CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@killing-spread_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Silvester-J_NL
Dat OSP dichtbij kwam maakt niet uit want ze kunnen niet in CL komen samen met OSUMaar samen in EL kan dan wel?
Als OSU was gedegradeerd, had OSP eredivisie moeten gaan spelen. Weet niet of met SVON en OSP dan twee crews waren gedegradeerd vanuit de EL, of dat SVON dan had mogen blijven zitten. @Robbiebb_NL Misschien goed om dat nog even vast te leggen voor volgende edities? -
SVON had dan mogen blijven zitten
-
Kanarifuglene gefeliciteerd met de eindoverwinning, helemaal verdiend!
Just Relax gefeliciteerd met de promotie naar de CL.
LFS 3e plaats is niet verkeerd, had meer in gezeten, maar het ontbrak aan een stukje geluk en de verschillen waren miniem.
Zelf verdienstelijk 3e geworden met DS 4 Milan. Ook daar had meer ingezeten mja.Op naar volgend seizoen dan maar!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
Je had As Roma vriend, niet Milan
Maar zeker nette prestatie!! -
Hallo
Ik wilde even zeggen dat ik de nieuwe opzet van Crewcup en vooruitgang vind nu is het 2e seizoen voorbij en ik heb nu net me eerste seizoen achter de rug en het idee dat je dus als crew promoveert is het een goed idee.
Alleen dat alle competities niet gelijk lopen vind ik wel een stuk minder en dat er in CC verschillende competities gespeeld worden. Misschien dat we alle competities hetzelfde kunnen maken en dat gewoon iedere crew gewoon enkel maar 3 managers kan uitvaardigen en niet 4 managers zoals in CL&EL. Zodat ze gewoon zelfde competities kunnen draaien als de rest en dat alles ook tegelijk eindigt ipv een week verschil met eerste divisie en eredivisie.Is maar mijn idee.
Mvg Ronald
-
Eindstand CC 55
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Eindstand CC 55
Correctie, Golden Glory en Art of Soccer ontvangen 2 crewpunten voor de winst in de eredivisie
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd KL, en succes met terugknokken Imperium!
Bedankt, we gaan er weer voor!
-
@waterhoen19_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd Hessel, William, Oanne en Roelof. Erg knap seizoen gedraaid.
GF goed teruggekomen van een slechte start en gefeliciteerd met jullie 2e plek. En Doeliero natuurlijk gefeliciteerd met het kampioenschap.
LFS ook gefeliciteerd met jullie 3e plek, al hadden jullie waarschijnlijk net als ons op meer gehoopt.Veel succes IMP in de EL. Verwacht jullie wel weer heel snel terug te zien
Ondanks de consternatie over onze straf en de wispelturigheid van de engine toch nog een leuk en spannend seizoen gehad. Wij zijn vooral blij dat we het net gered hebben
Dit was vooral niet ons seizoen. We begonnen goed, maar daarna ging het bergafwaarts. Wel tot de laatste dag spannend geweest. Op de naar volgende ronde!
-
Vertraging met de loting?
-
@killing-spread_NL jup maar alles staat er nu op
-
@Robbiebb_NL Top, heb het een beetje blijven volgen
-
Indeling en loting voor CC56 is gedaan, zie hier wat je geloot hebt
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/10490/crewcup-56-indeling-en-lotingstopics -
Om hoe laat worden de uitnodigingen verstuurd?
-
@Sir-Heyvaert_NL 20 uur
-
@Dave-Jansen_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Holy fuck man, ben ik zo druk met F5-en
Seriously...
-
Ik ben het hele overzicht op dit kutforum kwijt. Waar staan de regels van de CC?
-
@timeenennaam_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik ben het hele overzicht op dit kutforum kwijt. Waar staan de regels van de CC?
zal ik de link voor je sturen?
-
@Dave-Jansen_NL
Als dat tussen het F5'en door kan, graag.