Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
@furrax_nl Noooo
-
@daankaars_nl Welke server bedoel je?
-
@estorilazi_nl osm-nederland, je zit er al in volgensmij
-
@daankaars_nl
Oh die wel idd. Dacht dat er nog een was. Je hebt ook die internationale nog maar verder weet ik het niet.
-
En de meeste crews zullen ondertussen ook wel hun eigen discord server hebben...
-
In Just Relax lukt het niet om hem actief te krijgen.
-
@estorilazi_nl ja, dat sowieso.
maar altijd leuk om een beetje contact te maken met mensen buiten je crew. -
@furrax_nl Ja lastig met een laag ledenaantal. GG heeft met beide crews samen 28 leden dus dan loopt het meestal wel lekker zo'n server. Het is ook maar net waar je het voor wil gebruiken en wat prioriteit heeft voor managers. Wij gebruiken het voor letterlijk alles. Je kan het zo gek niet bedenken. Beetje doorgeslagen
-
@daankaars_nl True. Al moet ik zeggen dat ik het alleen gebruik om af en toe reclame te maken en de aankondigingen te checken voor crew.
Maar voor de doorsnee osm manager een prima server. En al helemaal voor managers die net met osm beginnen.
-
@estorilazi_nl We hebben meer dan leden genoeg hoor. Zelfs teveel als je het mij vraagt.
-
Iets van champagne met oliebollen of zo? Nergens enige activiteit, hoe is dat in dit café annex voetbalkantine geregeld vanavond?
-
Die gouden rand is er nu ook wel van af... Gelukkig nieuwjaar!
-
@Furrax_NL
jij ook!
-
Onze Discordserver is vanaf nu toegankelijk voor iedereen als gast. Dus neem eens een kijkje!
-
Heb het allemaal volgespamd. Was al jaren geleden.
-
@Furrax_NL
Hahaha thanks
-
Jij bent gisteren ook nog geëerd bij ons, door je 3e plek in de Scorito poule
-