CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Al gevonden.
-
Europa League vanavond starten dus?
Vanaf hoelaat moet ik de competitie aanmaken en iedereen inviten?
-
Van mij kunnen we vanavond ook beginnen.. Mailt iemand van OSP even alle team captains en rond 20h30 ofzo beginnen dan?
-
CL mag ook beginnen hoor
-
Wat mij betteft.ook maar OSU heeft nog geen line up
-
@xch13fxx_nl Als het vanavond niet meer lukt, zullen we het dan met een week uitstellen naar volgende week maandag 29 januari? Maandagavond is voor de meesten een "thuis" avond, minder verplichtingen met sportverenigingen, etc. Last-minute met slechts één dag uitstellen is een beetje cru. Wat denken de andere EL deelnemers hiervan?
-
Onze crew heeft maandag schaakavond. Dinsdag is toch de internationale thuisdag?
Een week uitstellen, kom op zeg... Je geeft een alcoholist toch ook een week lang geen bier? -
@mark_van_v_nl
Wij van OFF starten het liefst gewoon morgenavond. Een week later starten is voor ons geen optie. -
@silvester-j_nl Wie zegt dat morgenavond starten voor ons wel een optie is? Wat denken de andere EL crews ervan om maandag 29 januari te starten?
-
@mikevanderhilst_nl schaakavond? Ben je serieus? :')
-
In inschrijvingstopic stond beginnen maandag 22 januari, klaar.
-
Volgende week maandag is het bokavond... het liefste gewoon morgen..
-
Persoonlijk vind ik het raar dat de cc organisatie zich hier niet in mengt. Zij veroorzaken het probleem, probeer dan even naar een oplossing te kijken. Zeker als een crew hier om vraagt.
Maandagavond is in principe de lekkerste avond, los van alle clubjes, zodat er niet weer zo'n treurige weekendactie doorheen loopt in de VB. Maar goed, zou het dan gewoon woensdag kunnen? Of donderdag?
-
@santheman11_nl Zijn jullie nog niet begonnen dan?
-
De competities zullen vanavond starten
-
@robbiebb_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De competities zullen vanavond starten
Je bedoelt: sorry jongens, er is aan mijn kant wat mis gegaan. We willen graag niet teveel verschil tussen de competities (of andere reden), dus ik zou het op prijs stellen als jullie vanavond kunnen starten? Alvast dank en sorry voor het ongemak?
-
@robbiebb_nl helemaal goed
-
Voor deze keer vergeef ik het je Robbie. Volgende keer heb je problemen.
-
@robbiebb_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
sorry luitjes, had nog maandag loten in mn hoofd zitten, maar dit is vervroegd naar zaterdag. Later vandaag zal de loting online komen en line up kan dan tot morgen gepost worden en we starten dinsdag
@Santheman11_NL waarom je zo doet snap ik niet, je moet zelf even lezen voor je zoiets zegt
-
@dave-jansen_nl Aangezien wij ons er allemaal op hadden ingesteld dat er gewoon maandag gestart zou worden wat ook in het inschrijftopic staat. Dat er eenzijdig dan wordt besloten dat alles dan maar op dinsdag begint is voor ons nou eenmaal niet handig.
Graag willen wij dus uitstel van de start!