CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Vraag me toch wel af of ik grootste verkoper ben. Heb je overzicht van de teams? Ben benieuwd.
-
Ik ben nu de koploper verkopen, maar vooral de grootste loser. Geen zin in overzichtjes vandaag. Misschien heb ik er morgen weer zin in, als ik deze achterlijke actie met een winstpartij kan compenseren.
-
@vinnievuik_nl De ene dag ben je Diego Maradona, de andere dag ben je een Drol(uitspraak van Nolito)
-
Oké, vooruit, hier de stand van zaken ergens vanmiddag. Maar goed, met Kashia op doel koop je niet zo veel voor deze statistieken.
-
Dus toch
-
@vinnievuik_nl Nja, het was in ieder geval geen steal...
-
Hup GF
-
-
@vinnievuik_nl Dat zullen we wel eens zien dit keer.
-
Hup JR!
-
@vinnievuik_nl heb je nogmaals een keer een overzichtje van de tw??
-
@putse-boys_nl
Check de app voor een lijstje met teamwaardes
Verkopen houd ik wel af en toe bij. Gemiddelde verkopen per crew:Maximale verschillen tussen gemiddelde verkopen dus zo'n 100M. Ongeveer 25% daarvan komt tot uitdrukking in TW. Valt dus allemaal nog wel mee.
Sheetstand vind ik momenteel belangrijker, en daarin draaien we minder lekker. Gisteren rood in minuut 3
-
@vinnievuik_nl ja dat is kut... Heel je wedstrijd naar de klote . Maar je zo vroeg in de wedstrijd iemand van achter tackelen is ook niet nodig he..
Ja hehe.. Die verkoopstats bedoel ik ook uiteraard.. Je bent scherp!!
-
@vinnievuik_nl Leuk allemaal die kolommetjes met teamwaardes. Vraag me alleen af of er ook een kolom is wie hier de meeste bcs drin pompt. Ik vind scoute is leuk maar tot een bepaalde grens voor mij. Waarschijnlijk gaan mijn transfers daarom stroefjes. Ik bedoel er voor de rest niks mee hoor. Succes iedereen nog
-
@carphunter79_nl BC gebruiken is niet mogelijk in de CC
-
@yassin-mansousri_nl Tuurlijk wel.. hoe scout jij je spelers dan mss? je kan idd geen extra bc's inzetten voor spelers van de lisjt of timers af te kopen.. ma voor je scout moet je toch ook altijd 15 bc's geven voor een speler.. wai wai ^^
-
@maxaldinho_nl ja dat bedoel ik
-
@yassin-mansousri_nl beste yassin. Ik vind je een aardige kerel hoor. Maar nu snap ik waarom de computer boven je staat in de cc. Word denk is is tijd dat je is een paar spelers gaat verhandelen dan zul je merken dat je dan bcs kan gebruiken in de crewcup. Succes nog kerel
-
@carphunter79_nl Ik weet heus wel dat je bc kan gebruiken, maar stel dat je net te weinig geld hebt voor een speler, dan is een paar bc inzetten niet mogelijk. Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar bedankt nog, en jij ook Succes!
-
@carphunter79_nl
Terugkerend verhaal/ergernis dit. Tuurlijk heb je een punt. Blader maar wat terug in dit topic. Zal binnenkort wel weer een keer een schatting van aantal gescoute spelers pp plaatsen.@harry-poon
Kleine reminder...