CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Dave-Jansen_NL wel meer steals met erg grote verschillen in statistieken de laatste tijd..
-
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL wel meer steals met erg grote verschillen in statistieken de laatste tijd..
Er is iets serieus mis hoor, het is niet normaal meer de steals die je tegenwoordig ziet
-
@Dave-Jansen_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er is iets serieus mis hoor, het is niet normaal meer de steals die je tegenwoordig ziet
Maar heb jij(jullie van Goodfellas) nu meer tegen of meer me? Want als ik in jullie crewcompetitie ga tellen heb ik er minstens 12 tegen en heel misschien 5 mee... :')
-
Sommige kunnen nogal zeiken over oefenwedstrijden tegen andere crews, als mensen het niet weten dat het niet mag zeg het dan gewoon even en klaar maar ga niet alles bijeenzeiken in PM, wat een mentaliteit is dat hier zeg...
-
Zorg gewoon dat je de regels kent en probeer het niet af te schuiven op anderen...
-
Bovendien is het vrij vanzelfsprekend dat oefenwedstrijden niet zijn toegestaan Jarno.
-
Ook even een paar statistieken voor de Europa League
-
15 enginetransfers terwijl ik er altijd 4 op heb staan, tsja...
-
Ziet er goed uit silvester
-
#WZJRWZDB
-
Leuk hoor, F*ck dit hele OSM gebeuren. Schijnt dus zo te zijn dat ik ook last heb van die taktiek bug.. Echt lekker hoor... :clap_tone2: :clap_tone2: :clap_tone2: :clap_tone2: :clap_tone2:
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zorg gewoon dat je de regels kent en probeer het niet af te schuiven op anderen...
Het is niet eens bij mij maar zulke mentaliteit is vrij kinderachtig
-
Bedankt mannen voor het posten van de sheets !!
-
@Jarno-Polfliet_NL Mjah was men eerste maal, wist ik veel dat het niet toegestaan was... Als der dan nog 1tje van de rivaliserende crew het nodig vindt je 'malloot' te heten daarom... Het is men eerste maal en dan doe je domme dingen blijkbaar en het is nu niet dat het in de rankschikking erg goed gaat naargelang de tijd ik in die competitie steek waardoor je me noodzakelijk strafpunten moet gaan aansmeren. Had een berichtje op het spel ook al sportief gevonden en dan doe ik het niet meer. Maar goed als je enkel je tijd wilt stoppen om met de vinger te wijzen op het forum. Ik ben een meer mobiele gebruiker waardoor dat forum in die app ook niet is ingebouwd en zelf op de browser vind ik het een hele wanhoop om iets terug te vinden...
-
Wel makkelijk om continu met je vingertje ook te blijven wijzen. Heb je nog geen enkele keer zien toegeven dat je gewoon de regels overtreden hebt en dus terecht gestraft wordt. Tuurlijk gaat een andere crew dit aangeven, jij behaalt namelijk voordeel uit het overtreden van de gestelde regels.
-
Die sheets zien er gelikt uit! Mooi en overzichtelijk, goed gewerkt jongens! :thumbsup_tone1:
-
@pompompompompommop_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wel makkelijk om continu met je vingertje ook te blijven wijzen. Heb je nog geen enkele keer zien toegeven dat je gewoon de regels overtreden hebt en dus terecht gestraft wordt. Tuurlijk gaat een andere crew dit aangeven, jij behaalt namelijk voordeel uit het overtreden van de gestelde regels.
Dat ik een regel overtreden heb ontken ik toch nie? Ik zeg gewoon dat ik het niet wist dat er daarom een regel was en het is een groot voordeel haha.. Als je scout maak je ook voordeel eah en dat doe ik dan tegenover anderen met mate.. Die oefenduels win ik met gemak terwijl ik 4/5 keer afga dan op de wedstrijddag. Hadden ze me even na 3 keer zelf gecontacteerd mochten ze van me gerust het voordeel terughalen door de revanche.
Het was dan ook de druppel dat iemand opeens malloot zei. Toen die hun eerste crewbattles speelden hebben ze onwaarschijnlijk ook fouten gemaakt. Het is niet omdat je het spel al 8 jaar speelt dat je een relatief onervaren iemand moet gaan uitmaken. Dan mag je op tactische wijze nog zo goed zijn op persoonlijk vlak ben je dan gewoon een nul.
-
Stel je niet zo aan man.Je hebt 4x!!! Tegen niet crewgenoot geofend.Revanche heeft er geen reet mee te maken. Één of twee keer oke maar 4... Azzuri nog niet genoeg verduren heeft gehad met ban van Joost....
-
@Kenneth-Decrock_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Jarno-Polfliet_NL Mjah was men eerste maal, wist ik veel dat het niet toegestaan was... Als der dan nog 1tje van de rivaliserende crew het nodig vindt je 'malloot' te heten daarom... Het is men eerste maal en dan doe je domme dingen blijkbaar en het is nu niet dat het in de rankschikking erg goed gaat naargelang de tijd ik in die competitie steek waardoor je me noodzakelijk strafpunten moet gaan aansmeren. Had een berichtje op het spel ook al sportief gevonden en dan doe ik het niet meer. Maar goed als je enkel je tijd wilt stoppen om met de vinger te wijzen op het forum. Ik ben een meer mobiele gebruiker waardoor dat forum in die app ook niet is ingebouwd en zelf op de browser vind ik het een hele wanhoop om iets terug te vinden...
Had het over de kinderachtige mentaliteit van die jankers hier
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Stel je niet zo aan man.Je hebt 4x!!! Tegen niet crewgenoot geofend.Revanche heeft er geen reet mee te maken. Één of twee keer oke maar 4... Azzuri nog niet genoeg verduren heeft gehad met ban van Joost....
Wat Azzurri doet hoeft jou 'geen reet' uit te maken wegens dat niet je zaken zijn. Iedereen maakt fouten en als we jouw boekje gaan opendoen ben ik nog bezig tot vanavond, alleen op MU al kan jij geen grapjes hebben, je zevert daar maar mee dat ze je al een paar bans hebben moeten geven om je zever te stoppen én bovendien ga je continu liggen janken (zelfs over een internetspel).