli: Joao Felix van EmielM 20(monterrey) naar Kara Kartal09 (velez sarsfield)
2e transfer op 17 juli: Joao Felix van Kara Kartal09(velez sarsfield) naar Dieuw Nee (exl Moeskroen)
-
This post is deleted!
-
-
-
@wooper_NL said in Overtredingen CC77:
@killing-spread_NL Ik ging dit morgen bekijken Wim.
Hoe groot waren de straffen hiervoor?
-
@killing-spread_NL -750 per speler. Ik zal vanavond nogmaals een update doen.
-
@wooper_NL said in Overtredingen CC77:
@killing-spread_NL -750 per speler. Ik zal vanavond nogmaals een update doen.
?
-
@killing-spread_NL Dag Wim, ik heb opnieuw een update aangevraagd. Bij de vorige update waren nog geen spelers gekocht met BC.