10 jaar Just Relax!
-
@appiel_nl Je mag zelf stoppen.
-
Congrats!
-
de goede ouwe tijd,,, 10 jaar terug alweer toen ze er nog niet waren.
-
effe zonder dolle,,, gianni hoe lang zit jij er dan al bij van die 10?
beetje stom van me, staat in je profiel duhhhh
-
Sinds 08 mei 2009 dus.
-
Als het goed is komen er nieuwe crewplaatjes/crewbanners & zullen de nodige stats bijgewerkt worden. Ook zullen we proberen terug te promoveren naar de EL & heel misschien de CL in de CC. Het ziet er naar uit dat we er nog een 12de jaar aan vast zullen plakken. Nooit gedacht dat we gingen terugkeren in de top 20.
-
Lijkt me nu wel eens mooi geweest eerlijk gezegd...
-
@pompompompompommop_nl Heb het dit jaar nog voorgesteld aan @Vjenne-Rulezz_NL om de stekker eruit te trekken. Hij vond het niet nodig.
-
Waarom zou je een crew opheffen? Gewoon lekker inactief de virtuele eeuwigheid in.
-
@timeenennaam_nl Omdat je het misschien beu bent?
-
Gefeliciteerd met het 12-jarig bestaan van Just Relax!
-
Gefelicteerd Just Relax!
-
@silvester-j_nl Ondertussen hebben we nu 3 oud OFF leden.
-
Thanks. Na de 11de verjaardag besloot ik om er de stekker eruit te halen. De crew was dood. Enigste activiteit was de deelname aan de crewcup en crewcomp. Hooguit 5 crewmensen die eraan deelnemen. We hadden toen 14 leden waarvan dus 5 actief. Daarom hoefde het voor mij niet meer en wilde ik de crew laten stoppen. We waren al anderhalf jaar soort van museumcrew. Robin zei dat het zo moest blijven ipv de crew te laten stoppen. 2 maanden later op 8 mei besloot ik om het roer om te draaien en werd besloten dat JR terug actief moest worden. Er moest afscheid genomen worden van enkele steunpilaren. Daan, Sam en Joey die beheerder waren in het verleden werden gekickt met toestemming van hun zelf. Ook Leon, Roy en Fred werden gekickt. Sommige dachten dat ze er al niet meer inzaten. Dieter en Bart werden aangesteld als Vice-Beheerder wegens bewezen diensten. Met Hitsumaru kwam er een plaatjesmaker naar de crew die ook Vice-Beheerder werd. Na veel werk gedaan te hebben is die terug vertrokken waardoor wd nu alles opnieuw moeten doen. We hebben heel veel leden aangetrokken waarvan al Stijn naar Imperium vertrok. Ook Shady ging. Net als Lesley die nu in GG zit met een nieuw account. We hebben nu 18 leden waarvan we 3 duels hebben. Crewcup zijn we ook nog actief. En tot slot, de oprichter van JR dook plots weer op en hij werd ook teruggehaald. Is sinds kort ook Beheerder geworden. Het ziet er dus naar uit dat we nog even verder gaan. Al blijf ik erbij: vroeger was alles beter.
-
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hopelijk volgen er nog vele jaren!
-
Mooi @Furrax_NL dat je mij niet eens vernoemt!
-
Op naar lucky 13!
-
Wie ben jij dan?