10 jaar Just Relax!
- 
Gefeliciteerd.  
- 
Lekker pikkies 
- 
kutcrew, 10 jaar te veel als je het mij vraagt. 
- 
Gefeliciteerd! #flowers 
- 
Gefeliciteerd he 
- 
Gefeliciteerd mannen! Mooie mijlpaal. 
- 
@Glennevire_NL Ik zit er pas in sinds mei 2009 en ik alle leden voordien zijn gestopt.  Gefeliciteerd heren, ga zo door! En @Furrax_NL , ik voel me vereerd dat bij al je posts mijn sarcastische tekst vermeld wordt, ik voel me vereerd  
- 
Gefeliciteerd heren, ga zo door! En @Furrax_NL , ik voel me vereerd dat bij al je posts mijn sarcastische tekst vermeld wordt, ik voel me vereerd  @De-Boterbloemen_NL Ik kon die niet laten liggen. 
- 
@De-Boterbloemen_NL Ik kon die niet laten liggen. @Furrax_NL said in 10 jaar Just Relax!: @De-Boterbloemen_NL Ik kon die niet laten liggen. Daar ben ik blij om, maar weet dat ik goede teksten heb  
- 
Gefeliciteerd heren! Mooie mijlpaal. 
- 
Gefeliceerd met 10 jaar bestaan he 
- 
Gefeliciteerd 
- 
@Glennevire_NL Ik zit er pas in sinds mei 2009 en ik alle leden voordien zijn gestopt.  
- 
Gefeliciteerd  
- 
@Furrax_NL Ik heb er ook nog ingezeten ergens in 't begin dacht ik, nu teruggekeerd naar 't oude nest.  @Sam-08_NL Begin? Nee. 2011/2012. Je bent wel even beheerder geweest uit noodzaak en toen ging je Sfeer. 
- 
Vandaag bestaan wij 10 jaar! Bijna compleet uitgestorven maar nogsteeds CC! 
 #WZJRWZDBTijd om het op te doeken! - Sir Dieter L Het is mooi geweest idd! - pompompompompommop Nu is het bij JR: 
 Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer - De Boterbloemen@Furrax_NL 
 Van harte, 10 jaar, netjes!
 Gewoon doorgaaaaan!
- 
@Sam-08_NL Begin? Nee. 2011/2012. Je bent wel even beheerder geweest uit noodzaak en toen ging je Sfeer. @Furrax_NL said in 10 jaar Just Relax!: @Sam-08_NL Begin? Nee. 2011/2012. Je bent wel even beheerder geweest uit noodzaak en toen ging je Sfeer. Oh, geen idee of dat in 't begin was dan ofzo. Iig wel beheerder geweest ja. 
- 
kutcrew, 10 jaar te veel als je het mij vraagt. @pompompompompommop_NL tijd om op te doeken 
- 
@pompompompompommop_NL tijd om op te doeken @AppieL_NL Prima! 
- 
@Genious18_NL Thanks. Had jij iets anders verwacht dan? xD