CrewCup: Algemene Discussietopic
-
-
Proficiat Imperium met de CC overwinning! Proficiat aan alle promovendi.
-
Gefeliciteerd Imperium met jullie CC winst. We hebben het nog spannend kunnen maken in de laatste ronde, maar net niet genoeg. Al met al de terechte winnaar!
-
Gefeliciteerd Imperium en alle andere promovendi
-
Gefeliciteerd IMP! Hoewel het nog ff spannend werd de terechte winnaar!
-
Aangezien dit het discussie topic is wil ik graag nog iets anders onder de aandacht brengen. En ik doe dit na korte gesprekken met eigen crewleden en ook mensen van andere crews die het met mij eens zijn.
Zoals jullie wellicht weten was ik ook ooit lid van de Crewstaff. In die tijd werden ook talent crews in het leven geroepen. De afspraak is toen gemaakt dat de talent crew CC mag spelen, maar dat die 1 nooit in dezelfde competitie mag spelen als de hoofdcrew en 2 dat de hoofdcrew nooit profijt mag hebben van de talentcrew inzake promotie of degradatie. Als de hoofdcrew degradeert dan degradeert de talentcrew ook ongeacht hun resultaat dat seizoen. Tot mijn grote verbazing en zelfs die van de huidige Crewstaff zijn die regels schijnbaar in de tijd van Jurjen aan het roer gewijzigd. Nu moet je het dit seizoen gewoon zo laten als het is, want je speelt altijd onder de regels die dan gelden. Dat betekent dat GG1 ondanks de 4e plek in de CL niet degradeert. Dit omdat GG 1e werd in de EL. Echter, is het unfair om zo in de CL te blijven, dan heb je dus als hoofdcrew profijt van een talentcrew die de meeste crews niet hebben. Graag zou ik willen vragen om de regels aan te passen zodat met ingang van volgende CC de talentcrew altijd mee degradeert als de hoofdcrew degradeert. In geval dat GG1 dus 4e wordt in de CL degradeert GG1 naar de Europa League en degradeert GG2 naar de Eredivisie. De nummer 2 van de EL speelt dan CL. De nummer 4 als dat niet GG2 is blijft in de EL. Nogmaals een hoofdcrew mag NOOIT voordeel hebben van de talentcrew.
Mathieu zou je dit met ingang van volgend seizoen kunnen aanpassen in de regels? -
@Christiano-Mengelaldo_NL
Heb je weer teveel azijn gedronken ChrisMijn felicitaties gaan uit naar IMP, weer eens erg sterk gespeeld
-
Nou het gaat om deze regel.
Wanneer een hoofdcrew degradeert naar een divisie waarin ook de talentencrew uitkomt, dan zal de talentencrew automatisch degraderen in plaats van de degradant van de divisie waarin de talentencrew uitkomt.
Eigenlijk houd dat in dat GG1 degradeert en GG2 ook. Je kan echter ook anders interpreteren dat GG2 naar de CL zou moeten en omdat jullie niet samen kunnen spelen dat je zo moet laten. Dat is overigens niet zoals het bedoeld is, ik kan het weten, want ik heb deze regels zo toentertijd neergezet. Ik ben denk ik nog redelijk dat ik zeg dat je dit seizoen zo moet laten en de regels duidelijker moet verwoorden voor de volgende editie.
Maar pak me gerust aan als klokkenluider hoor met termen als azijndrinker haha, zijn veel meer mensen die het verbaast zelfs van de staff en dit gaat ook gewoon aangepast worden. -
Haha hap hap... -
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Aangezien dit het discussie topic is wil ik graag nog iets anders onder de aandacht brengen. En ik doe dit na korte gesprekken met eigen crewleden en ook mensen van andere crews die het met mij eens zijn.
Zoals jullie wellicht weten was ik ook ooit lid van de Crewstaff. In die tijd werden ook talent crews in het leven geroepen. De afspraak is toen gemaakt dat de talent crew CC mag spelen, maar dat die 1 nooit in dezelfde competitie mag spelen als de hoofdcrew en 2 dat de hoofdcrew nooit profijt mag hebben van de talentcrew inzake promotie of degradatie. Als de hoofdcrew degradeert dan degradeert de talentcrew ook ongeacht hun resultaat dat seizoen. Tot mijn grote verbazing en zelfs die van de huidige Crewstaff zijn die regels schijnbaar in de tijd van Jurjen aan het roer gewijzigd. Nu moet je het dit seizoen gewoon zo laten als het is, want je speelt altijd onder de regels die dan gelden. Dat betekent dat GG1 ondanks de 4e plek in de CL niet degradeert. Dit omdat GG 1e werd in de EL. Echter, is het unfair om zo in de CL te blijven, dan heb je dus als hoofdcrew profijt van een talentcrew die de meeste crews niet hebben. Graag zou ik willen vragen om de regels aan te passen zodat met ingang van volgende CC de talentcrew altijd mee degradeert als de hoofdcrew degradeert. In geval dat GG1 dus 4e wordt in de CL degradeert GG1 naar de Europa League en degradeert GG2 naar de Eredivisie. De nummer 2 van de EL speelt dan CL. De nummer 4 als dat niet GG2 is blijft in de EL. Nogmaals een hoofdcrew mag NOOIT voordeel hebben van de talentcrew.
Mathieu zou je dit met ingang van volgend seizoen kunnen aanpassen in de regels?Lijkt mij volkomen logisch en ik zou niet eens een seizoen wachten maar gewoon de regels eren en doen zoals het altijd al is geweest. Waarom kan je dat nu niet gewoon hanteren dan?
Maar goed toen wij nog speelden was het ook gewoon allemaal beter en niet pay2win. Het spel is gewoon niet meer hetzelfde. juist de battles waarin je 4 TK's had en onderlinge games was leuk toen moest je nog rekenen en taktisch spelen. Nu is het gewoon opstellen en hopen dat het goed gaat.
Want of je krijgt rood ineens of verliest van een team met 100 TW terwijl jij 400 TW hebt. stats 13-6 maar 0-1eraf.Het is zo onredelijk allemaal maar goed ik ga weer verder met azijndrinken want dat kan ik blijkbaar veel beter
-
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie ook verbaasd was over deze regel.Maar moet wel zeggen dat ik het niet eens een hele slechte regel vind, niet zo zeer dat wij er nu profijt van hebben maar meer dat een 2e (talenten)crew altijd de sjaak is.. Een 2e crew moet altijd wijken voor de hoofdcrew maar als dan dit soort situaties optreden en ze gewoon een gigantische top prestatie hebben geleverd vind ik dat dit op deze manier ook beloond mag worden.
Maar dit is mijn mening net zoals jij net jouw mening hebt gegeven.
Ik denk dat er sowieso eerst goed geïnventariseerd moet worden hoe andere crews hier tegenover staan en niet alleen op jouw verzoek de regels moeten wijzigen. Ik ben voor een democratie dus ik zou zeggen laat Woopertje een rondje langs de velden doen en ga op basis van deze uitkomst een beslissing nemen. -
Ik vind het eerlijk gezegd best belachelijk dat GG1 nu niet degradeert. Wij hebben er verder niks aan wie er wel of niet promoveert/degradeert, maar dit is toch niet fair naar andere crews?
Laat dan GG2 lekker CL spelen en GG1 zoals het imo hoort naar de EL. Of zoals Christiano hierboven zegt allebei degraderen, maar dat vind ik weer niet fair naar GG2 vanwege de uitstekende prestatie die zij geleverd hebben.
Ik hoop dat de regels hierin aangepast kunnen worden.Imperium gefeliciteerd met het winnen van de CL en congratz aan alle promovendi!
-
Ik ben het hiermee eens. Zo heeft die crew meer mogelijkheden om erin te blijven als GG2 zich veilig speelt in de divisie eronder.
En vindt het ook niet eerlijk ten opzichte van de "veilige" crew daarboven. Die hebben zich ook veilig gespeeld en zullen nu dus alsnog moeten degraderen omdat er dan iemand naar boven moet.
Dan zou of die crew niet moeten promoveren in mijn ogen. Of je moet de keuze maken om GG1 en GG2 te degraderen. -
Het is alleen maar goed dat zaken ter discussie gesteld worden hoor. Zaken evolueren dus regels moeten dat ook kunnen doen helemaal top. Maar toen jullie vorige keer promoveerde naar CL met een tweede plaats in EL en wij kampioen….toen zag ik geen bericht over de regels♂️ -
Volgens de regels horen GG1 en GG2 te degraderen, dit is nou eenmaal het risico voor een talentencrew en dat moet voor GG bekend zijn. Het is een keuze om dit risico te nemen waarbij je het voordeel hebt om je beste spelers uit de talentencrew mee te laten doen met het eerste team. Anders ga je dus talentencrews extra belonen. Bovendien kan je geen competitieregels midden in een seizoen aanpassen. Dat is hetzelfde als de KNVB nu opeens zegt dat er ploegen degraderen uit de KKD...
-
@wooper_NL Wij vinden dat GG2 gewoon cl moet gaan spelen. En GG1 is gedegradeerd dus europa leageu. Plus snap niet dat zogenaamde talentencrews ook cc kunne spelen. Volgens mij heb je een talentencrew om de hoofdcrew heel sterk te maken toch?? Nee nou ga je samen tegen elkaar strijden in de cc cc spelen is een aardig niveau en vind dat alleen de hoofdcrew daar aan mee kan doen. Wie graag cc wil spelen en in een talentencrew zit moet maar zorgen dat ie promoveert naar de hoofdcrew. Prima dat er talentencrews zijn maar niet op deze manier. En respect dat GG de weelde heeft om 2 crews op het hoogste niveau mee te laten doen. Maar zorg dan dat GG1 nog sterker is dan degradeer je ook niet uit de cl toch??? Dit is onze mening en dan hoeve die rare regeltjes niet gehanteerd te worden. Tis gewoon zonde dat er zo weinig animo meer is van crews voor de cc. Dat we maar talentencrews moeten laten meedoen?? Nou hoop dat jullie er uit komen.
-
Dus het is voor ons onbegrijpelijk als GG1 in de cl blijft terwijl je gedegradeerd bent. En dat omdat er een talentencrew is? Tis heel simpel kan je nie verkopen naar andere crews. Dit soort voordeel moet echt niet kunne
-
De regels zijn vrij duidelijk. Als je faalt, val je en probeer je het opnieuw. Om de situatie te redden, vind ik de opzettelijke wijzigingen ook niet correct.
De missie van academieteams is niet alleen om spelers voor het hoofdteam op te leiden. Het kan niet worden genegeerd dat de spelers die daar spelen ook iets willen toevoegen aan hun team. Als een team het hoofdteam is van de groep die uit zijn positie valt, gaat het om de spelers die hen daar vertegenwoordigen. iedereen kan slechte competities en wedstrijden hebben. De twee teams zouden later wel eens tegenover elkaar kunnen staan, en het is dom om te klagen over wedstrijden, tenzij ze elkaar met opzet een plezier doen. de goede zou moeten winnen en alleen trots op zijn als het academieteam sterker is dan het hoofdteam waarbij het is aangesloten!
-
Nog een laatste dingetje. Die zogenaamde 2de crews of talentencrews. Beginne onderaan de ladder maar spelen met de tactieken van de hoofdcrew. Plus andere voordelen. Dus of dat nou zo motiverend is denk het niet. Dus van mij hoeft dat niet hoor. Tis ook nie heel eerlijk eigenlijk allemaal. Mvgr
-
@Carphunter79_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Nog een laatste dingetje. Die zogenaamde 2de crews of talentencrews. Beginne onderaan de ladder maar spelen met de tactieken van de hoofdcrew. Plus andere voordelen. Dus of dat nou zo motiverend is denk het niet. Dus van mij hoeft dat niet hoor. Tis ook nie heel eerlijk eigenlijk allemaal. Mvgr
Ik ben het niet eens met wat je zegt. Ik leid ook een academieteam en ik kan je verzekeren dat TFE-tactieken hier niet worden gebruikt. Misschien gebruikt TFE TVE-tactieken "van tijd tot tijd". Maar het ziet er leuk uit