CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Man man man wat zeuren jullie toch over bla bla bla dit teamwaardes doelstellingen speel gewoon het spelletje doe je best. Speel geen 4231 of 451 in die CL maakt dat spelletje daar ook een stuk leuker.
Allemaal veel succes.
@Keejos_NL doe lekker je ding
-
@Keejos_NL zoals ik zei zat ik ook wat te stangen toen ik dat zei.
Ik moet je gelijk geven dat ik soms dingen op de man speel ipv op de bal, maar dat zal nooit veranderen daarom weet ik dat ik het soms ook andersom kan verwachten. bedankt voor je succes wensen in ieder geval.Ik wil wel erbij zeggen dat het je enorm siert om er inhoudelijk op in te gaan, iets wat we al jaren niet meer kennen bij OSM.
wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ik in ieder geval het wel enorm waardeer dat je de CC oppakt en ik weet precies hoeveel werk erin zitwe gaan het zien en als het niet blijkt te werken lijk jij mij slim genoeg omdat ook in te zien en dan aan te passen.
thanks voor je feedback en ook jouw crew wens ik veel succes
-
@triple-444_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Man man man wat zeuren jullie toch over bla bla bla dit teamwaardes doelstellingen speel gewoon het spelletje doe je best. Speel geen 4231 of 451 in die CL maakt dat spelletje daar ook een stuk leuker.
Allemaal veel succes.
@Keejos_NL doe lekker je ding
Wat jij als zeuren ervaart zien wij gewoon als feedback om het spel nog leuker en voornamelijk eerlijker te maken.
Maar goed zal er verder niet teveel op ingaan want anders zint het je niet en neem je ontslag -
@dave-jansen_nl Valt nog weinig over te zeggen. Al zijn er ondanks de enorme startwaardeverschillen in de CL wel behoorlijk wat verrassende uitslagen. Hoeveel dit echter wat over de betreffende manager zegt, en het niet gewoon de grille van de engine zijn (steals/rode kaarten), zal in de loop van het seizoen duidelijk worden.
-
@dave-jansen_nl
Helaas
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Helaas
Jammer maar niet verkeerd qua stats, koop er alleen niks voor.
Ik sta 19e wtf, koud hier beneden zeg -
@dave-jansen_nl Zit je in ondergrondse gangen?
-
@dave-jansen_nl
Succes ook Dave, beetje laat, maar beter dat dan nooit. -
@renkie_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wat vreemd is, dat Paulinho van Barcelona op de tlijst staat.
Dat is heel vreemd heb het gemeld man
-
@dave-jansen_nl
Ja vreemd verhaal.
Nelson Semedo is verkocht door een crewlid van ons en kwam een paar uur later weer op de tlijst met veel hogere waarden. Dat komt volgens mij tegenwoordig wel vaker voor. Real Madrid heeft hem nu. -
@renkie_nl Spelers die worden gekocht door de engine kunnen er later terug opkomen.
-
Klopt^ dat is al tijden zo.
Dat van Paulinho, die nog gewoon bij Barcelona speelt is wel weer iets nieuws voor mij. Het lijkt wel alsof ze het elke keer gekker maken.
Dat verlaagde moraal/Fitheid bij spelers die terugkeren op de TL is ook nog steeds niet!! gefixed. Zou maanden geleden al gebeuren... -
@mikevanderhilst_nl
Ja, ik weet dat het al tijden zo is, maar betreft Nelson Semedo, is speler van Barca, verkoop ik door aan een crewlid, die verkoopt hem, hij komt vervolgens weer terug op tlijst. Dan zou ik hem kunnen kopen en lijkt me geoorloofd, omdat ik hem van de tlijst koop. Wel is die speler van mij naar crewlid gegaan en weer terug naar mij. Alleen via andere route. Geen strafpunten lijkt me. Denk geef het even aan om discussies achteraf te voorkomen.