CrewCup: Algemene Discussietopic
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
-
Laten we nu maar weer doorgaan met dingen die er wel om doen
-
Kennelijk zit dit voor sommige managers wel heel hoog. Carlo had al eerder aangegeven dat als jullie verder willen discussiëren over de lock van MxMayne1 en het daarbij horende bak stront over elkaar kieperen, het via het PM systeem kan doen en niet meer in dit topic. En wat doen jullie? Juist ja, lekker door lopen miepen in dit topic.
Ik heb dus maar even voor boze moderatortje gespeeld en wat posts verwijderd. Kunnen jullie nu eindelijk eens dit onderwerp begraven in dit topic?
-
Ik heb jullie gewaarschuwd om dit soort pratijken achter wegen te laten. Moet ik nu serieus forum bans gaan uitdelen?
-
Aangezien ik het algemene discussietopic niet meer kan vinden (Dat topic wat in de regels genoemd staat) benut ik de mogelijkheid om mijn vraag maar hier te plaatsen. Aangezien dit ook een "algemeen discussietopic" is.
Waar zijn de criteria van de crewlevels gebleven?
Waarom wordt een discussietopic mbt Crewcriteria verwijderd?
Waar kan ik me tegenwoordig überhaupt melden om dit soort vragen te plaatsen?N.a.v. reacties via de chat en PM kreeg ik opmerkingen hierover van managers. Blijkbaar is er wel behoefte aan duidelijkheid en daarmee dus ook een discussietopic. Want ik zie niet in waarom dát topic niet mocht bestaan, buiten het feit misschien dat ik het niet aangekaart had bij een moderator.
-
Ja laten we het laatste beetje activiteit op dit zo goed als dode forum in het kiem smoren door bans uit te delen. Goed plan man
-
is het geen optie eigenlijk om het oude forum terug te halen?
-
@gna-gna-gna_nl terugkerend patroon in talloze jaren osm. Er gebeurt iets wat reuring veroorzaakt in de crewwereld (logisch) en we moeten allemaal als schooljongens weer in de houding springen.
Schaf het hele forum dan maar gewoon af (y) -
Tussenstand CC 58 Champions League (35 / 43)
Imperium 13590
:blue_circle: OSM Striker Ultras 11454
:blue_circle: GoodFellas 8109
:blue_circle: Kanarifuglene 7989
Looking for Silverware 6129Tussenstand CC 58 Eredivisie B (35 / 39)
Art Of Soccer 7615
:blue_circle: Golden Glory 7430
:blue_circle: Blue Lions 5345
:blue_circle: de bowlingboys 3965
Gios Tribute 3525
De Tjompies 1820Tussenstand CC 58 Eredivisie A (35 / 39)
Same Vision 7560
:blue_circle: Old Glory 7145
:blue_circle: The Royal Victorians 4665
:blue_circle: Omnihell 3745
Tigres OSM 3585
Azzuri 2635Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (35 / 39)
FC Voetsiebal 6768
OSM DE ZAAK 5736
:blue_circle: Triple S 4740
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3892
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1688
:blue_circle: broechemboys 1012 -
@rubber890_nl Discussies mogen altijd. Alleen die persoonlijke vetes zijn nergens voor nodig.
-
Tussenstand eerste divisie A
-
@gna-gna-gna_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@rubber890_nl Discussies mogen altijd. Alleen die persoonlijke vetes zijn nergens voor nodig.
Volgens mij zijn er in het verleden wel vaker persoonlijke vetes geweest waar niets tegen gedaan werd, zelfs dreigementen die ingezonden werden werd in de kiem gesmoord door jullie, maar het moge duidelijk zijn dat bepaalde personen erg beschermd worden hier.
Maar mijn complimenten heb je hoor, gewoon de desbetreffenden dreigen met een ban en alles is weer opgelost. -
@alex7ander7_nl Wie zou ik beschermen hier dan? Als je het over Reinier hebt, hem zou ik ook gewoon een ban geven mocht dat nodig zijn. Daar ga ik geen uitzonderingen in maken.
-
@gna-gna-gna_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dit dus, helemaal mee eens.
Wat @alex7ander7_NL volgens mij bedoelde is dat het bijzonder is dat Reinier zelf de discussie over de oefenwedstrijden in KL verbiedt, maar hier zelf los gaat ondanks herhaaldelijke verzoeken van diverse managers. En dat dit soort dingen (er zijn overigens wel meer voorbeelden) de andere crews het idee geeft dat de crews met leden in de staff elkaar de hand boven het hoofd houden. Wellicht is het niet het geval, maar de indruk wordt wel gewekt op deze wijze.
-
Tussenstand Eerste Divisie A
-
Ik vind het echt een fantastisch initiatief dat Rein afgezeken wordt in dit topic..
Is het misschien mogelijk om een speciaal topic hiervoor te openen? Dan kan iedereen daar zn frustraties botvieren en kunnen we hier de crewcup tussenstanden zien zonder ruis
-
Tussenstand CC 58 Champions League (36 / 43)
Imperium 13081
:blue_circle: OSM Striker Ultras 12361
:blue_circle: Kanarifuglene 8874
:blue_circle: GoodFellas 8461
Looking for Silverware 5896Tussenstand CC 58 Eredivisie B (36 / 39)
Art Of Soccer 7575
:blue_circle: Golden Glory 7405
:blue_circle: Blue Lions 5405
:blue_circle: de bowlingboys 4270
Gios Tribute 3570
De Tjompies 1820Tussenstand CC 58 Eredivisie A (36 / 39)
Same Vision 7620
:blue_circle: Old Glory 7205
:blue_circle: The Royal Victorians 4770
:blue_circle: Omnihell 3790
Tigres OSM 3660
Azzuri 2650Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (36 / 39)
FC Voetsiebal 6876
OSM DE ZAAK 5844
:blue_circle: Triple S 4752
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3940
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1688
:blue_circle: broechemboys 1048