CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@MartijnFC_NL hoe konden ze eerder zijn als de Crewstaff niet overlegt
-
@henkieO_NL @Vjenne-Rulezz_NL Ik doelde erop, dat het al gepost is in het straffen topic, voor dat het intern besproken is..
-
Eerst vakantiemodus afschaffen zodat niet iemand anders even kan beheren, dan een stel fanatieke dwazen een nieuwe CC laten ontwerpen en als klap op de vuurpijl zo'n maniakale gek in de Crewstaff. Petje af OSM.
Overigens, ik beheer Theo's account ook gewoon in de vakantie en vice versa dus kom maar op met die schorsingen.
-
@timeenennaam_NL Ja vind het vreemd dat zij dit hebben verwijderd. Echt slechte actie. Want nu werk je het in de hand dat andere crew leden of bekenden een account in vakanties gaan overnemen om geen punten te verliezen.
-
@MartijnFC_NL
Antwoorden zijn eerder al gegeven -
Update teamwaardes Eredivisie A
-
Zie dat Hessel en Roelof gewoon weer in de CL zitten? :rofl:
-
Ja, alles was gewoon een slimme publiciteitsstunt om het crewforum weer wat nieuw leven in te blazen. Wat een geweldige CrewStaff hebben we toch.
-
This post is deleted!
-
Ruig potje hebben we achter de rug in Italië @Memphis-United_NL
-
Hessel en Roelof doe de groeten aan Trump!!!!
-
In 29 speeldagen de TW van 1 miljard bereikt, niet gek denk ik voor een 433 team
-
Strijd tegen degradatie tussen 4 crews in de CL, yeah. Nu zakt ook Imperium weer naar een paar puntjes boven OSU. Spectaculair in ieder geval
-
@vinnievuik_NL het is een aardig heftig CL seizoen zo. Erg benieuwd hoe het gaat eindigen..
-
2-5 is echt reet dicht bij elkaar.... Hopelijk gaan mijn crew vrienden snel weer goed verkopen
-
Ik klaag niet snel over de engine (op de lange termijn kan je alles tegen elkaar wegstrepen), maar de laatste tijd lijkt het wel erg vaak voor te komen dat steals allemaal één kant op vallen. Of alles mee, of alles tegen. Als je dan een keer of 6 in een seizoen met stats als: 71% - 29% en 17-5 kansen met een aanvallende formatie en meer kwaliteit verliest dan ben je wel klaar met dat seizoen.
Ik las op het b&f- gedeelte van het forum dat dit vooral iets van de laatste tijd is, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Komt dit steeds vaker voor, of valt dat wel mee?
-
@RAWstyler_NL steeds vaker ja naar mijn gevoel. Vooral 451 word ik vaak flink vernederd t.o.v 433B met meer kansen.
-
@vinnievuik_NL
We moeten inderdaad alle zeilen bijzetten om niet te ver te zakken. Een uitoverwinning bij Juve was zeer welkom! -
Update Eredivisie A
-
Eredivisie B (op verzoek van @Triple-444_NL)