CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vinnievuik_NL Is dit serieus?
-
OSM is een levenstijl, jwz
-
Jullie zijn niet goed
-
@MartijnFC_NL, @Triple-444_NL e.d.
Elkaar aftroeven op snelheid is gewoon een leuk element van dit spel. Ik doe zelf momenteel niet mee aan de crewcup door tijdgebrek, maar heb er altijd veel lol aan beleefd. En ik erger me aan mensen die doen alsof je achterlijk bent als je een spel fanatiek speelt. Ik begrijp helemaal dat veel managers liever bloedfanatiek spelen, dan ergens in een lagere divisie op je dooie gemakkie. Ieder zijn ding, maar ik zie daar geen uitdaging in. -
@vinnievuik_NL betekend dit als je tijdgebrek weg is je weer Goodfellas lid terug bent? Heb ik nu een scoop of was dit al oud nieuws?
-
@vinnievuik_NL Vinnie je kan wel een meesterlijk team hebben maar uiteindelijk verlies je gewoon omdat je tactiek minder is van iemand die nog niet 1/5e qua teamwaarde heeft toevallig meegemaakt afgelopen crewcompetitie. + je moet wat geluk hebben. Maar ik probeer toch altijd me best te doen.
-
@Triple-444_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL Vinnie je kan wel een meesterlijk team hebben maar uiteindelijk verlies je gewoon omdat je tactiek minder is van iemand die nog niet 1/5e qua teamwaarde heeft toevallig meegemaakt afgelopen crewcompetitie. + je moet wat geluk hebben. Maar ik probeer toch altijd me best te doen.
In comps als KL1, CC CL en GF crewcompetitie ga je never nooit winnen met je sterke taktiek, als je team zoveel minder is.
dit omdat de taktieken van je tegenstander minstens net zo goed zijn, trust me je komt er niet mee weg als je team gewoon weg te slecht is -
@Dave-Jansen_NL Dat komt omdat daar bijna allemaal zelfde tactieken worden gespeeld
-
@Triple-444_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL Dat komt omdat daar bijna allemaal zelfde tactieken worden gespeeld
ja dat is denk ik wel zo
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Elkaar aftroeven op snelheid is gewoon een leuk element van dit spel. Ik doe zelf momenteel niet mee aan de crewcup door tijdgebrek, maar heb er altijd veel lol aan beleefd. En ik erger me aan mensen die doen alsof je achterlijk bent als je een spel fanatiek speelt. Ik begrijp helemaal dat veel managers liever bloedfanatiek spelen, dan ergens in een lagere divisie op je dooie gemakkie. Ieder zijn ding, maar ik zie daar geen uitdaging in.Eigenlijk kortom, de mensen met de snelste internetverbinding hebben een enorm voordeel
-
@killing-spread_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Elkaar aftroeven op snelheid is gewoon een leuk element van dit spel. Ik doe zelf momenteel niet mee aan de crewcup door tijdgebrek, maar heb er altijd veel lol aan beleefd. En ik erger me aan mensen die doen alsof je achterlijk bent als je een spel fanatiek speelt. Ik begrijp helemaal dat veel managers liever bloedfanatiek spelen, dan ergens in een lagere divisie op je dooie gemakkie. Ieder zijn ding, maar ik zie daar geen uitdaging in.Eigenlijk kortom, de mensen met de snelste internetverbinding hebben een enorm voordeel
dat en de BC pompers
-
Achja ieder zijn ding natuurlijk, maar als ik bv lekker aan een pilsje zit, kan de scout mij gestolen worden hoor
-
@killing-spread_NL
Klopt, dat scheelt. Maar weten hoe je het beste kan verversen, en snel de juiste spelers bekijken op de transferlijst is ook nog een soort 'skill' -
@Glennevire_NL Op mijn telefoon kan dat niet + geen behoefte aan mocht het wel kunnen.
-
@vinnievuik_NL Bij deze wil ik je uitnodigen om JR te joinen & crewcup te spelen. Dank.
-
@Furrax_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL Bij deze wil ik je uitnodigen om JR te joinen & crewcup te spelen. Dank.
Dave, zit je dit bizarre voorstel nou te upvoten?
-
@vinnievuik_NL Het is dat of niks.
-
@vinnievuik_NL hahaha vond het wel een goede van Furrax
-
@Dave-Jansen_NL
Ik ook en twee anderen met ons samen ook -
@Furrax_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dave, zit je dit bizarre voorstel nou te upvoten?
Als je JR niet ziet zitten mage je ook altijd Golden Glory joinen