CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@braamsie-_nl Je hebt helemaal geleik vind ik. Bij GB draait het alleen nog maar om geld. En wat jullie als oude garde van osm hebbe opgebouwd in al die jaren verdwijnt langzamerhand. Degene waar ze het meeste aan verdienen wint gewoon is mijn idee dan. Volgens mij moet osm een tactisch spelletje zijn toch?? En leuk ja die events maar wat je zegt. Stel je hebt effe weinig tijd 2 dagen dan kan je net zo goed ophouden want dat haal je never meer in. Zou leuk zijn als GB hier is wat aan gaat doen.
-
Wat een ellende. En het gaat nog gewoon door ook, bij osm gaat is er blijkbaar geen transferdeadline. Wellicht dat er straks iemand een keer op kantoor komt en de engine terug zet, maar tot gisteravond 23.59 is duidelijk onzin.
-
Plus over de tijden die plaatsvinden op osm betreft transfers. Die transfers van 3uur snachts en 5uur gaan te hem. Met andere woorden als je je wekker niet zet snachts word alles voor je neus weggekocht door mensen die snachts blijkbaar wel hun wekker zetten. Dat gaat echt te ver. Savonds is er geen reet te doen op osm. Laat het dan savonds nog doorgaan tot een uur of11. Lijkt me logisch dat als je een normaal leven hebt dat je niet snachts wakker moet worden voor osm. Dus gewoon geen transfers meer snachts gewoon savonds. Beter!! Veel managers zijn doordat in het nadeel met teambouw. Maar ja hou nou weer effe op met me gezeik. Moet wel leuk blijven
-
@carphunter79_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die transfers van 3uur snachts en 5uur gaan te hem. Met andere woorden als je je wekker niet zet snachts word alles voor je neus weggekocht door mensen die snachts blijkbaar wel hun wekker zetten. Dat gaat echt te ver.
besef dan ook dat, wat bij ons 03:00 is, bij anderen 19:00 of 11:00 ofzo is
-
@yassin-mansousri_nl Op de Nederlandse servers is dat normaal gesproken niet het geval. Als je toevallig op Bali zit voor een studiereis, dan heb je eigenlijk de ideale verkooptijden door het tijdsverschil. Op World is het natuurlijk een ander geval.
-
@Keejos_NL omdat cobus weinig tijd heeft post ik even de bekeruitslagen
-
Thanks! Heb de tussenstandjes weer geupdate
-
@braamsie-_nl Ik stond lekker op de piste, heerlijk
-
-
-
De bekeruitslagen in de CL
-
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@robbiebb_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Hup GF
Vorige keer hielp dat
Nice, gefeliciteerd. Hopelijk nu weer
-
Beker Ere B
-
Beker 1e Klasse
-
Dank je voor de screentjes. Iemand van eredivisie A nog online om een screentje te posten van de bekerronde?
-
Hier de teambouwstats voor de CL. 4 crews geven elkaar qua TW toename weinig toe. Alleen SV laat een gaatje. Wat dat betreft nog respect dat ze op de sheet aardig mee blijven komen. Er vallen nu wel klappen. 2 degradaties dit seizoen, ik ben erg benieuwd wie de pineut gaan zijn...
-
-
@vinnievuik_nl Mooi overzicht weer Vinnie.
@Keejos_NL is er al gesproken binnen de staff om het pompen tegen te gaan?
Een gemiddelde van 52 scoutspelers (na 25 speeldagen) met uitschieters richting de 100 begint wel een beetje door te slaan wat mij betreft.
Dat (nu de mogelijk er nog is) mensen dit willen betalen is natuurlijk prima en moeten ze vooral doen. Maar volgens mij werd er naar aanleiding van vorig seizoen (met zelfs een aanzienlijk lager gemiddeld aantal scoutspelers in de CL) al redelijk unaniem aangegeven dat er een oplossing voor gevonden moet worden...