Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@Vertrigo_NL Wie was er ook alweer gek op pompoms?
-
@Vertrigo_NL Ik durf het niet te zeggen want Limburg - Den Haag is wel een flink stukje fietsen dus hij is hier nog niet geweest. Misschien dan @EstorilAzi_NL dit zelf kan bevestigen?
@BolaBranca_NL67 said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
@Vertrigo_NL Wie was er ook alweer gek op pompoms?
Dat was Adem
-
@Jordy-van-Oel_NL Of Alex Pic of Alex Pum
-
Haha. Joh heb wel eens vaker meer dan 200km gefietst dus die 180km zijn kattepis. Maar niet met een driewieler, nog ff oefenen
-
@EstorilAzi_NL said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Haha. Joh heb wel eens vaker meer dan 200km gefietst dus die 180km zijn kattepis. Maar niet met een driewieler, nog ff oefenen
Stiekem een Neo-prof of prof? Voornaam: Jelle, Is je achternaam per ongeluk Wallays?
-
Nooo man XD
Iedereen kan met een beetje trainen al 100km halen. Zeker met wat reepjes en sportdrank.
Jelle Wallays haha...
Hij zal ook nog maar net een boterham er aan kunnen verdienen. Zonde, zet je je zo in voor je sport kun je er nog maar net of net niet van leven.
-
Iedereen kan met een beetje trainen al 100km halen. Zeker met wat reepjes en sportdrank.
DOPING!
-
DOPING!
Motorreke in het frame
-
Dat is al niet meer hip sinds dat akkefietje op het WK veldrijden
-
Waar is iedereen?!?!?!?
-
Ik hier!!!
-
Hehehe... het bier stond te vergisten in het vat!
-
Dat kan ik niet over mijn kant laten gaan........
Dan gaan we het maar snel leeghelpen dat vatHet is er hier wel lekker weer voor!
-
@De-Boterbloemen_NL Je hebt m voorlopig voor jezelf... drink al jaren geen druppel alcohol meer
-
@De-Boterbloemen_NL Je hebt m voorlopig voor jezelf... drink al jaren geen druppel alcohol meer
Dat ga ik je zeker niet nadoen
Maar ga zo van het weer genieten denk ik! -
@De-Boterbloemen_NL Het terras is open, neem je het vat ff mee naar buiten dan?!
-
@De-Boterbloemen_NL Het terras is open, neem je het vat ff mee naar buiten dan?!
Nee, laat de bediende wel elke keer naar binnen lopen, het vat moet natuurlijk wel koud blijven!!!
-
@De-Boterbloemen_NL Er loopt nog een sollicitatieprocedure voor serveersters
-
@De-Boterbloemen_NL Er loopt nog een sollicitatieprocedure voor serveersters
Ik wil wel bij de testcommissie!
-
@De-Boterbloemen_NL Ik wil niet beroepen of mensen in hokjes plaatsen hoor... maar dan moeten we de weinige vrouwelijke managers toch zien te strikken