CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Jarno-Polfliet_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Stel je niet zo aan man.Je hebt 4x!!! Tegen niet crewgenoot geofend.Revanche heeft er geen reet mee te maken. Één of twee keer oke maar 4... Azzuri nog niet genoeg verduren heeft gehad met ban van Joost....
Wat Azzurri doet hoeft jou 'geen reet' uit te maken wegens dat niet je zaken zijn. Iedereen maakt fouten en als we jouw boekje gaan opendoen ben ik nog bezig tot vanavond, alleen op MU al kan jij geen grapjes hebben, je zevert daar maar mee dat ze je al een paar bans hebben moeten geven om je zever te stoppen én bovendien ga je continu liggen janken (zelfs over een internetspel).
Ik geef om jou en Joost Ik kan daar genoeg grapjes hebben. Ik houd wel op.
-
Gast rot gewoon op. Dit gejank kan niemand wat schelen, je zet alleen jezelf voor schut. De regels zijn niet zo ingewikkeld en waren verder voor iedereen duidelijk, maak je dan per ongeluk een foutje dan maak je excuses en accepteer je het puntenstrafje. Zoals je zelf al aangaf is het maar een internetspelletje.
-
-
Excuses voor de vorige post. Dit is de stand na speelronde 10 voor Eredivisie B:
[green] Art of Soccer 4805 [/green]
Naske's Fantastic Soccer Crew 4545
Masterdam Soccer Legend 3670
Old Glory 3155
[red] Gio's Tribute 3755
Azzurri 1375 [/red]Later vanavond hoop ik de volgende te posten!
-
@Glennevire_NL Ja omdat ik het niet wist van die bepaalde regels haha. Had ik het na de eerste maal te weten gekomen was ik er wel mee gestopt. En ik zal der niet meer over beginnen. Maar erg gezellig is dit niet en komt het niet over. Lijkt me verder voor het moment de eerste en enige keer dat ik een CC speel omdat ik het op deze manier té kinderachtig vind. Ook dit forum kan me verder worst wezen. Dankje alvast iedereen voor het warme onthaal!
-
@RAWstyler_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gast rot gewoon op. Dit gejank kan niemand wat schelen, je zet alleen jezelf voor schut. De regels zijn niet zo ingewikkeld en waren verder voor iedereen duidelijk, maak je dan per ongeluk een foutje dan maak je excuses en accepteer je het puntenstrafje. Zoals je zelf al aangaf is het maar een internetspelletje.
Als je de discussie gisteren niet hebt gelezen ben je al best dat je zelf 'oprot' zoals je het zo mooi zegt. Bovendien lijkt het jou wel wat te schelen aangezien je toch de tijd hebt genomen mijn reacties te lezen en erop te reageren, kostbare minuten leven weg dus. Het feit dat mijn posts worden gedownvoted, niet dat het mij wat kan schelen doe maar, zegt toch genoeg over sommige hun niveau hier.
-
@Kenneth-Decrock_NL Houd toch op. Iedereen met gezond verstand kan begrijpen dat het niet de bedoeling is dat je zomaar oefenwedstrijden gaat spelen tegen managers van andere crews.
Dat jij dit niet inziet is al dom en dat jij de regels niet leest voordat je ergens aan deelneemt is zowaar nog veel dommer. Jammer dat je je eigen crew op deze manier benadeelt.
-
@Kenneth-Decrock_NL Ik heb je anders alleen nog maar naar anderen zien wijzen en nog nergens zien zeggen oke prima ik heb de regels overtreden en ben terecht gestraft. Het enige wat je post zijn verwijten richting anderen.
Dat er bepaalde mensen blijkbaar zo gefrustreerd raken van een spelletje dat ze het nodig achten om te gaan schelden en/of beledigen vind ik ook bijzonder zielig maar dat kan gewoon gemeld worden bij de judges waarna er gepaste maatregelen kunnen worden ondernomen voor deze bepaalde personen.
-
@pompompompompommop_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Sorry dan, dat was de eerste post die ik tegenkwam op het 'sanctietopic'. Helaas is dit verwijderd. Maar goed ik laat het hierbij. Hier energie aan verspillen is het me ook niet om te doen. Mijn enige opmerking is dat ik er zo wel mijn spelplezier in verloor en het dan zeker de druppel is wanneer iemand onnodig ff malloot ligt te posten. Ik heb men sanctie gehad en wilde gewoon toelichten dat ik niet van 'bepaalde regels' hun bestaan afwist. Zoals de betrokken personen kunnen merken heb ik ook geen oefenkampen meer gepleegd tegen hen. Nu heb ik de regels wel gezien.
-
Tussenstand CC CL - speelronde 11/43
- Kanarifuglene..................9675
- Imperium.........................7583
- GoodFellas......................7020
- OSM Striker Ultras..........5850
- Looking for Silverware...5130
-
Update Eredivisie A
-
De tussenstand van de CL ziet er ouderwets uit, met de vogeltjes zo dominant bovenaan. Ik ben erg benieuwd hoe dit er aan het eind van het seizoen uitziet!
-
@vinnievuik_NL De strijd lijkt zich dit seizoen vooral bij de onderste plekken te zitten, de kanaries zijn gevlogen
-
weer tijd voor wat stats
verkopen individueel:
Verkopen per crew:
Teambouw en ds individueel:
Gemiddelde tw en ds per crew:
-
25e voor het laatst een speler verkocht, hoeveel workers ben ik dan al overgeslagen inmiddels?
-
Mooie statistieken weer Robbie. We hebben de achterstand van het begin qua TW redelijk weggewerkt. Dan volgen de resultaten nu vanzelf! (Toch.....)
-
Na 8 dagen weer een transfer
-
Update Eredivisie A
-
Komen verdomme nog alle zeilen bij te zetten om degradatie te voorkomen met LFS en dat met zo'n sterke afvaardiging haha. Geldt gelukkig wel voor een paar andere topcrews ook! Zegt ook wel iets over niveau van de CL!
Al blijft flow zo bepalend, we begonnen stroef en het dan omdraaien is een pittige klus! Daarbij stoort de volledige willekeur m.b.t. transfers mij ook wel.
Het is veel op geluk gebaseerd waar je eindigt tegenwoordig naar mijn mening.. -
@Christiano-Mengelaldo_NL
Beetje slap excuus om te verklaren waarom je misschien laag/rond laatste plek staat. Voor het begon was alleen maar door jullie en aantal als Dave van Goodfellas alleen Goodfellas , LFS en misschien OSU maken kans om de CL te winnen. Nu staan mijn crewmaten van Imperium 2e en KL 1e en nou net die 3 geclaimde topcrews die het heel erg moeilijk hebben. Uiteraard is het niveau ook gewoon heel erg sterk maar gaat mij bij mij echt niet in om het op de ''transfer willekeur'' te gooien. Bijna helft of iig 30% van spel is nog altijd taktiek naast het bouwen en je hebt gewoon voor iig 5-10% geluksfactors zoals steals mee of tegen.