CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@dave-jansen_nl wat een verschil zeg
-
Ja dit was idd b
-
Ja dit was idd vrij belachelijk. Mss wou de engine het een beetje goedmaken met mijn ook zo belachelijke verkopennin de vb
-
Dodelijk effectief
-
Dan hoop ik dat ze effectief blijven, verlies ik wss geen pot meer
-
@dave-jansen_nl Los van het feit dat dit natuurlijk een vreselijke steal is, dat staat als een paal boven water, is het natuurlijk ook bizar dat Juventus (met deze selectie en veel beter dan Napoli) compleet weggespeeld wordt. 20-5 schoten zie je eigenlijk nooit en dan ook nog in het voordeel van de ploeg met een mindere selectie. Erg vreemd deze uitslag en statistieken.
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl Los van het feit dat dit natuurlijk een vreselijke steal is, dat staat als een paal boven water, is het natuurlijk ook bizar dat Juventus (met deze selectie en veel beter dan Napoli) compleet weggespeeld wordt. 20-5 schoten zie je eigenlijk nooit en dan ook nog in het voordeel van de ploeg met een mindere selectie. Erg vreemd deze uitslag en statistieken.
Ik schrok van de stats ja, Jopie is niet zomaar een manager en Juventus natuurlijk een lekker team, daarom denk ik dat in dit geval de TW de doorslag gaf maar vreemd blijft deze wel.
Af en toe heb ik het idee dat er wel is 2 wedstrijden worden gehusseld dus de ene game stats 18-7 (1-2) en de andere game 6-12 (3-1)
Als de uitslagen bij die 2 games verward zijn geraakt in de complexe server krijg je dit soort dingen hahahaha.
Ik weet het dit is onzin maar soms denk je wel is ..... zucht ..... -
-
gaat weer lekkerrrrr
-
Ik ben ervan overtuigd dat jullie nog wel op gaan klimmen
-
Ik heb het gehad met al die rode kaarten. Waardeloos spel. Vijf stuks in 8 wedstrijdjes, met zelfde agressie. Imperium krijgt tot nu toe veel te veel cadeautjes. Begon al met die extreme steals van Juve. Bij de start zo cruciaal...
-
Tja, ik zat ook aardig te balen toen ik bij Memphis uit maar een puntje pakte met 14-4 kansen in mijn voordeel. You win some you lose some. Het is echt niet alleen maar in ons voordeel. Neemt overigens niet weg dat zo vaak rood niet leuk meer is. Want als je rood krijgt ben je in osm in principe volledig kansloos.
-
@santheman11_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Tja, ik zat ook aardig te balen toen ik bij Memphis uit maar een puntje pakte met 14-4 kansen in mijn voordeel. You win some you lose some. Het is echt niet alleen maar in ons voordeel. Neemt overigens niet weg dat zo vaak rood niet leuk meer is. Want als je rood krijgt ben je in osm in principe volledig kansloos.
Ik ben van mening dat aangezien het elk seizoen is zulke "mazzel" het gewoon kunde is, in geval van Vinnie is het idd gewoon pech, maar seizoen is nog lang en ben van mening dat het ook nog vaak zat onze kant op zal vallen
-
@dave-jansen_nl Ach ja, vandaag had hij wel weer een prachtig cadeautje. Nogmaals: you win some, you lose some.
-
Tussenstand is 5-2, eens kijken of dit doorzet naar 5-5. Dan hoor je mij niet klagen Vanavond 5-3?
-
@vinnievuik_nl Volgens mij sta je comfortabel bovenaan qua tw en net wederom een 30+ mio verkoop. Die tw gaat je meer dan genoeg punten opleveren, dus als er iemand is die niet mag klagen...
-
@mark_van_v_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_nl Volgens mij sta je comfortabel bovenaan qua tw en net wederom een 30+ mio verkoop. Die tw gaat je meer dan genoeg punten opleveren, dus als er iemand is die niet mag klagen...
wat heeft verkopen met 5 rode kaarten te maken, hij heeft juist reden tot klagen, dit was een argument van niks.
Maar goed een beetje klagen hoort er soms ook bij en hebben allemaal wel is een seizoen waar je net even wat meer pech of geluk hebt dan normaal -
@mark_van_v_nl
Die teamwaarde heb ik natuurlijk cadeau gehad van de engine. En ik had Higuain ook voor 57.85M te koop kunnen zetten, zo'n klapper was die 35M nou ook niet weer. Je klinkt wat zuur man... -
Valt mij op dat veel managers op roekeloos tackelen.Zelfs met rode of oranje scheidsrechters. Ik vind dat persoonlijk niet echt realistisch met andere woorden roekeloos tackelen klinkt als lekker schoppen achterin toch? maar ja dat managers dan rode kaarten krijgen vind ik niet zo raar. wat wel raar is dat ik vaak mijn speelstijl aanpas en dat werkt in mijn nadeel wat ik heel vreemd vind. maar ja zolang heb ik ook nog geen ervaring maar denk dat ik me stijl ook maar op lekker schoppen zet.maar realistisch is het zeker niet. wou toch me mening effe kwijt hiero.
-
@Carphunter79_NL
Ga er maar vanuit dat ik niet roekeloos ga spelen bij scheids 4 of 5...
En ik heb rode kaarten gehad van scheids 1, 2, 3, 4 en nog een keer 4.
Genoeg erover, hopelijk heeft de engine het geklaag gehoord, en worden wedstrijden op tactiek beslist ipv op rode kaarten.