CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@powershot-stef_nl
Bedankt Stef! -
@vinnievuik_nl
Eerste Crewcup winst inderdaad Vinnie. Dat voelt goed! -
@vertrigo_nl Dank voor het bijhouden van de sheet. Puik werk. Ik ga vanavond even genieten van onze CC victorie en 25 BC die ik als beloning van GB heb gekregen.
-
De lijdensweg voor LFS is gelukkig over. Volgend seizoen in de EL maar meteen weer proberen naar de CL te komen. In principe hoort dat geen probleem te zijn, maar je weet nooit natuurlijk.
En uiteraard, puik werk van Imperium! Na al die inspanning is dat mooie resultaat er nu.
-
Imperium, gefeliciteerd met jullie eerste CC winst! Mooie prestatie :thumbsup_tone1:
Tja, en na het wegvallen van Napoli was het geen leuke CC meer voor ons, maar we komen snel weer terug
-
@jip-huijs said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
OSPS gefeliciteerd met de promotie.
OSP mag niet promoveren als talentjes. Dan moeten eerst de grote jongens degraderen. Dus TOT mag zich staande gaan houden in de CL. Ik ben benieuwd
-
@vinnievuik_nl volgens mij bewezen dat we geen talentjes meer zijn met de prestatie iedereen het nakijken gegeven 3 pro's in de top 5 geindigd top seizoen gedraaid bedankt voor het bijhouden van de sheet en namens de pro's bedank ik jullie voor een mooie comp greetz en tot volgende comp;)
-
Zolang je in een "talentencrew" zit, zal je toch altijd een "talent" genoemd worden, of je het nou wil/vind of niet. Voor zover het een talent is om een paar knoppen in te stellen dan.
-
@meneer-speksnijder_nl talent of talentjes klinkt toch iets anders maar inderdaad we blijven een talencrew
-
@jeffrey-tonder_NL
het was ironisch bedoeld gefeliciteerd met jullie puike EL seizoen :thumbsup_tone1: -
BAM! Op naar de CL
gefeliciteerd OSP! :thumbsup_tone1:
-
@jeffrey-tonder_nl Allemaal één pot nat.
-
Wanneer begint die Summer Crew Cup?
-
@alfonzso_nl192 vandaag om 20:30 maar hier heb ik nog geen uitnodiging gezien!!!!!
-
Dat vroeg ik me ook al af, heb ook nog geen uitnodiging.
-
@jordy-van-oel_nl niemand heeft er eentje gekregen...
-
Was ook nog geen moderator bekend, gok dat ze het morgen maar gaan doen dan
-
@xch13fxx_nl RobbieBB is zeker al 2 dagen niet meer online geweest, ik weet niet of er anderen dit nog mee organiseren buiten hem