CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Succes allen!
-
Ik voel het aan m'n water, deze editie wordt prooi voor GF
-
Team LFS!
-
@nicolas-joy_nl Dat moet Just Relax zijn. Ik vergeef het je.
-
@nicolas-joy_nl Nick!!!
-
-
@rawstyler_nl-0 said in Tussenstanden CrewCup:
Wat betreft de strakke organisatie en de statistieken, top @Keejos_NL keejos!
Over de competitie waarin we spelen ben ik wel benieuwd naar de meningen van de overige CL en EL-deelnemers. Wat vinden jullie van Colombia?
Persoonlijk vind ik het niet bij de CL horen dat de doelstellingen enorm ver uit elkaar liggen en de teamwaarden erg dicht bij elkaar. Iedereen in deze competities weet dat de moraal tegenwoordig erg belangrijk is en dat het moraal bij hoge ds teams snel zakt. Op deze manier weet je van tevoren dat vrijwel niemand begint aan een aanvallende formatie en dat lage ds teams meer kans hebben om bovenaan te eindigen imo. (bijna een gelijke teamwaarde en een veel minder snel zakkende moraal). Dat een ds 12 team al in de VB het beste team heeft is ook wel veelzeggend.
Laat duidelijk zijn dat de CC over de hele linie wel gewoon eerlijk zal zijn en dat ik blij ben dat @Keejos_NL de organisatie van de CC heeft opgepakt. Verder zal de CC ongetwijfeld achteraf geevalueerd gaan worden en wellicht zien de andere deelnemers dit ook wel anders? Ik wilde het alleen even benoemen en ben wel benieuwd naar de overige meningen.
Discussie zetten we hier even voort
-
Heb zelf geen problemen met Colombia maar het is logischer dat het verschil groter is tussen de topteams en een D16.
Zit nu zelf met een D1 dus is wel keihard werken om je team sterker te maken dan de rest.
Met een 0-5 wel lekker begonnen.
-
Ik heb ook geen problemen met Colombia, maar het is denk ik nog te vroeg om te stellen dat het succes is of niet. Als na het seizoen blijkt dat veel teams met een lagere DS hoog zijn geëindigd dan is dat wel een enorm minpunt.
-
Ik ben persoonlijk ook van mening dat de verschillen in teamwaarde te dicht op elkaar liggen voor een CC. Maar inderdaad gaan we dat op het einde van het seizoen wel zien hoe iedereen qua DS is geëindigd.
-
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Heb zelf geen problemen met Colombia maar het is logischer dat het verschil groter is tussen de topteams en een D16.
Zit nu zelf met een D1 dus is wel keihard werken om je team sterker te maken dan de rest.
Met een 0-5 wel lekker begonnen.
Die 0-5 kwam hard aan ja #extratherapiesessie
-
Het heeft wel geholpen aan je 9 op 9 te zien.
-
Haha dat klopt inderdaad
-
In de EL willen wij (Same Vision) graag een manager wisselen, AFdennisCA gaat eruit en balletje tik komt in de plaats... met de daarbij horende strafpunten helaas
Zou iemand manager balletje tik een uitnodiging kunnen sturen zodat die dennis zijn plaats kan innemen aub?
-
CL lekker spannend aan alle kanten
-
@robbiebb_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Alle kanten?
-
Alle kanten?
haha ja qua crews, aan je eventuele CL titel heb je weinig gezien de tussenstand
-
Alle kanten?
haha ja qua crews, aan je eventuele CL titel heb je weinig gezien de tussenstand
Komt wel goed.
Ik vertrouw mijn crewmaten.
En de (eventuele) titel zal toch mooi op mijn palmares staan.
-
Voor ons in de eerste divisie zit het er alweer op, het was een mooie strijd tussen ons Silver Glory en King of Legends, bedankt daarvoor zo hou je het een beetje spannend bovenin.
Super gespeeld en veel succes volgend seizoen in de ere divisie.
@Brand-New-Kids_NL Bram goed gespeeld en de dubbel weten binnen te halen voor silver glory, we zijn trot op jou@Keejos_NL Bedankt voor het toevoegen van de tussenstanden iedere dag weer.
Veel werk en gewoon voor de lol topper. Petje af -
@peter-osm-master_nl Gefeliciteerd. Ging aardig gelijk op, maar toch wel terechte winst voor jullie