CrewCup: Algemene Discussietopic
-
This post is deleted!
-
@vinnievuik_nl doet alleen de nieuwe generatie dat via de app spelen?
-
@jeffrey-tonder_nl In mijn crew toch een paar.
-
Zie daar, verschillen in teamwaarde tussen hoge en lage DS zijn nagenoeg verdampt. Ik denk doordat prijzen van zeer sterke spelers (110-130) explosief stijgen, en dat ze bijna niet meer trainbaar zijn. Alles schuift daardoor in elkaar.
Aan het begin:
teamwaardes van 66 tot 359M (293M verschil, factor 5,4)Nu:
teamwaardes van 894 tot 1353M (459M verschil, factor 1,5)(Vanwege dit in elkaar schuiven vind ik de correctiefactoren voor TW van pakketjes ook onzin, maar dat terzijde.)
-
@vinnievuik_nl Nette statistieken!
@Keejos_NL Over die correctiefactoren, dat ze er zijn is wel te begrijpen. Alleen gelden die factoren het gehele seizoen. In de divisie waarin ik zelf speel hebben we een factor van 0,95. Betekent dus dat we per 1000 punten er 50 in mindering krijgen. Maar dat geldt voor het gehele seizoen per 1000 punten. Ook nu nog op elke punt die wordt gepakt. Met een andere crew op een factor van 1,09 krijgen zij er per 1000 punten 90 bij. Indien beide crews op 8000 punten zonder deze factor zouden zitten, zou er een verschil van maar liefst 1120 punten zijn, 7600 vs 8720. (in CL/EL kan dat nog verder oplopen wegens de competitiefactor).
Zoals gezegd, dat die factoren er zijn is te begrijpen. Echter denk ik dat er wellicht moet worden gekeken naar een vaste waarde in punten per team of per crew aan het begin van het seizoen. Volgens mij werd door iemand anders vermeld om ook eens te kijken naar het toepassen van dat sheetds op de crewcup. Ook geen onaardig idee lijkt mij zo.
-
Teambouwen gaat goed zie ik, nou nog die eerste plek pakken
-
ik geraak ni op de site of op de app, al enkele uren niet.. gaat de simulatie gewoon door vanavond want voor in de cc heb ik nu mijn team nog niet kunnen zetten en mijn opstelling ook nog niet veranderd..
-
@maxaldinho_nl
Op de Engelse versie zeggen ze dat de speeldag wordt uitgesteld naar morgen. -
@tve-nl Ja, daar kreeg ik idd ook die melding, stond wel bij dat de timers ook gingen aangepast worden en dat is ook nog niet het geval :
zal hopelijk ook wel zo zijn op .nl, of enkele uren verlaten ofzo, als de site terug online is, anders schuiven alle speelschema's ook een dag op, niet dat het zo'n grote ramp zou zijn
-
@maxaldinho_nl Timers worden aangepast als deze op 0 staan volgens Engelse forum.
@harry-poon said in Match delayed - December 11, 2018:
@datalcar said in Match delayed - December 11, 2018:
@harry-poon
The schedules have not been updated yet.The timer will be updated when it hits zero.
-
@vertrigo_nl ok, thx ! dus hopelijk op .nl ook dan
-
@maxaldinho_nl Dat blijft natuurlijk maar de vraag ja.. Komt goed hopelijk!
-
Ik heb de sheet voor onszelf ook een keer ingevuld, dus dan kan ik die meteen ook wel even delen. Dit is 'm als ik het goed heb.
-
@Keejos_NL, zo richting het eind van de competitie zou iedereen wat vaker een sheet willen zien, denk ik zomaar...
Hierbij voor de CL
-
@vinnievuik_nl Ik hoor je er vooral over als jullie eens een keer bovenaan staan, typisch
Je tussenstand klopt niet helemaal, maar desalniettemin klopt het dat jullie momenteel de eerste plek pakken. -
@keejos_nl
Haha, je was er blijkbaar net mee bezig. We doen ons best voor een eindsprint. Gisteren een zware dag voor Imp...Het lijkt erop dat je er bij jou de straffen voor onderlinge foute transfers ontbreken of verkeerd erin zitten. Ik zie mij chris, masterlijk, Gerrit Petersen en Vayasmit verschillen van 500 en 400 sheetpunten tussen jouw en mijn sheet. Bij alle andere managers zijn onze scores identiek.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet
• Elke transfer tegen de regels wordt bestraft met 250 strafpunten voor de koper en verkoper.Hieronder staat alles dan zoals het hoort toch?
-
-
@vinnievuik_nl Correct, heb het in mijn versie aangepast.
-
Het verschil tussen AoS en OSU op dit moment
7 Steven 44 punten, -10 doelsaldo
8 René 44 punten, -11 doelsaldo10 Pieter 41 punten, +7 doelsaldo
11 Gerrit 41 punten, +5 doelsaldo15 Erik 37 punten, +4 doelsaldo
16 Rens 36 punten, -4 doelsaldo18 Paul 29 punten, -24 doelsaldo
19 Joeri 28 punten, -14 doelsaldo -
@waterhoen19_NL
Kleine verschillen inderdaad... Het zou zomaar kunnen dat de foute transfer van AOS de doorslag gaat geven. Dan verwachten wij wel een presentje voor het ontdekken en melden