CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ook wel een hele behoorlijke beschuldiging van de crewstaff aangezien hier volgens de regels normaal gesproken ook nog verdere straffen tegenover staan.
-
Dan moet je het wel echt zeker weten inderdaad..
-
Ook wel benieuwd naar de bewijzen. Dat 2 broers op eenzelfde IP inloggen is niet zo vreemd in ieder geval lijkt me
-
Wow, dat is wel heftig gezien hun prestaties deze CC. Neem aan dat er goed over is nagedacht.
-
That's a massive shock
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wow, dat is wel heftig gezien hun prestaties deze CC. Neem aan dat er goed over is nagedacht.
Lijkt me wel ja, deze broers spelen al jaren OSM dus als dit gebeurt zal het wel terecht zijn lijkt mij
-
@coachmaster7_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
That's a massive shock
-
holy sh*t
-
@AppieL_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zucht... Geweldig hoe rigoreus er gehandeld wordt
Dat klinkt wel heel cynisch uit de mond van een judge...
-
-
Wel echt bizar dit... Alle spanning /strijd tegen degradatie in de CC;CL is gelijk compleet weg. Kan me niet voorstellen dat 2 kanari's ipv 4 water boven hun hoofd niet verdrinken...
-
@AppieL_NL Is dit ook geen taak voor jullie als judges om te beoordelen ipv de crewstaff? Dit lijkt mij een vrij duidelijke cheatbeschuldiging van ze. En dan laten we hier de context nog maar even buiten beschouwing, want dat helpt ook niet echt mee in deze beslissing.
-
Dit is een beslissing van de crewstaff.
Wij judges zijn nergens om gevraagd en er is met ons geen overleg geweest.
-
Dat is op z'n minst bijzonder te noemen.
-
Allemaal vriendjespolitiek en jaloezie.
-
Al deze discussie ontstaat doordat de toelichting zo summier is. Dat geldt voor alle cheatmeldingen. Er wordt geheimzinnig over gedaan alsof het om een misdaad gaat, waarvoor je een strafblad kan krijgen. Het gaat om vals spelen in een internetspelletje, niets meer, niets minder. Dus vertel gewoon even dat Pietje, Jantje en Keesje samen in een competitie zaten, en dat Jantje en Keesje 10 spelers hebben verkocht voor 0,8x de waarde aan Pietje, enz. Dan is al het wantrouwen rond zo'n beslissing ook weg.
Ik heb overigens niet m'n twijfels over de juistheid van deze beslissing. De twee broertjes zullen echt wel samen hun twee teams gemanaged hebben. Niemand wil een mooie competitie verzieken door een straf uit te delen, ook de jongens in de crew staff niet. Maar het zou helpen als er een korte toelichting wordt gegeven wat voor soort bewijs er is verzameld.
-
Mwah er zit imo wel meer bij dan alleen een summiere uitleg in deze. Ten eerste praat je natuurlijk niet over zomaar twee managers die er hier zonder pardon uitgeschopt worden, Roelof en Hessel hebben allebei erg veel voor OSM en met name ook de crewwereld van OSM betekend, en hebben hier allebei ook de MOH-titel voor gekregen van GB.
Daarnaast is dit een beslissing die gaat over cheaten en dat is binnen de staff voor zover ik weet ondergebracht bij de judges, die hier klaarblijkelijk compleet voorbij zijn gestoken door de crewstaff gezien de posts van Albert en Mark.
En dan heb je tenslotte ook nog de situatie waarbij eigenlijk ieder lid van de crewstaff profijt heeft van deze beslissing gezien de stand in de CC voor en na deze beslissing. Ik wil hier natuurlijk niemand mee beschuldigen maar het werkt imo niet in het voordeel van deze beslissing.
-
Oh en ik ben daarnaast ook erg benieuwd of er uberhaupt keihard bewijs voor is/kan zijn dat het echt maar één van de twee broertjes was die speelt/speelde. Naar mijn weten zouden dit enkel verklaarbare en indirecte aanwijzingen kunnen zijn en zal de crewstaff met hun tools nooit met 100% zekerheid zeggen dat het er echt maar één is geweest en niet twee.