CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Zal idd het ook even verduidelijken.
Ik post nu in het CC discussie topic maar ik had het niet over IMP en KL dus als dat zo overkwam sorry.
Ik zelf vind IMP en KL juist super crews
En ik deed toen een voorspelling en denk ook dat ik er niet ber naast zal zitten. Vind de 5 die nu CC spelen gewoon zelf de 5 sterkste crews van OSM op het moment.Ik doelde meer op het algemeen, dat het bouwen meer een geluksfactor is geworden.
Tevens is er iets met de engine daar er momenteel meer streals zijn dan er ooit is geweest.Dus bij deze voor jullie denken dat ik IMP en KL bedoelde, ik vind jullie top crews.
Maar ik heb alleen mijn mening aangaande het nieuwe transferbeleid en engine systeem.Ik wens iedereen ook gewoon heel veel succes nog en dat het nog een mooie strijd mag worden
-
Statistiekenupdate voor de Europa League
Top 3 hoogste verkopen
-
@Silvester-J_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Top 3 hoogste verkopen
As we speak:
- ch1LLWAVE - Özil - 60,64m
Verder, mooi overzichtje!
-
@Robbiebb_NL said in Straffen CC 55:
Competitie: Champions League
Overtreding: Beheren van 2 teams door 1 manager
Overtreder: Petter Inge Skjølberg / Reidar Vågnes
Crew: Kanarifuglene
Straf: Uitsluiting van beide teamsBehoorlijk serieuze overtreding als het waar is..
-
Ook wel een hele behoorlijke beschuldiging van de crewstaff aangezien hier volgens de regels normaal gesproken ook nog verdere straffen tegenover staan.
-
Dan moet je het wel echt zeker weten inderdaad..
-
Ook wel benieuwd naar de bewijzen. Dat 2 broers op eenzelfde IP inloggen is niet zo vreemd in ieder geval lijkt me
-
Wow, dat is wel heftig gezien hun prestaties deze CC. Neem aan dat er goed over is nagedacht.
-
That's a massive shock
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wow, dat is wel heftig gezien hun prestaties deze CC. Neem aan dat er goed over is nagedacht.
Lijkt me wel ja, deze broers spelen al jaren OSM dus als dit gebeurt zal het wel terecht zijn lijkt mij
-
@coachmaster7_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
That's a massive shock
-
holy sh*t
-
@AppieL_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zucht... Geweldig hoe rigoreus er gehandeld wordt
Dat klinkt wel heel cynisch uit de mond van een judge...
-
-
Wel echt bizar dit... Alle spanning /strijd tegen degradatie in de CC;CL is gelijk compleet weg. Kan me niet voorstellen dat 2 kanari's ipv 4 water boven hun hoofd niet verdrinken...
-
@AppieL_NL Is dit ook geen taak voor jullie als judges om te beoordelen ipv de crewstaff? Dit lijkt mij een vrij duidelijke cheatbeschuldiging van ze. En dan laten we hier de context nog maar even buiten beschouwing, want dat helpt ook niet echt mee in deze beslissing.
-
Dit is een beslissing van de crewstaff.
Wij judges zijn nergens om gevraagd en er is met ons geen overleg geweest.
-
Dat is op z'n minst bijzonder te noemen.