CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@dave-jansen_nl nondeju ja! Er zat volgens mij wel een beetje lag in de uitnodigingen. Ik kon er eerder in omdat ik op "join friend" kon klikken dan dat ik de uitnodiging zelf ontving. Na het scouten zaten er al zo'n 13 managers in binnen een minuut tijd. Succes everyone.
-
tering wat een nolifers zijn we allemaal weer zeg. succes maar weer allen!
-
Ik moest eerst van account wisselen , dat scheelde me een seconde of 20. Hoop niet dat het me m'n scout kost. Morgen weten we meer
-
20 sec , dan ben je kansloos denk wel dat ik eerste ben
-
@dave-jansen_nl , ze zaten er allemaal klaar voor blijkbaar haha. succes
-
Is het toegestaan om interne transfer te doen in de crew cup voor 00.00 te doen!
-
@vayasmit_nl Ja, intern wel. Via de transferlijst niet.
-
Ja, we moesten vast wat schuiven voor die leuke keeper om 0:00
-
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ja, we moesten vast wat schuiven voor die leuke keeper om 0:00
het is niet voor niets geweest
-
@mark_van_v_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl nondeju ja! Er zat volgens mij wel een beetje lag in de uitnodigingen. Ik kon er eerder in omdat ik op "join friend" kon klikken dan dat ik de uitnodiging zelf ontving. Na het scouten zaten er al zo'n 13 managers in binnen een minuut tijd. Succes everyone.
ik zat er voor jouw in na Jopie zat alleen Memphis er eerder in dan mij, dus als ik hem strak op tijd open ben ik ip alleen niet voor Memphis en Jopie
-
@dave-jansen_nl Mits we iets verkopen, voorlopig is LFS vooral aan het knallen...
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl Mits we iets verkopen, voorlopig is LFS vooral aan het knallen...
Helemaal niks nog en Napoli een speler verkocht voor 38 mil, soms snap ik er geen kut meer van hoor.
Je moet altijd net een beetje geluk hebben denk ik altijd maar
-
Dat is t idd, geluk hebben en duimen dat jij t bent . Anders is t vaak wel frustrerend
-
Tot nu toe zitten we niet aan de goeie kant van de dobbelsteen:
-
Wij als AOS hebben geluk gehad met 2 dikke transfers maar qua aantallen het minste tot nu toe!
-
Haha lol. Michel verkoopt Strakosha aan engine van 1u... paar min later zit ie opeens weer bij Udinese in t team, speaking of scout of het goede moment scout openen haha
-
Lazio spant de kroon vandaag. Overigens wel briljant: Lazio verkoopt Strakosha aan Zenit en tien minuten later opent AOS hun scout en met Onana zit daarin... Strakosha. Dat noem ik nog eens goed scouten...
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Oeps, de volgende pagina niet gelezen... Maar viel mij inderdaad ook op. Het loont dus overigens om in de gaten te houden welke interessante spelers verkocht worden...
-
Voor de geïnteresseerden: deze jonge spelers zijn te koop voor een fatsoenlijke prijs.
Suso (24 jr, 91/37, SPA)
Castillejo (23 jr, 83/43, SPA)
Kessié (21 jr, 86/88, IVO)
Calhanoglu (24 jr, 88/45, TUR)