CrewCup: Algemene Discussietopic
-
This post is deleted!
-
Ruig potje hebben we achter de rug in Italië @Memphis-United_NL
-
Hessel en Roelof doe de groeten aan Trump!!!!
-
In 29 speeldagen de TW van 1 miljard bereikt, niet gek denk ik voor een 433 team
-
Strijd tegen degradatie tussen 4 crews in de CL, yeah. Nu zakt ook Imperium weer naar een paar puntjes boven OSU. Spectaculair in ieder geval
-
@vinnievuik_NL het is een aardig heftig CL seizoen zo. Erg benieuwd hoe het gaat eindigen..
-
2-5 is echt reet dicht bij elkaar.... Hopelijk gaan mijn crew vrienden snel weer goed verkopen
-
Ik klaag niet snel over de engine (op de lange termijn kan je alles tegen elkaar wegstrepen), maar de laatste tijd lijkt het wel erg vaak voor te komen dat steals allemaal één kant op vallen. Of alles mee, of alles tegen. Als je dan een keer of 6 in een seizoen met stats als: 71% - 29% en 17-5 kansen met een aanvallende formatie en meer kwaliteit verliest dan ben je wel klaar met dat seizoen.
Ik las op het b&f- gedeelte van het forum dat dit vooral iets van de laatste tijd is, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Komt dit steeds vaker voor, of valt dat wel mee?
-
@RAWstyler_NL steeds vaker ja naar mijn gevoel. Vooral 451 word ik vaak flink vernederd t.o.v 433B met meer kansen.
-
@vinnievuik_NL
We moeten inderdaad alle zeilen bijzetten om niet te ver te zakken. Een uitoverwinning bij Juve was zeer welkom! -
Update Eredivisie A
-
Eredivisie B (op verzoek van @Triple-444_NL)
-
Verkopen extern
Teambouw en DS
-
Is er al bekend in welk land de volgende crew cup verdergaat?
-
Eind Eredivisie A
-
Beetje zuur voor ons, maar vooral ook voor Imperium dat Robbie gisteren z'n tel bij een vriend had laten liggen + laptop al een weekje in reparatie heeft + overdag 325 had neergezet
En dan nog die straffen. Hoop dat de strijd om degradatie niet door zulke rottige dingen beslist gaat worden. Ben erg benieuwd wie eruit gaat vliegen!
-
@vinnievuik_NL Zuur voor jullie (hoorde dat jullie zelfs nog kans hadden op de CC-winst als Robbie had gewonnen) en voor IMP inderdaad. Al betwijfel ik of het precies dat verschil zal gaan maken wat betreft degradatie. De straffen zullen helaas wel een belangrijke rol spelen dit seizoen.
Maar in ieder geval een spannend en onvoorspelbaar seizoen. Ook wel een keer leuk (en erg frustrerend soms :/)
-
Gefeliciteerd KL, en succes met terugknokken Imperium!